פורסם 2007 באוגוסט 818 שנים מחבר אוקיי סבבה.אז:א. ואם אני רק את הזיכרון הפגום אז הם יבדקו ויחליפו במקום?ב. צריך להציג שם איזה קבלה שקניתי את זה אצלם?ג. ולבינתים המחשב יעבוד רק עם 512 זכרון?
פורסם 2007 באוגוסט 818 שנים ערכתי את ההודעה הקודמת אחרי שהגבת. ולשאלות שלך:א. לא יודע להגיד לך.. יכול ליהיות שכן יכול ליהיות שלא.ב. לא הם מעבירים את הליזר הזה על המדבקה של הזיכרון ורואים את כל הפרטים.ג. כן אם אתה מוציא סטיק אחד אז הוא עובד עם הסטיק השני.
פורסם 2007 באוגוסט 818 שנים אבל אל תעשה את זה! הם יאשימו אותך בבעיה ויבטלו לך את האחריות.. באחת מעשרות הפעמים שהייתי שם היה איזה ילד שהביא את המחשב כי הוא לא עלה, והם פתחו את הדלת של המארז וראו את הזיכרונות על ריצפת המארז. הם אמרו לו "אתה נגעת, ואנחנו מבטלים לך את האחריות על הזיכרונות ואם נמצא שהבעיה ברכיב אחר אז נחליף, אם זה הזיכרון לא נחליף אותו" בקיצור סתם ביטלו לו את האחריות על הזיכרונות ואני בטוח שבגלל הרשלנות של העובדים בהרכבה הם לא היה תפוסים טוב ונפלו. אז לא כדי ללכת אליהם עם רכיב תקול ביד. באיזה סניף זה היה?אולי בגלל שהוא ילד .אני אישית הלכתי אם חבר להחליף HD "תקול" כשהוא בידו.החליפו לו בלי לומר מילה אל ביטול האחריות!(סניף אשדוד אולי זה לא כך בכל הסניפים).
פורסם 2007 באוגוסט 818 שנים אני אומר שכדאי לך לא לגעת במחשב ופשוט לתת אותו לאייבורי... לך תדע פתאום יבטלו לך את האחריות או אם באמת תהרוס שם משהו... הסיכוי לכך נמוך, אך הוא קיים.Better safe than sorry.חוץ מזה שיכול להיות שהבעיה היא לאו דווקא בזיכרונות עצמם אלא בסלוטים שלהם...
פורסם 2007 באוגוסט 818 שנים במקרה הזה אין פה SAFE (אייבורי זה לא בדיוק SAFE) אבל אתה צודק.sashefi זה גם היה בסניף אשדוד.
פורסם 2007 באוגוסט 818 שנים תעשה את השיקול שלך. אני רק אומר לך מה אני הייתי עושה.אני הייתי לוקח את המחשב כמו שהוא ומבקש מהם לבדוק/להחליף במקום, ואם לא אז שישתדלו למסור את המחשב כמה שיותר מהר.
פורסם 2007 באוגוסט 818 שנים מחבר אוקיי אני אקח את כל המחשב.תודה על הכל[br]פורסם בתאריך: 8.08.2007 בשעה 18:16:02הרגע קיבלתי אימייל תשובה מאייבורי:שלום רענןבקשר לשאלתך לגבי אחריות ,אם המחשב נרכש באייבורי מחשבים בע"מאז יש לך אחריות לזכרון לכל החיים בהצגת חשבונית רכישהאתה יכול להביא רק את הזכרון אין שום בעיה שתפתח את המארז ותוציא את הזכרון לבד אחריות שלך לא נפגעת מכך אחריות לא תקפה במקרה של נזק פיזי למוצר אם אתה בעל רקע טכני ויכול להוציא את הכ.זכרון בלי שתעשה נזק אז אתה מוזמן לעשות כךולהגיע לסניף הקרוב לביתךהמשך יום נעים מנהל תמיכה טכנית יורי מלייב
פורסם 2007 באוגוסט 818 שנים עוד יותר טוב פשוט במקרה שאני ראיתי, לא היה נזק לכרטיס, איך שהם ראו שהוא לא במקום ישר הם ביטלו את האחריות, אז לא רציתי שתסתכן בזה.
פורסם 2007 באוגוסט 818 שנים מחבר אוקיי נשמע סבבה. אני פשוט אקח את הכרטיס.הוא אמר עכשיו שינסו להחליף במקום מייד לאחר שיבדקו במעבדה.תודה לכולכם על הכל!יום טוב
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.