עבור לתוכן

היי. הרצתי בדיקה ש MENTEST - אני בבעיה גדולה...

Featured Replies

פורסם

היי.

יש לי מחשב די חדש (ארבעה חודשים). באחרונה יש לי בעיות של ריסטרטים פתאומיים ומסכים כחולים. מישהו כאן יעץ לי לבדוק את הזיכרונות עם תוכנת MEMTEST.

הורדתי, צרבתי, הפעלתי והלכתי למבטח להביא משהו לשתות. אני חוזר אחרי דקה - חלק תחתון של המסך כולו אדום בשגיאות ובטבלה למעלה בעמודת שגיאות זה עומד על 2013 שגיאות כבר (אחרי דקה בסה"כ!).

איך אני יודע מה הבעיה? ואיך אני מתקן אותה?

בתודה מראש!

פורסם

זיכרון לא תקין כנראה תחליף זיכרון עד שתמצא את הבעייתי אם יש לך כמה סטיקים

פורסם
  • מחבר

א. מה זה סטיקים?

ב. ברגע שאיתרתי את הזכרון הפגום, איך אני פותר את הבעיה?

פורסם

מצאת שהזיכרון פגום, לך לחנות ממנה קנית את המחשב ותממש אחריות. אמורים להחליף לך זיכרון.

סטיק = כרטיס הזיכרון עצמו

פורסם

Sticks

יש לך כנראה 2 "מקלות" כאלה בתוך מחשב שזה הזכרון RAM...

אתה צריך להחליף כנראה אחד מהם

תוציא אחד תעשה את הבדיקה ואז תוציא את השני ותעשה את הבדיקה

את אלה שיש עליהם שגיאות <שזה יכול להיות שניהם>

אתה צריך להחליף.

בהצלחה!

:xyxthumbs:

פורסם

אין לו מה להתעסק עם זה.. הוא לא צריך לעשות למעבדת החנות ממנה הוא קנה את המחשב את העבודה.

וכמו שאתה רואה הוא לא ממש מבין אז חבל אם הוא יתעסק עם זה.

פשוט לך לחנות תגיד להם: "יש לי מסכים כחולים וקריסות והרצתי MEMTEST והיא מצאה שגיאות"

הם כמובן ישאירו את המחשב ויבדקו בעצמם, יראו שבאמת יש שגיאות ואז יעשו את הבדיקה שצריך כדי לגלות מאיזה לוח זיכרון הבעיה (בד"כ יש שני לוחות והם צריכים להוציא לוח אחד ולהפעיל ואז אותו הדבר עם הלוח השני, כדי לראות מאיזה לוח הבעיה) ויחליפו את מה שצריך.

פורסם
  • מחבר

וואי אבל אני אתן להם עכשיו את המחשב הם ימשכו את זה שבוע. ואני צריך את המחשב. אין מצב שפשוט נותנים לי זיכרון אחר ואני אחליף?

פורסם

בעיקרון למה להם? החנות רוצה לחסוך לא לחלק חלקים כי הלקוח חושב שהם לא תקינים. לאף אחד אין אינטרס לבזבז סתם. ככה שהם יהיו חייבים לבדוק.

תגיד להם שאתה צריך את המחשב ושישתדלו לעשות את התיקון כמה שיותר מהר או אפילו תגיד להם שיחברו את המחשב ותריץ לידם MEMTEST ויכול ליהיות שיעשו לך את זה על המקום.

חוץ מזה נגיד והם הסכימו להביא לך להרכיב את הזיכרון.. אם גם הוא יהיה תקול? יאשימו אותך ויבטלו עליו את האחריות.

בהצלחה!

פורסם
  • מחבר

אמממ זה אייבורי והבנתי שלא מי יודע מה מעריכים פה את החנות הזאת, אז הם בטח לא יסכימו לעשות במקום...

פורסם

אחי אל תפחד.לכולם יש פעם ראשונה.תפתח את המארז ותבדוק כמה סטיקים יש.במידה ויותר מאחד תוציא אחד ובדוק בMEMTEST.עד שתמצא איזה מהם בעייתי/ם.

פורסם

אמממ זה אייבורי והבנתי שלא מי יודע מה מעריכים פה את החנות הזאת, אז הם בטח לא יסכימו לעשות במקום...

או נפלת על מישהו עם ניסיון טוב באייבורי. (אני שם המון)

לפעמים הם עושים גם דברים על המקום. אני באחת מעשרות הפעמים שהייתי שם ראיתי מישהו שהחליפו לו לוח אם במקום. אז תבקש את זה ויש סיכוי שיעשו את זה במקום.

דווקא שאני משאיר שם את המחשב לתיקון אני מקבל אותו אחרי יום יומיים. (עם בעיות אחרות או לפעמים גם אם אותם בעיות שבגללם השארתי את המחשב אבל זה כבר נושא אחר)

ועכשיו אני מסכים עם החבר'ה. עדיף שהם יתעסקו לך במחשב כמה שפחות אז כדי שאתה תמצא מאיזה סטיק הבעיה.

פורסם
  • מחבר

כן אבל הם בכל זאת ידרשו לבדוק בעצמם שהזיכרון הזה דפוק

פורסם

אל תדאג הם יבדקו אותו גם אם תביא אותו לבד ללא המחשב.

פורסם
  • מחבר

ומאיפה הם ידעו שזה לא סתם זכרון שלקחתי מאיפשהו

פורסם

יש להם סוג של ברקוד על כל הרכיבים.

אבל אל תעשה את זה! הם יאשימו אותך בבעיה ויבטלו לך את האחריות..

באחת מעשרות הפעמים שהייתי שם היה איזה ילד שהביא את המחשב כי הוא לא עלה, והם פתחו את הדלת של המארז וראו את הזיכרונות על ריצפת המארז. הם אמרו לו "אתה נגעת, ואנחנו מבטלים לך את האחריות על הזיכרונות ואם נמצא שהבעיה ברכיב אחר אז נחליף, אם זה הזיכרון לא נחליף אותו"

בקיצור סתם ביטלו לו את האחריות על הזיכרונות ואני בטוח שבגלל הרשלנות של העובדים בהרכבה הם לא היה תפוסים טוב ונפלו.

אז לא כדי ללכת אליהם עם רכיב תקול ביד.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים