עבור לתוכן

קנייה קבוצתית של מסכי DELL

Featured Replies

פורסם

טוב, אז אחרי שהקנייה הקבוצתית ירדה לטמיון (תודה בכל זאת לאורי על המאמץ), אין לי ולאחרים שכמותי ברירה אלא לקנות את המסך בכוחות עצמנו.

אשמח לקצת פרטים מאנשים שכבר קנו את המסכים 2007WFP או 2007FP:

מי שכבר קנה והתנסה מוזמן לכתוב כאן מאיזו חנות הוא קנה, מה סוג הפאנל וה REV שקיבל, מה מדיניות ההחלפה לגבי פיקסלים שרופים של החנות והאם באופן כללי הוא מרוצה מהקנייה.

זה מאוד יעזור לי ולאחרים בשביל שנוכל לגבש החלטה נכונה.

תודה לכם.

פורסם

אני בעל dell2007WFP

פאנל: S-IPS

rev: REV 04

חנות: א.מחשבים(IQPC)

מדיניות החלפה: מישהו שגם קנה לא מזמן אמר לי שעל כל 6 פיקסלים מחליפים מסך-תברר

באופן כללי מסך מצוין!!!- סרטים/משחקים/אינטנט/2 דפים של וורד במקביל :P

זה שהוא זז לכל הצדדים מאוד עוזר אני משתמש בזה הרבה[לצדדים(45 מעלות לכל צד), למעלה\למטה,שהמסך יהייה כלפי מעלה\מטה]

אני גולש הרבה באינטרנט ואם אני חושב על זה הייתי מעדיף להשקיע ב2407WFP ככה שאני יוכל להכניס שתי עמודי אינטנט כי ב20" לא נכנס :( -שזה לדעתי החיסרון היחיד, אה ושאין כניסות לכרטיסי זיכרון כמו בדגם 24"

מקווה שעזרתי :xyxthumbs:

עריכה: אם אני מרוצה: לדעתי שווה כל שקל למרות שבחו"ל הוא עולה 400 דולר [קניתי אותו ב2300]

פורסם

עד עכשיו לא הגבתי באשכולות מהסוג הזה ("קנייה קבוצתית")

לעניות דעתי זה כבר מאוס על חלק מהאנשים אחרי הנפילה של הקנייה המיועדת השלישית. ניסו לארגן כאן 3 קניות קבוצתיות, שלושתם לא צלחו.

מה הסיכוי שזו תצליח? אני מאוד סקפטי. מה שגם לאנשים אין כח לחכות עוד ועוד, עד שתסיימו לארגן מחדש את הרשימות ומי רוצה ומי לא(אני בטוח שחלק יפרשו), עד שתסיימו לנהל משא ומתן , ואם הכל יעבור כמו שצריך (ואני חושב שלא) אחרי זה לחכות את ימי האספקה עד להגעת המסך, וכמובן יהיו לפחות בחלק פיקסלים שרופים ובעיות אחרות. ועם כל זה בקניות כאלו זה תמיד בעיה כי אין לכם חנות שתוכלו ללכת אליה והיא לא תברח לכם שתרצו לממש אחריות/להתעמת בנוגע למסך שבור/פגום.

מה שגם המחירים ללקוח פרטי כמעט זהים למחיר שתארגנו בקנייה קבוצתית ולדעתי לא תיהיה הנחה פחות מ100-200 שקלים מהמחיר שמוצע כיום בחנויות ללקוח פרטי.

ובשביל ה100-200 (שוב, אם בכלל תצליחו לסחוט הנחה ואני חושב שלא) זה לא שווה, כי אולי פה חסכתם אבל לכו תשברו את הראש אם תקבלו מסך פגום או בעל פיקסלים שרופים או משהו שלא מוצא חן בעיניכם, החנות לא קרובה אליכם ואתה לא יכולים להתעמת איתה והיא לא תברח לכם, כאן זה ספק שתצטרכו לרדוף אחריו ולבזבז טלפונים,זמן, כח ועצבים.

עצה שלי, שכל אחד יקנה בחנות שקרובה לעיר שלו, כך הוא גם יוכל לסגור הכל עם בעל המוכר על כתב, בנוגע לאחריות,תנאים,פיקסלים,סוג rev,סוג פאנל ועוד.

שורה תחתונה: לפי דעתי, עזבו אותכם מכל כאבי הראש האלו, זה מביא רק ברברת, הרבה הרבה דיבורים ו....0 מעשים.

תחשבו על זה.

שוב פעם שכחתי לענות למישהו, אז ערכתי ונגיב

עריכה: אם אני מרוצה: לדעתי שווה כל שקל למרות שבחו"ל הוא עולה 400 דולר [קניתי אותו ב2300]

נו מה ציפית? באמת. שתקבל את אותו מחיר או מחיר זול יותר? הרי זה ברור שפה המחירים יותר גבוהים מאשר בארה"ב, ובצדק!.

הרי פה יש פחות ביקוש, כאן יש עוד מע"מ, חנויות רוצים להרוויח יותר כי קונים פחות. וכל אלו מובילים לקח שגם המחיר יהיה גבוה יותר.

תחשוב על זה ותגלה ששילמת מחיר מצויין יחסית למחיר מסכים אחרים שגרועים יותר, ועולים אומנם פחות אבל ההבדל בין המחיר בארה"ב למחיר כאן הוא גדול יותר וגם "הרווחת" מסך פחות טוב.

ואם כבר ערכתי את ההודעה, בקשר לספקים בישראל, אי אפשר להאשים אותם. כל אחד רוצה להרוויח כאן כמה שהוא יכול.

ואם ילד (15-18) ינסה להרים עיסקה (ואני לא מזלזל באף מארגן עיסקה שניסה לארגן קנייה קבוצתית) הרי זה ברור שהספק ינסה לעשות קופה על הילד ולא חייב לו כלום.

אז למה הספק יכול להבטיח ולא לעשות כלום? כי זה לא מסכים שהוא מספק לחנות וזהו , הוא צריך לספק משלוח, אחריות וכל הכרוך בדבר, לא בטוח שהעיסקה תתבצע ועוד.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים