פורסם 2007 באוגוסט 218 שנים הוא מחשב כזה:E67502GB OCZ 800MHZ CL4GIGABYTE P35-S3(X1950PRO MSI (WTFוספק אני חושב שהביאו לו משהו ממש זבל!ספק EZCOOL 450W JSP אבל אני לא זוכר שם של חברה כי זה לא מוכר האמת,לא מצאנו בשום מקום את הספק הזה באינטרנט.עכשיו אתמול המחשב עבד מצויין ומהיום התחילו לו בעיות ממש רציניות.שמדליקים את המחשב המסך לא נדלק והמחשב מצפצף (הלוח עושה כמה צפצופים שמשהו לא בסדר) אחריי שעושים RESET המחשב נכבה,ואחריי 2 שניות נדלק לבד!ואז שוב המסך לא נדלק ורק אחריי שעושים שוב ריסט אזזזזזזז המחשב נדלק.שזה מגיע לווינדוס המסך נכבה שוב לשניה (כתוב NO SINGLE או משהו כזה,בקיצור שכיאילו אין כרטיס מסך) וישר חוזר.גם ממתי שכל זה התחיל אז הכרטיס רשת נעלם פתאום כיאילו הוא לא מחובר ואי אפשר אצלו להתחבר לאינטרנט.הביצועים פתאום ירדו,ב3DMARK05 הFPS ירד משמעותית,ב3DMARK06 הFPS יורד ל4!!! (נע בין 18 ל 4 שזה ממש גרוע לאומת איך שזה היה קודם,ואני מדבר על הסרטון הראשון עם החיילים וההוא שבא עם הMINIGUN)בקיצור אנחנו לא ממש יודעים אם זה לוח,ספק,או הכרטיס מסך נדפק.הכרטיס מסך של MSI יכול ליהיות שזה משומש או משהו? כי יש מדבקה על הכרטיס כזה עקומה וטיפה קרועה ולא דבוקה טוב ניראה כיאילו זה לא חדש (המדבקה, לא בכללי!)בדקנו גם ביצועים בATI TOOL ושם הביצועים ירדו מ590FPS ממוצע ל340FPS ממוצע.מזה יכול ליהיות ניראה לכם? אפשר אם תוכלו לעזור למה מסכן חבר שלי רק קנה עכשיו וכבר יש בעיות.
פורסם 2007 באוגוסט 218 שנים עוד אחד שלמד בדרך הקשה למה לא לקנות מחנויות כמו אייבורי : שילך ויממש את האחריות... הא, ואם יש שם מדבקה, והיא במקרה מדבקת אחריות קרועה ועקומה, אז כנראה גם אחריות לא יתנו לו ;D יכול להיות שזה הלוח אם, אבל מה אני מבין...
פורסם 2007 באוגוסט 218 שנים בהחלט אל תפתח את המחשב,כי עוד יגידו שאתה עשית משהו,נגעת והרסת,במקרה כזה באמת הכי טוב לממש את האחריות.
פורסם 2007 באוגוסט 218 שנים זאת רק ההתחלה... גם אצלי זה היה ככה על היום הראשון ועד היום שהמחשב כבר שנתיים אצלי (ובמעבדה של אייבורי) יש בעיות. כל שבוע אני צריך להחזיר את המחשב עוד פעם.הוא יותר זמן שם מאשר אצלי בבית.באיזה סניף הוא קנה?
פורסם 2007 באוגוסט 218 שנים נראה לי שהלוח הולך למסור את נשמתו לבורא...כמו שאמרו אל תפתח את המארז,שלא יאשימו את חבר שלך בגרימת הנזק. שיקח אותו לשם ושיממש את האחריות שיש לו על המחשב.ועוד דבר כדאי לו לדרוש לראות מה הם עושים,ומה הם מחליפים.
פורסם 2007 באוגוסט 218 שנים מחבר כן אני יודע אמרתי לו לא לקנות מאייבורי,אני אישית הזמנתי מחשב מSKYPC אני מקווה שהם בסדר,הוא יגיע יום ראשון חבר שלי היום לקח את המחשב לאייבורי והכרטיס מסך נדפק חבר'ה וגם הספק דפוק ולא מספיק חזק במקביל. מחר הוא יקבל ספק חזק יותר וכרטיס מסך חדש (אבל גם MSI! למה?! עדיף SAPPHIRE!) הקירור של MSI מקרר מצויין את הליבה אבל הזכרונות בחוץ,WTF זכרון בחוץ?! זה הפקרות לדעתי...
פורסם 2007 באוגוסט 218 שנים כמה ציפצופים המחשב עושה?AWARD BIOS Beep Codes1short: System boots successfully2short: CMOS setting error1long 1 short: DRAM or M/B error1long 2 short: Monitor or display card error1long 3 short: Keyboard error1long 9 short: BIOS ROM errorContinuous long beeps: DRAM errorContinuous short beeps: Power errorתראה ברשימה ותבין איפה ומה הבעיה!...וכמו שאני תמיד אומר...מאייבורי לא הייתי קונה אפילו עיפרון
פורסם 2007 באוגוסט 218 שנים לא בטוח אבל לך לפי הרשימה שנתנו לך פה מעלי.. חחח יש לי שני מחשבות... או שהטמבלים לא חיברו ג'מפרים כמו שצריך או ש הזכרון לא מחובר טוב (במקרה זה היה לי כשהחלפתי אז הוצאתי את הזכרון וסמתי חזרה) אבל אם אתה לא מבין בזה עזוב אותך ושלח אותו לתיקון כי יש אחריות
פורסם 2007 באוגוסט 218 שנים חבר שלי היום לקח את המחשב לאייבורי והכרטיס מסך נדפק חבר'ה וגם הספק דפוק ולא מספיק חזק במקביל. מחר הוא יקבל ספק חזק יותר וכרטיס מסך חדש (אבל גם MSI! למה?! עדיף SAPPHIRE!) הקירור של MSI מקרר מצויין את הליבה אבל הזכרונות בחוץ,WTF זכרון בחוץ?! זה הפקרות לדעתי... אני לא יודע מה איתכם אבל מה שהוא כתב פה מראה לי על שירות נורמאלי של חברה שלוקחת אחריות, הם מחליפים ספק למשהו טוב יותר כי הם הבינו שהוא לא מספיק חזק. אני אישית עובד הרבה מאוד עם אייבורי בבאר שבע (לא יודע איך זה בסניפים אחרים כי אני לא מגיע לסניפים אחרים) ובסך הכל הם בסדר, זה נכון שיש יותר טובים, אבל תמיד יהיה מישהו יותר טוב בתחום כזה או אחר. אני תמיד רואה בפורומים ביקורת רעה על אייבורי, בחלק מהמקרים אני גם מסכים עם החברים בפורום אבל יש מקרים שבהם אני לא מבין את הביקורת, כמו במקרה הזה, בכל חנות יכול לקרות משהו לאחד הרכיבים ומה שעושה את ההבדל בין חנות X לחנות Y זה לקיחת האחריות, שבמקרה הזה באה לידי ביטוי יפה מאוד. (אגב, אם אחרי הטיפול הזה עדיין תהיה בעיה עם המחשב אז כל מה שאמרתי מבוטל והייתי תחת השפעת אלכוהול כשכתבתי את זה) :lol:
פורסם 2007 באוגוסט 218 שנים מחבר כמה ציפצופים המחשב עושה?AWARD BIOS Beep Codes1short: System boots successfully2short: CMOS setting error1long 1 short: DRAM or M/B error1long 2 short: Monitor or display card error1long 3 short: Keyboard error1long 9 short: BIOS ROM errorContinuous long beeps: DRAM errorContinuous short beeps: Power errorתראה ברשימה ותבין איפה ומה הבעיה!...וכמו שאני תמיד אומר...מאייבורי לא הייתי קונה אפילו עיפרוןצפצוף אחד ערוך ושניי צפצופים קצרים! זה מה שזה עושה בידיוק.גם בחנות אמרו לו עכשיו שזה הכרטיס מסך נדפק,עכשיו קבלו עדכון!!הביאו לו כרטיס חלופי ואחרי כמה שעות שוב יש את אותה הבעיה! וזה אומר ש? הPCI-E של הלוח נדפק לא? זה לוח P35-S3 ושמעתי שזה לוח גרוע (הS3 בלבד,והS3L זה הלוח המתוקן)מה אתם אומרים?
פורסם 2007 באוגוסט 218 שנים וכמו שאני תמיד אומר...מאייבורי לא הייתי קונה אפילו עיפרון אני אומר אותו דבר רק עם מאוורר [br]פורסם בתאריך: 2.08.2007 בשעה 21:25:09 אני אומר אותו דבר רק עם מאוורר MassiveAmmo אני מקווה שחבר שלך לקח את המארז עם הידית.. (הוא יצתרך לחזור לשם עוד הרבה) עכשיו ברצינות סביר להניח שהבעיה בלוח אם ואם היא בלוח ואם יחליפו לו אז שידרוש שיחליפו לו לחדש ולא ל"מתוקן". (כי הוא רק עכשיו קנה את הלוח חבל אם ידפקו לו שם לוח משומש יום אחרי שהוא קנה) ושידרוש לראות מה הם עושים ושיוודה שהם מוציאים את הלוח מקופסא מקורית. (לא הקופסאות הלבנות, בהם מגיעים ה"מתוקנים") לכל התוהים אני נמצא שם הרבה (הרבה מידי) בגלל זה אני יודע. עריכה: שיט חשבתי שעשיתי עריכה לא התכוונתי לדאבל פוסט.
פורסם 2007 באוגוסט 318 שנים גם אני קניתי מחשב מאייבורי, כמה חודשים אחרי הוא התחיל לעשות בעיות ועד היום שנים אחרי יש בעיות רציניות. הייתי אצלהם הרבה פעמים עם המחשב והם לא תיקנו את הבעיה עד שהפסקתי ללכת לשם. לפני כמה שנים היו במלא פורומים הודעות על זה שזאת חנות גרועה ושלא כדאי לקנות שם אבל האיש יחסי ציבור שלהם או משהו כזה איים על בעלי כל הפורומים האלה בתביעה אם הם לא יסירו את ההודעות האלה. כולם כנראה פחדו והורידו את ההודעות (למרות שאין שום עילה לתביעה). עקרונית אני לא קונה שם שום דבר יותר. הדרך הכי טובה למצוא חנות מחשבים טובה זה מהמלצות של כמה אנשים שמכירים ולא להתפתות למחירים זולים.[br]פורסם בתאריך: 3.08.2007 בשעה 16:26:35 אני לא יודע מה איתכם אבל מה שהוא כתב פה מראה לי על שירות נורמאלי של חברה שלוקחת אחריות, הם מחליפים ספק למשהו טוב יותר כי הם הבינו שהוא לא מספיק חזק. אני אישית עובד הרבה מאוד עם אייבורי בבאר שבע (לא יודע איך זה בסניפים אחרים כי אני לא מגיע לסניפים אחרים) ובסך הכל הם בסדר, זה נכון שיש יותר טובים, אבל תמיד יהיה מישהו יותר טוב בתחום כזה או אחר. אני תמיד רואה בפורומים ביקורת רעה על אייבורי, בחלק מהמקרים אני גם מסכים עם החברים בפורום אבל יש מקרים שבהם אני לא מבין את הביקורת, כמו במקרה הזה, בכל חנות יכול לקרות משהו לאחד הרכיבים ומה שעושה את ההבדל בין חנות X לחנות Y זה לקיחת האחריות, שבמקרה הזה באה לידי ביטוי יפה מאוד. (אגב, אם אחרי הטיפול הזה עדיין תהיה בעיה עם המחשב אז כל מה שאמרתי מבוטל והייתי תחת השפעת אלכוהול כשכתבתי את זה) :lol: יכול לקרות שלמחשב חדש יש בעיות, ההבדל הוא שרק באייבורי אני שומע על אנשים שהולכים לשם שנים עשרות פעמים והבעיות לא מתוקנות, רק שם קיבלתי יחס גרוע, רק שם ניסו במרמה להוריד את זמן האחריות שהם התחייבו על רכיבים, רק שם הטכנאי מחשבים שיקרו לי ואמרו כל פעם שהבעיה תוקנה כאשר היום אין לי ספק שהם ידעו שהיא לא. יכול להיות שבסניפים אחרים זה אחרת, בסניף ראשון לפחות זה ככה. אני מזהיר אנשים מלקנות שם, מי שזה לא גורם לו לפחות לברר קצת לפני שהוא קונה עושה דבר מטומטם.
פורסם 2007 באוגוסט 318 שנים אייבורי מוכרים חלקים מחודשים בגלל זה הם כל כך זולים ויש להם כל כך הרבה בעיות . מומלץ להתרחק מהם כמו בחורה בתולה בת 4 .
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.