פורסם 2007 ביולי 3018 שנים לדעתי נועה מחשבים זאת חנות רצינית ואמינה.פעם החנות הייתה קרובה לביתי, עשיתי שם לא מעט קניות ולא נתקלתי בשום בעיה אם הציוד או בבעיות עם השירות שלהם.
פורסם 2007 ביולי 3018 שנים אין שום סיבה שחנות כלשהיא תחייב את הלקוח להחזיר מוצר פגום באריזתו המקורית.הלקוח רכש מוצר [תקין] בכוונה לעשות בו שימוש ולא בשביל שיתקלקל לו והוא יצטרך להחליפו.מאותה הסיבה, כשרכשתם טלביזיה חדשה לבית, לא שמרתם את האריזה המקורית של המוצר.מקסימום, אם מדובר ברכיב מחשב, אפשר להיות נחמד, לארוז את הבאנדל המצורף [אם קיים] בשקית ולהביאו עם המוצר התקול לחנות.מה שכן, אם מישהו רוכש מוצר תקין, ורוצה להחליפו, כשהוא תקין, מכל סיבה שהיא, חובה עליו להחזירו לחנות באריזתו המקורית, על מנת שאפשר יהיה למכור אותו מחדש. כמוצר משומש כמובן.כל חנות אשר עושה לכם בלגן כי המצר שרכשתם ממנה התקלקל והם התנו החלפתו או בדיקתו באריזה המקורית עובדת עליהם בעיניים ומורחת אתכם ורצוי ואפילו מומלץ שתפרסמו זאת על מנת יראו וייראו. זה לא משנה אם רכשתם את המוצר לפני חצי שנה, חודשיים או אפילו שבוע.
פורסם 2007 ביולי 3018 שנים אני תמיד שומר את האריזות של דברים שאפשר לשמור (טליביזיה לא, טוב יש לי אחת קטנה על סוללות אז אותה כן שומרים)אבל אני מחזיק את האריזות של כל דבר דאפשר לשמור...
פורסם 2007 ביולי 3118 שנים לא, לא ידעתי.אז אני מניח שיש לך מחסן קרטונים לכל האריזות של הרכיבים שאתה שומר בשביל האחריות?בשביל לתקן/להחליף מוצר באחריות לא צריך אריזה מקורית - אחרת זה היה כתוב בחוזה.צריך אריזה והכל כדי להחזיר מוצר וזה מובן בהחלט.שלום לשלמהאני לא מכיר אותך, אבל בחיי קניתי כ-50 מחשבים ואני מחזיק בבית 10 מחשבים, חלקם מתקלקלים. ולא, אני לא מחזיק מחסן של אריזות, בד"כ אני נפטר מהן לאחר מספר חודשים. אבל, לא כולם לא כמו נועה מחשבים. אתן לך דוגמה - מחשב שלי שנקנה בחברה בכפר סבא לפני כשנה עם לוח אם של ASUS הלך, לא היתה לי שום אריזה, חזרתי לחנות, קיבלתי חליפי במקום והלוח נשלח לבדיקה. לאחר מספר ימים הוצע לי להחליף או לשדרג ללוח חדש יותר בתוספת מחיר מאוד קטנה (כ-$30) מ P5B ל commando, והלכתי על זה.אז, תן לי לשאול אותך - איך חנות אחרת מתנהגת שונה ללקוח? והחזירה לוח תקול ללא מארז? אענה לך - כי אכפת לה מהלקוח.
פורסם 2007 ביולי 3118 שנים לא הבנת אותו. למעשה, הוא התכוון לזה:אין שום סיבה שחנות כלשהיא תחייב את הלקוח להחזיר מוצר פגום באריזתו המקורית.הלקוח רכש מוצר [תקין] בכוונה לעשות בו שימוש ולא בשביל שיתקלקל לו והוא יצטרך להחליפו.מאותה הסיבה, כשרכשתם טלביזיה חדשה לבית, לא שמרתם את האריזה המקורית של המוצר.מקסימום, אם מדובר ברכיב מחשב, אפשר להיות נחמד, לארוז את הבאנדל המצורף [אם קיים] בשקית ולהביאו עם המוצר התקול לחנות.מה שכן, אם מישהו רוכש מוצר תקין, ורוצה להחליפו, כשהוא תקין, מכל סיבה שהיא, חובה עליו להחזירו לחנות באריזתו המקורית, על מנת שאפשר יהיה למכור אותו מחדש. כמוצר משומש כמובן.כל חנות אשר עושה לכם בלגן כי המצר שרכשתם ממנה התקלקל והם התנו החלפתו או בדיקתו באריזה המקורית עובדת עליהם בעיניים ומורחת אתכם ורצוי ואפילו מומלץ שתפרסמו זאת על מנת יראו וייראו. זה לא משנה אם רכשתם את המוצר לפני חצי שנה, חודשיים או אפילו שבוע.
פורסם 2007 ביולי 3118 שנים לשמור קרטונים של מוצרים שקנית = לא הגיוני.ולגבי שירות-לפני כמה חודשים שרפתי בטעות את ה-7900GT שלי (אחרי שפירקתי והרכבתי את הקירור ואני לא יודע מה...).מסרתי אותו לחנות ביום ראשון, בלי אריזה- רק הכרטיס+קבלה.קיבלתי 7900GT אחר כבר ביום חמישי (אחרי שהוא נשלח למעבדות החברה ע"י החנות).* החנות נמצאת בפ"ת- רויר מחשבים.
פורסם 2007 באוגוסט 218 שנים הם לא היו חייבים לעשות את זה אם הייתי מספר להם את מה שעשיתי בעצמי לכרטיס. אבל אם באים בגישה של "אני לא יודע למה זה לא פועל?!?!" ,אז אתה יוצא נקי מהצד שלך
פורסם 2007 באוגוסט 218 שנים קניתי מהם כרטיס זיכרון.הגיע תוך פחות מ-24 שעות.הוא עדיין עובד ולא יצא לי לממש אחריות אבל עד כה אני מרוצה.
פורסם 2007 באוגוסט 218 שנים זה לא משנה איזו חנות - עדיף שלא יזדמן לך לנצל את האחריות מאשר לנצל אותה וגם אם המוצר יתוקן\יוחלף במקום.
פורסם 2007 באוגוסט 218 שנים בכדי לממש אחריות על מוצר, אין צורך באריזה המקורית שלו. שבר/שריפה מהווים עילה לביטול של האחריות.לכל החכמולוגים שהורגים את הכרטיסים שלהם, בחלק מן המקרים ניתן להבחין בזה - לפחות תקחו אחריות ואל תנסו לדפוק את המערכת. מי שרואה לנכון להכנס לאוברקלוק קיצוני, שייקח בחשבון את האפשרות שהחנות לא תראה לנכון לממש לו אחריות על הכרטיס (ודי בצדק).
פורסם 2007 באוגוסט 318 שנים השאלה עם אפשר לראות בעין שהכרטיס נשרף מOC למה אפשר גם להגיד שאולי נתקע המאוורר או משהו
פורסם 2007 באוגוסט 818 שנים עדכון לגבי חווית הקנייה שלי בנועה - זמן קצר לאחר פרסומי במדור זה יצרו איתי קשר מנועה והציעו לי ללכת על כרטיס דומה בתוספת מחיר, ולאחר משא ומתן הגענו לעמק השווה. כשאספתי את הכרטיס מהם אתמול, הם היו מאוד אדיבים ונתנו לי הרגשה שבאמת חשוב להם שאצא מרוצה למרות הכל. אז הכל בא על מקומו בשלום בסופו של דבר.
פורסם 2007 באוגוסט 918 שנים אני מכיר כמה אנשים שהזמינו מפרט אצלהם,והמפרט שהגיע היה פשוט לא נכוןקניתי מהם את ה LITE-ON מתפקד 10
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.