עבור לתוכן

האם שווה לתבוע את הוט?

Featured Replies

פורסם

לנאו-קורטקס - אם אנשים לא היו מאימים עלייך שהם רוצים להתנתק, היית נותן להם מה שנתת? האם לא הנחו אותכם לתת ללקוח הטבות כשהוא מבקש להתנתק? האם אתם נותנים ללקוח הטבות רק בגלל שמתחשק לכם(אפילו כשהוא לא נתקל בשום תקלה)? אם כן, מה היחס בין אלו שלא נתתם, לאילו שנתתם?

אם אני אפנה לנציג שירות, ואבקש ממנו - תתן לי עוד ממיר/תפתח לי ערוץ זה וזה/תתן לי סרטים בחינם מVOD ללא תוספת כסף, האם הוא היה נותן? האם הייתם עושים את זה גם אם לא הייתי מתקשר, אלא מיוזמתכם?

כל השאלות האלה לא מופנות ספציפית לHOT, אלא לכל חברה שהיא. בכל זאת, אודה לך אם תענה לי.

  • תגובות 44
  • צפיות 5.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

לזה שכתב לי שהבעיה היא בבזק.

תקשיב לי טוב, הבעיה היא בהוט.

אתם מקבלים את הקובץ ולא מעדכנים אותו.כבר עשיתי 4 ועידות עם הוט ובזק בינלאומי בשביל לוודא שהפרטים אכן זהים בשתי החברות, אז אל תבלבל לי בשכל. יש לכם פשוט שירות תת רמה ואתם חברה עלובה ומסריחה ואני רק מחכה ליום שהחברה הזאת תפשוט רגל.

עריכה:אני מדבר עם נציגה שלהם עכשיו שטוענת שהקובץ כלל לא התקבל! כבר שבוע וחצי!

מה קורה פה?!

פורסם

זה באמת תלוי איפה אתה נמצא.

לפני לא הרבה זמן עברתי ספקית לבזק בין לאומי וHOT כתשתית.

כל התהליך לקח בדיוק 5-10 דקות והכל עובד ושירות מצויין ואפילו זמן המתנה(כדקה) סביר.

הכל תלוי באיפה אתם גרים. אני מהדרום ככה שאני מניח שהלחץ על מוקדי הטלפון כאן קטן יותר מבמרכז והצפון.

כדי לפתור את הבעיה הזו סך הכל צריך להגדיל את המוקדים הטלפוניים.

כל "האיומים" האלו להתנתק באמת נותנים שכר בסופו של יום. דוגמא אישית, אני התקשרתי כדי להתנתק מהספק אינטרנט שלי

ואפילו לשנייה לא חשבתי לא לעשות את זה. כמו שאני הסברתי להם אני בטוח שהם גם הבינו את זה אבל זה לא מנע מהם

לתת לי הטבות מנופחות מכל חור כמו חצי שנה חינם+חצי שנה בחצי מחיר ודברים כאלו שכמובן סרבתי להם.

לפותח התרד, לפי הכתיבה שלך אני מבין שאתה אדם לא סבלני במיוחד. תביעה בשבילך תהיה ממש לא רעיון טוב במקרה הזה.

אולי אתה יודע אולי אתה לא אבל הטור בבית הדין לתביעות קטנות הוא בערך כשנה עד לדיון הראשון.

אחרי שאפילו תגיד לדיון הזה אתה צריך כמה דברים כמו הוכחות(תקליט שיחות) וטיעונים טובים.

עוד בעיה חוץ מהתור המאוד ארוך היא הפיצוי עצמו. בישראל המערכת המשפטית לא מתייחסת לעוגמת נפש ברצינות המגיעה אלי.

לכן אם תזכה תקבל סכומי נמוכים יחסית. אתה צריך לקחת בחשבון אם כל זה שווה לך ואתה מסוגל לעמוד בזה, אבל זו כבר החלטה שלך.

בכל מקרה בהצלחה.

פורסם

יש לי אותו סיפור, 014 טוענים ששלחו את הקובץ פעמיים, עשינו וועידה עם הוט, בדקנו את הפרטים.

וכמובן שהם לא עשו כלום. אחרי 2 שיחות כבר נמאס לי, אני פשוט מתחבר עם L2TP ל-014, במקום ללא חייגן.

פורסם
  • מחבר

תקשיבו טוב לזה.

הם עכשיו רוצים לקחת לי 74 שקל על התשתית וגם את החלק מהבאנדל עם 014, לגנוב אותי כל הכיוונים על 0 שירות.

פשוט בושה.

דרך אגב, עוד מעט יחזור אליי מנהל, מה לומר לו?

פורסם

באמת בושה...

אני בחבילה של 1.5 מגה בכבלים עם 013 ברק.

המודם שלי החליט לעשות מה שבא לו אז התקשרתי לברק והם הפנו אותי להוט.

הנציגה מהוט אמרה לי שהיא תקח דגימה ושאני אחזור יום למחרת. חזרתי יום למחרת והיא אומרת שהכול בסדר (המודם שלי כמה פעמים ביום מתנתק וזה בלתי נסבל) ושאין מה לעשות כנראה שזה היה סתם(שבוע היה סתם הא?).

התקשרתי יומיים אחר כך ויפרתי את אותה בעיה לנציג אחר שהוא אמר שהוא ייקח דגימה(!!!!) ובגלל שמטרטרים אותי כול הזמן- הם יתקשרו אליי (מה שהם לא עשו).

לא ידעתי מה לעשות עם עצמי בסה"כ להחליף מודם!! למה כול הסיפור הזה???? מה יכול להיות כול כך מסובך בלהחליף מודם?

התקשרתי לברק וענה לי נציג נחמד (צעיר ) ואמר לי שאני חייב להתחיל לעשות מהומה קצת בשביל שיזיזו שם את העניינים.....

עוד מעט אני אתקשר אליהם. :pissed:

פורסם
  • מחבר

טוב דיברתי עם המנהל והוא שידרג אותי במקום ל2.5 והבטיח שלא יקחו לי שקל חוץ ממה שמגיע להם מהבאנדל מ014.

סוף טוב, הכל טוב.

גם קיבלתי שבועיים חינם מבזק בינלאומי.

פורסם

טוב חבר'ה אני עובד עם נאו קורטקס בתמיכת האינטרנט של הוט. גם אני מנהל באותו דרג. אני חיב לציין שהשרשור הזה מאד מעניין בחלקו.

חוץ מהגידופים והדברים הלא קשורים לכלום בעליל שמזכירים לי איך מוחות מתוסכלים יכולים למעוד ולפול על הפנים לתוך שלולית כל כך עמוקה של פרונייה במקרים שהם מתמודדים עם מערכות גדולות שמן הסתם לא שקופים לגמרי ואנשים לא יודעים איך הן מתנהלות, אם זה צבא או הוט ביטוח לאומי... אין פה מי יודע מה בשר. אני בוחר להתיחס לבן האדם הענייני ששאל:

נאו-קורטקס - אם אנשים לא היו מאימים עלייך שהם רוצים להתנתק, היית נותן להם מה שנתת? האם לא הנחו אותכם לתת ללקוח הטבות כשהוא מבקש להתנתק? האם אתם נותנים ללקוח הטבות רק בגלל שמתחשק לכם(אפילו כשהוא לא נתקל בשום תקלה)? אם כן, מה היחס בין אלו שלא נתתם, לאילו שנתתם?

אם אני אפנה לנציג שירות, ואבקש ממנו - תתן לי עוד ממיר/תפתח לי ערוץ זה וזה/תתן לי סרטים בחינם מVOD ללא תוספת כסף, האם הוא היה נותן? האם הייתם עושים את זה גם אם לא הייתי מתקשר, אלא מיוזמתכם?

כל השאלות האלה לא מופנות ספציפית לHOT, אלא לכל חברה שהיא. בכל זאת, אודה לך אם תענה לי.

אני אענה למרות שזה לא מיועד אליי, אבל יש לי את הידע לענות לך.

כל מקרה לגופו. אם לקוח רוצה להתנתק ונעשו כשלים בטפול שלו ברמה שלי או ברמה נמוכה יותר. כמנהל ויותר מזה כבן אדם לי זה שורף בנשמה :) אני רוצה לתקן את זה. ויש לי את כל הכלים לתקן. להשאיר לו רושם אחר של הוט.

אם היו כשלים אנחנו צריכים לשלם על טעויות. ההנחיות של החברה לא יורדות לפרטים מה אפשר להציע ומה לא. אם בנאדם רוצה שנה גלישה והוא לא גלש יום. פשוט ננתק אותו אם הוא לא יבין שהוא מזיין בשכל. :screwy:

הכל זה שוב, לגופו של עניין כמנהל נותנים לי שיקול דעת. אם תהיה אסירטיבי במקומות הנכונים וענייני בשיחה, תוכל איתי ואני מאמין עם כל מנהל ואפילו עם נציג לקבל אותן הטבות בלי להזכיר את המילה ניתוק. תלוי בכמה שאתה טוב בלדבר. כמו בהרבה דברים מחיים. אנחנו לא נותנים הטבות לאנשים רק כי מתחשק לנו כי זה לא כלכלי! לשרות יש גבולות. HOT כמו כל חברה אחרת היעד ה-1 שלה היא עשיית כסף וכמה שיותר וחבר'ה ככה זה בכל חברה שרוצה לראות עוד יום על פני הכדור.

אתה רוצה לקבל הטבה מסויימת בחינם תבנה טיעון מסויים אם הוא מספיק טוב. אין שום סיבה שלא תקבל מה שאתה רוצה. הכל תלוי בך! בטיעון ובאיך שאתה מעלה אותו. אפשר לרשום על זה כל כך הרבה רבאק... אין לכם מושג כמה צנזרתי פה :P

הקטע הזה של הקבצים אני מבין את התסכול וזה יכול להיות נושא של 2352345 הודעות כי זה משהו שגם לי יש וואחד מטען איתו. וזה מורכב.

אם יש בעיה עם הוט שלחו הודעה נעזור. :xyxthumbs:

פורסם

אם כך, מה הטיעונים שהנציגים מחפשים?

פורסם

טוב דיברתי עם המנהל והוא שידרג אותי במקום ל2.5 והבטיח שלא יקחו לי שקל חוץ ממה שמגיע להם מהבאנדל מ014.

סוף טוב, הכל טוב.

גם קיבלתי שבועיים חינם מבזק בינלאומי.

מה יעזרו לך שבועיים חינם? אתה לא משלם פר חודש?

פורסם

בתמיכה טכנית מזכים לקחוחת ונותנות הטבות למינהן במקרה של כשלים, אם זה כשלים שרותיים או טכניים.

בשרות לקוחות אני יודע שאני העברתי לקוחה לפני כמה ימים שהתלוננה על זה שיש רק הטבות לקוחות חדשים ואת הישנים מזניחים וסידרו לה משהו...

לא זוכר מה בדיוק.[br]פורסם בתאריך: 20.07.2007 בשעה 20:26:50


ומזכים לשבועיים בצורה פשוטה מאד לוקחים את התשלום החודשי מחלקים ב-2, ובחשבונים אתה רואה מינוס ואותו סכום סמלי.

אם הביאו לבחור זיכוי מבזק בין לאומי מה זה אומר? שהם נכשלו והם מודים בזה, אם היית מבקש יותר היית מקבל כנראה יותר.

בזק לא יזכו לקוח על קשל בהוט... אני חושב שזה גם מסביר מי עבד עליך ומי טרטר אותך.

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

הקפצונת..

בתור עובד HOT, אני יכול להגיד שהחברה אומנם לא מושלמת, וכן יש כשלים פה ושם, אבל מבחינת הרצון לעזור ללקוח אנחנו באמת עושים 200% מאמץ ועם הזמן משתדרגים, ומיתייעלים.

פורסם

בתמיכה טכנית מזכים לקחוחת ונותנות הטבות למינהן במקרה של כשלים, אם זה כשלים שרותיים או טכניים.

בשרות לקוחות אני יודע שאני העברתי לקוחה לפני כמה ימים שהתלוננה על זה שיש רק הטבות לקוחות חדשים ואת הישנים מזניחים וסידרו לה משהו...

לא זוכר מה בדיוק.[br]פורסם בתאריך: 20.07.2007 בשעה 20:26:50


ומזכים לשבועיים בצורה פשוטה מאד לוקחים את התשלום החודשי מחלקים ב-2, ובחשבונים אתה רואה מינוס ואותו סכום סמלי.

אם הביאו לבחור זיכוי מבזק בין לאומי מה זה אומר? שהם נכשלו והם מודים בזה, אם היית מבקש יותר היית מקבל כנראה יותר.

בזק לא יזכו לקוח על קשל בהוט... אני חושב שזה גם מסביר מי עבד עליך ומי טרטר אותך.

אף אחד לא ישלם על משהו שהוא לא יקבל נכון ?

בלי שום קשר לכשל של מי או מה , אם הוא ביקש להתחבר במהירות מסויימת ולא קיבל אותה , הוא לא קיבל את השרות אז למה לשלם ?

ולא הבנתי מכל העסק אם היית שבוע בלי אינטרנט , שאז לדעתי אתה צריך גם לבקש מהוט שיורידו לך את השבוע הזה מהחיוב

כן כי הוא שילם על כלום .

פורסם

כמנהל בתמיכת אינטרנט של הוט.

pika007 אתה ממש סחטן זה א. ובגלל אנשים כמוך שרק רוצים להגיע למנהל ולסחוט אותו חברת הוט נראת כמו שהיא היום בעיני מספר לא מבוטל של לקוחות ורובם גם הם סחטנים מי שמגיע לו יקבל ומי שלא כנראה שלא הגיע לו.

ב. הטיעון של לאיים בניתוק כבר ממזמן לא מפחיד אף אחד, כי מבינים שזו לא הכוונה האמיתית של הלקוח אלא רק איום כדי לקבל מענה לצורך

של ובמיידיודרך להביע תסכול/כעס, מנהל יכול לסייע ואף לתת את המענה המיידי במידה והפנייה מצדיקה את זה.

ג. מוקד האינטרנט נמצא בעומס כי עכשיו חופש גדול וכל הילדים הקטנים שנמצאים בבית נזכרו להתקשר, ורובם בכלל לא התקשרו בגלל תקלת אינטרנט אלא לחצו על מקש לא נכון בנתב.

ג. לפותח הדיון, בב"ל ידועים בנושא הזה של משלוח קבצים דווקא כמאוד אמינים ומהירים ייתכן שתצתרך דווקא לדבר עם בכירים אצלהם שיבררו למה הנושא מתעקב,

ללא הקובץ לא תהיה מעודכן באנדל 014 וכנראה בגלל זה גם נאמר לך שאתה לא בבאנדל איתם. ותוודא שהם שולחים להוט באופן הנכון ער"ז/תבל/מת"ב בהתאם לאזור מגוריך.

ד. לכל הטוענים כי השרות בהוט הוא אינו מספק ואף ירוד צר לי לאכזב אותכם זמן המתנה ממוצע ואני מדגיש ממוצע של מוקד האינטרנט לבדו הוא 59 שניות נכון יש שעות לחץ ושעות רוגע אבל הממוצא הוא משקלל את הכל יחדיו.

ה. הכי חשוב לכל הלקוחות לכבד את הנציג שאתם מדברים איתו גם אם הגיעו מים עד נפש דבר זה יקל עליכם ועל הנציג והטיפול יסתיים כך גם יותר מהר וגם באופן יותר יפה ומכובד בצורה היעלה ביותר, אל תשכחו שגם הנציג שרות בין אם זה טכני ובין אם זה שרות או טכנאי או אפילו סוכן מכירות, כולם מאוחריי הטלפון כם גם בני אדם וכבני אדם מגיע יחס הולם ובכבוד המינימלי, גם אם השם HOT באותו רגע מעצבן או כבר בלתי נסבל כלקוח.

סחטנות ואיומי ניתוק כבר לא עובדים כי לרוב ל מי שמאיים בניתוק בסוף משומר ע"י אותו נציג בשיחה ואם לא ע"י מנהל וזאת ללא כל מאמץ מיותר לכן תכניסו לראש

כל הנציגים במוקד שלי לפחות ייתנו את המירב כדי לסייע לכל אחד אבל אל תהיו שלילים מלכתחילה כי אז אתם שמים רגל לעצמכם. לנציג לא אכפת בסופו של יום מה היה לו במשמרת אל תשכחו את זה כי בסוף מי שנשאר ונופל בין הכסאות הוא הלקוח וזה כל אחד מאיתנו. ועל כן היה חשוב לי לפרסם פוסט זה.

כמנהל תמיכה באינטרנט של הוט, תמסור לממונים, שצריך לפתוח עוד שלוחה, שלוחה לאנשים שהאינטרנט לא מתחבר להם. יש הודעה קולית לפני שמגיעים לנציג[ודרך אגב כבר קרה שהמתנתי 25 דקות שיענו], שאומרת, שאפשר לפתור תקלות גם באתר האינטרנט של הוט. אני מקווה שהבנת את הבעייה המשפט הזה.

פורסם

הודעה חשובה לכל הנציגים של החברות שרצים פה!

תתחילו לעבוד כמו האמריקאקים!

פשוט בושה הלקוח תמיד צודק!

גם אם הלקוח עצבני ומקלל אותך אתה חייב לישתוק ולעשות את העבודה שלך!

פשוט בושה לחברות הגדולות לא פלא שיש כזה מעבר בין חברות בארץ

למרות שאתם בני אדם בלה בלה

את צריכים לעבוד כמו רובט זאת העבודה שלכם להיות רובט שצריך לתת תמיכה

אני יכול להגיד לכם על מיקרה שלי יש לי ראוטר של בזק משהו מסריח של 2wire עכשיו מה ההתחלה קיבלנו מודם קישור דפוק

כשנהיה חם הוא מיתנתק אז ביקשתי להחליף ולא נתנו לי למה? כי אני לא משלם 5 שקל לחודש על תמיכה טכנית

אז מה כדי שיהיה לי אחריות אני צריך לשלם כסף? :screwy::bash:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים