עבור לתוכן

האם שווה לתבוע את הוט?

Featured Replies

פורסם

לא קשור אם מנויים גם לטלוויזיה או לא, זה סה"כ משפיע על כושר המיקוח במחירי החבילות.

אלי מתקשרות מדי פעם נציגות חמודות שרוצות להציע לי מנוי לטלוויזיה ולקו טלפון. כשאני אומר להן שאני לא מחזיק טלוויזיה בבית וגם לא טלפון הן :-X ויורדים ממני לעוד כמה חודשים.

פשוט צריך לדבר איתם בסבלנות, ולפעמים להתעקש, ולפעמים לדרוש לדבר עם מנהל.

  • תגובות 44
  • צפיות 5.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

מסתלט? לא.

מסתלבט? על כולם, תמיד, אבל בעניין הזה לא.

אין הרבה מה "לשתף"

דבר ראשון, צריך הרבה סבלנות.

דבר שני- לא להתעצבן ולצעוק.

דבר שלישי- לא לדבר עם אף אחד חוץ מהמנהל, ובשביל להגיע למנהל צריך טיעונים טובים מראש, תגובות שנונות, ולהבהיר שאין לכם בעיה להתנתק בכל רגע נתון- זה הפחד הגדול ביותר של הוט.

לדוגמה, את השיחה האחרונה שלי התחלתי ב "שלום, אני מעוניין שטכנאי שלכם יגיע לסלק את פיסת הזבל שלכם מהסלון שלי" (נאמר בצורה רגועה לגמרי)

מכאן והלאה המוקדנית הבינה בדיוק מה הכוונה שלי, ולא היססה להעביר אותי הלאה בסולם הדרגות ברגע שביקשתי.

אל תתייאשו עד שתטפסו אל מנהל התחנה, ואותו תסחטו. אבל עם טיעונים הוגנים כמובן.

לדוגמה, לגבי ההתקנה-

הם רצו 100 ש"ח על כל ממיר. אמרתי שאני אתקין בעצמי, הטכנאי שלהם לא דרוש

הוא התחיל לחרטט משהו על ידע מקצועי- אז גללתי בפניו נאום על כל סוגי החיבורים, על ההבדלים בין ממיר לממיר, ומה עושים "במקרה ש". (האמת, אין פה מה לדעת- צריך להכיר רק RCA וסקארט)

הוא המשיך לסרב, אז שלפתי את נשק ה "אני מתנתק" ברוגע מוחלט.

תוך 2 דקות לא רק שלא שילמתי על התקנה- אלא גם קיבלתי מתקין.

זכרו, רוגע הוא הנשק הגדול ביותר שלכם. הם רגילים לאידיוטים שצועקים כל היום, מישהו רגוע, חכם, רהוט, ועדיף גם שנון- זה האויב הכי גדול שלהם.

-הצטיידו בהרבה סבלנות, ינסו למרוח אותכם.

בהצלחה :xyxthumbs:

פורסם
  • מחבר

אני מדבר ממש ברוגע, למרות שאני הכי כועס, ובצדק.

הם פשוט חברה תת רמה שמתיימרת להיות חברת התקשורת הגדולה בישראל.

פורסם

אתה פשוט צריך תגובה טובה, צודקת, ועם זאת עוקצנית על כל הערה/הארה/נסיון התחמקות שלהם.

פורסם

כמנהל בתמיכת אינטרנט של הוט.

pika007 אתה ממש סחטן זה א. ובגלל אנשים כמוך שרק רוצים להגיע למנהל ולסחוט אותו חברת הוט נראת כמו שהיא היום בעיני מספר לא מבוטל של לקוחות ורובם גם הם סחטנים מי שמגיע לו יקבל ומי שלא כנראה שלא הגיע לו.

ב. הטיעון של לאיים בניתוק כבר ממזמן לא מפחיד אף אחד, כי מבינים שזו לא הכוונה האמיתית של הלקוח אלא רק איום כדי לקבל מענה לצורך

של ובמיידיודרך להביע תסכול/כעס, מנהל יכול לסייע ואף לתת את המענה המיידי במידה והפנייה מצדיקה את זה.

ג. מוקד האינטרנט נמצא בעומס כי עכשיו חופש גדול וכל הילדים הקטנים שנמצאים בבית נזכרו להתקשר, ורובם בכלל לא התקשרו בגלל תקלת אינטרנט אלא לחצו על מקש לא נכון בנתב.

ג. לפותח הדיון, בב"ל ידועים בנושא הזה של משלוח קבצים דווקא כמאוד אמינים ומהירים ייתכן שתצתרך דווקא לדבר עם בכירים אצלהם שיבררו למה הנושא מתעקב,

ללא הקובץ לא תהיה מעודכן באנדל 014 וכנראה בגלל זה גם נאמר לך שאתה לא בבאנדל איתם. ותוודא שהם שולחים להוט באופן הנכון ער"ז/תבל/מת"ב בהתאם לאזור מגוריך.

ד. לכל הטוענים כי השרות בהוט הוא אינו מספק ואף ירוד צר לי לאכזב אותכם זמן המתנה ממוצע ואני מדגיש ממוצע של מוקד האינטרנט לבדו הוא 59 שניות נכון יש שעות לחץ ושעות רוגע אבל הממוצא הוא משקלל את הכל יחדיו.

ה. הכי חשוב לכל הלקוחות לכבד את הנציג שאתם מדברים איתו גם אם הגיעו מים עד נפש דבר זה יקל עליכם ועל הנציג והטיפול יסתיים כך גם יותר מהר וגם באופן יותר יפה ומכובד בצורה היעלה ביותר, אל תשכחו שגם הנציג שרות בין אם זה טכני ובין אם זה שרות או טכנאי או אפילו סוכן מכירות, כולם מאוחריי הטלפון כם גם בני אדם וכבני אדם מגיע יחס הולם ובכבוד המינימלי, גם אם השם HOT באותו רגע מעצבן או כבר בלתי נסבל כלקוח.

סחטנות ואיומי ניתוק כבר לא עובדים כי לרוב ל מי שמאיים בניתוק בסוף משומר ע"י אותו נציג בשיחה ואם לא ע"י מנהל וזאת ללא כל מאמץ מיותר לכן תכניסו לראש

כל הנציגים במוקד שלי לפחות ייתנו את המירב כדי לסייע לכל אחד אבל אל תהיו שלילים מלכתחילה כי אז אתם שמים רגל לעצמכם. לנציג לא אכפת בסופו של יום מה היה לו במשמרת אל תשכחו את זה כי בסוף מי שנשאר ונופל בין הכסאות הוא הלקוח וזה כל אחד מאיתנו. ועל כן היה חשוב לי לפרסם פוסט זה.

פורסם

פחחח 59 שניות.

מתי? ב2 בלילה?

פורסם

כמנהל בתמיכת אינטרנט של הוט.

pika007 אתה ממש סחטן זה א. ובגלל אנשים כמוך שרק רוצים להגיע למנהל ולסחוט אותו חברת הוט נראת כמו שהיא היום בעיני מספר לא מבוטל של לקוחות ורובם גם הם סחטנים מי שמגיע לו יקבל ומי שלא כנראה שלא הגיע לו.

ב. הטיעון של לאיים בניתוק כבר ממזמן לא מפחיד אף אחד, כי מבינים שזו לא הכוונה האמיתית של הלקוח אלא רק איום כדי לקבל מענה לצורך

של ובמיידיודרך להביע תסכול/כעס, מנהל יכול לסייע ואף לתת את המענה המיידי במידה והפנייה מצדיקה את זה.

ג. מוקד האינטרנט נמצא בעומס כי עכשיו חופש גדול וכל הילדים הקטנים שנמצאים בבית נזכרו להתקשר, ורובם בכלל לא התקשרו בגלל תקלת אינטרנט אלא לחצו על מקש לא נכון בנתב.

ג. לפותח הדיון, בב"ל ידועים בנושא הזה של משלוח קבצים דווקא כמאוד אמינים ומהירים ייתכן שתצתרך דווקא לדבר עם בכירים אצלהם שיבררו למה הנושא מתעקב,

ללא הקובץ לא תהיה מעודכן באנדל 014 וכנראה בגלל זה גם נאמר לך שאתה לא בבאנדל איתם. ותוודא שהם שולחים להוט באופן הנכון ער"ז/תבל/מת"ב בהתאם לאזור מגוריך.

ד. לכל הטוענים כי השרות בהוט הוא אינו מספק ואף ירוד צר לי לאכזב אותכם זמן המתנה ממוצע ואני מדגיש ממוצע של מוקד האינטרנט לבדו הוא 59 שניות נכון יש שעות לחץ ושעות רוגע אבל הממוצא הוא משקלל את הכל יחדיו.

ה. הכי חשוב לכל הלקוחות לכבד את הנציג שאתם מדברים איתו גם אם הגיעו מים עד נפש דבר זה יקל עליכם ועל הנציג והטיפול יסתיים כך גם יותר מהר וגם באופן יותר יפה ומכובד בצורה היעלה ביותר, אל תשכחו שגם הנציג שרות בין אם זה טכני ובין אם זה שרות או טכנאי או אפילו סוכן מכירות, כולם מאוחריי הטלפון כם גם בני אדם וכבני אדם מגיע יחס הולם ובכבוד המינימלי, גם אם השם HOT באותו רגע מעצבן או כבר בלתי נסבל כלקוח.

סחטנות ואיומי ניתוק כבר לא עובדים כי לרוב ל מי שמאיים בניתוק בסוף משומר ע"י אותו נציג בשיחה ואם לא ע"י מנהל וזאת ללא כל מאמץ מיותר לכן תכניסו לראש

כל הנציגים במוקד שלי לפחות ייתנו את המירב כדי לסייע לכל אחד אבל אל תהיו שלילים מלכתחילה כי אז אתם שמים רגל לעצמכם. לנציג לא אכפת בסופו של יום מה היה לו במשמרת אל תשכחו את זה כי בסוף מי שנשאר ונופל בין הכסאות הוא הלקוח וזה כל אחד מאיתנו. ועל כן היה חשוב לי לפרסם פוסט זה.

אני התנתקתי מHOT . בלי שימור ובלי כלום לקחתי את כל המכשירים שלכם שמתי מחוץ לדלת והודעתי לכם בטלפון. כמו ילדים טובים באתם לקחתם את זה וניתקתם אותי.

שואל למה? כי זה לא מצחיק בכלל שבמקום 200 שקל (על ממיר 1 + אינטרנט ) מחייבים אותי בחודש ב642 שקל.

וצא מהקטע של זמן ממוצע. אל תשקלל את ההפסקות ומתי שלא מתקשרים אין חברה אחת בארץ שאני מתקשר והם עונים בפחות מ3 דקות וזה עוד בלי הניווט המעפן שלהם.

פורסם

כמנהל בתמיכת אינטרנט של הוט.

pika007 אתה ממש סחטן זה א. ובגלל אנשים כמוך שרק רוצים להגיע למנהל ולסחוט אותו חברת הוט נראת כמו שהיא היום בעיני מספר לא מבוטל של לקוחות ורובם גם הם סחטנים מי שמגיע לו יקבל ומי שלא כנראה שלא הגיע לו.

ב. הטיעון של לאיים בניתוק כבר ממזמן לא מפחיד אף אחד, כי מבינים שזו לא הכוונה האמיתית של הלקוח אלא רק איום כדי לקבל מענה לצורך

של ובמיידיודרך להביע תסכול/כעס, מנהל יכול לסייע ואף לתת את המענה המיידי במידה והפנייה מצדיקה את זה.

כלקוח מבואס של הוט מאז שאני זוכר את עצמי.

neo-cortex, אתה ממש לא אובייקטיבי, זה א'.

ובגלל אנשים לא אובייקטיביים כמוך החברות הגדולות לעולם לא לומדות בעצם מה הבעיה האמיתית של הלקוחות.

הייתה לי עילה לתבוע להוט את הצורה עם כל מה שעשיתם לי, ולהוציא הרבה יותר מכמה ממירים אומללים עם התקנה חינם ותשתית. ואני לא מדבר על סכום פעוט של 5000 שקל, אלא משהו בליגה שונה לגמרי.

ב.- איום? אני לא פועל בשיטה הזו.

אני לא מקבל מענה הולם? אני מתנתק

לא איום ולא נעליים, אין לי בעיה שגם תוך 10 דקות הוט יופיעו פה עם הרכב לקחת את הציוד במקרה שאני לא מקבל מענה הולם לפניה שלי.

שמע נא ידידי, להוט יש הרבה מה ללמוד בכל הנוגע ליחסי חברה-לקוח. וצריכים "קצת" לשדרג את מערך הטכנאים.

אתה יודע שהיו פה לא פחות מ 8 טכנאים בחצי שנה, 7 מהם אמרו שהם "לא מוצאים כל בעיה" (אחרי מליון ורבע פניות שהאינטרנט זז ברבע מהמהירות שהוא אמור לזוז, ועוד הרבה בעיות גם בטלויזיה וכו')

הטכנאי השמיני, בחור צעיר בערך בן 22, בא, ובלי הרבה חוכמות- יצא לבדוק עצמת אות

החליף מפצל באחד הארונות בחוץ

החליף מודם

החליף ממיר

בדק שהכל פועל

סוף סיפור.

20 דקות לקח, ומה שלא קיבלתי ב 3 שנים שאני גר פה ויש לי בעיות על הכבלים- הוא סידר ב 20 דקות.

אם אתה לא מכיר את פרטי המקרה שלי ואותי בפרט, אל תכתוב אפילו מילה אחת שמופנית לכיווני. אני אדם רגוע בצורה יוצאת דופן, ושקול. אם הייתי כמו הישראלי הממוצע העצבני בהרבה, תביעה חביבה כבר הייתה מוגשת על שולחנו של מנהל התחנה בעפולה או חיפה, ואני כרגע הייתי עסוק בהכנות לסגור את המרפסת הפתוחה בבית ולבנות שם ספא/חדר כושר (ואחרי כל זה, להישאר עם עודף בכיס)

זה שהמוקד שלך בסדר לא אומר שכולם ככה. זו הבעיה בעובדה שאתה מנסה לתת מקרה נקודתי כדוגמה- לעומת אינספור מקרים לא ממוקדים שבגללם התדמית של הוט היא כמו שהיא.

אם שירות הלקוחות היה נורמלי, והבעיות בעצם היו נפתרות- לא היה צורך לאיים על הוט כל פעם בניתוק.

נ.ב- 59 שניות MY ASS, בשיחה לפני האחרונה למוקד שלכם חיכיתי (עם סטופר) בדיוק 57 דקות 33 שניות ו 64 מאיות השניה. נראה לי שאפילו יש לי תמונה של השעון עם הסטופר.

פורסם

מכיוון שלא היתה כוונה רעה מאחורי הודעה זו, תוכן ההודעה התפרש בצורה כזו, ולכן אני עורך את התוכן המקורי :)

- ערוך -

פורסם
:hi:
פורסם
:hi:
פורסם

תסביר את עצמך

לא ממש הבנתי לאן אתה חותר (כאילו לאיזה צד אתה פונה) וזה מענין :smile1:

פורסם
:hi:
פורסם

???

עומרי מה נסגר איתך?

פורסם

סיפור ארוך...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים