The Legend Reborn - Subaru IMPREZA WRX 2008 - עמוד 5 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

The Legend Reborn - Subaru IMPREZA WRX 2008


Born2Kill

Recommended Posts

לדעתי הגיע הזמן שיפנאוטו יתחילו להביא עוד דגמים של סובארו,

האיפרזה מורידה את המוניטין בשנים האחרונות...

האוטו הזה מכוער בצורה מדהימה...

מזל שיש את כל השאר הדגמים וביחוד B4/B9

-----

ולאן לעזאזל נעלם האוטו הבא, שהיה אמור להיות המחליף של ה-WRX/STI:

Subaru%2520B9%2520SC%252002.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 86
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

ברור, ידוע ומובן. הבחור פשוט דיבר על 997 אז התייחסתי ספציפית ל 911 החזקה יותר. גם סיפקו תמונה של 911 אז התייחסתי גם לזה.

זה לא שסוברו ראתה פורשה 911,קיימן או כל סוג אחר ואמרה: "וואלה, בוא ונייצר משהו שיתחרה בה". מן הסתם הסיבה לייצור מכוניות עתירות הספק

וטכנולוגיה מצד היפנים (ניסן,מיצו,סובי ושות') הן אחרות לגמרי.

או בעברית הומולוגיזציה (או איך שלא כותבים את זה)

לדעתי הגיע הזמן שיפנאוטו יתחילו להביא עוד דגמים של סובארו,

האיפרזה מורידה את המוניטין בשנים האחרונות...

האוטו הזה מכוער בצורה מדהימה...

מזל שיש את כל השאר הדגמים וביחוד B4/B9

-----

ולאן לעזאזל נעלם האוטו הבא, שהיה אמור להיות המחליף של ה-WRX/STI:

Subaru%2520B9%2520SC%252002.jpg

B9 מקדימה נראה כמו מיקי מאוס, לפחות עד שיביאו את הדגם מתוח הפנים שנראה יותר נורמלי

B4 זועקת ליסינג מכל כיוון

אה, וה-WRX/STI כנראה עדיין ייקראו WRX/STI (לפחות באירופה, שם המכונית תמשיך להיקרא אימפרזה, פה כנראה ישנו את השם)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אה, וה-WRX/STI כנראה עדיין ייקראו WRX/STI (לפחות באירופה, שם המכונית תמשיך להיקרא אימפרזה, פה כנראה ישנו את השם)

באירופה היא לא עושה בושות כשיש מנועים נורמלים במחירים סבירים כמו 2.0 ו -2.5

B9 מקדימה נראה כמו מיקי מאוס, לפחות עד שיביאו את הדגם מתוח הפנים שנראה יותר נורמלי

מה פה מזכיר מיקי מאוס? :lol:

subaru-b9-tribeca.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין (לפחות בזמן הקרוב) אפילו תוכניות לסדאן מבוססת על האימפרזה באירופה (ולכן גם אצלנו, בארה"ב יש)

Much much more

אני אצטט ברשותך את "מגזין רכב" של ידיעות אחרונות שצורף לפני בערך חודש לעיתון

"קיימן S:

למה כן: 90% מה-911 ב-60% מהכסף

למה לא: לנו יש בקושי 3%

סיכום: לנגב את הריר

ציון 5 כוכבים"

אגב מחירה בארץ (מנוע 3,400 295 כ"ס ותיה"ל ידנית) עומד על 622K ש"ח

לא יודע מה איתך, אני תמיד חשבתי שקוקסטר זה למישהו שלא יכול להרשות לעצמו 911 (היפהפייה הנצחית?)

איך הם הגיעו ל-90% ביצועים אנ'לא יודע(למרות שהייתי שמח לגלות ולחלוק חוות דעת ;D) - רק המעצורים הקרמיים ב-911 נראים יקרים יותר...

בכל מקרה - יש איזו איוו עם עיצוב חדש באופק? איזה סנפיר של לוויתן הפעם יהיה נחמד :smile1:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה-Cayman S לא באמת נמצאת על אותה סקאלה עם ה-Boxter אלא על אותה סקאלה עם ה-911

כנראה שהגג (מה שאומר קשיחות מבנית טובה יותר) וההקשחה הנוספת לשלדה, ביחד עם מנועים מצוינים עושים את העבודה

אאל"ט אתה לא מקבל ברקסים קרמיים ב-911 הבסיסית

לגבי Evo, כבר הוצגה ה-Evo X

וככה היא נראית:

evo-x-1.jpg

EVO-X-front-3-4-pass-1600.JPG

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עיצוב יפה אבל הגלגלים לא נראים לכם יותר מידיי גדולים?

מה??

תכלס גם הפנסים קצת מאירים מדיי...

:screwy:

תמיד השוו בין האימפרזה לאבו...

לגבי החדשות אין לי מושג מה היכולות אבל העיצוב של האבו לוקח!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...