The Legend Reborn - Subaru IMPREZA WRX 2008 - עמוד 4 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

The Legend Reborn - Subaru IMPREZA WRX 2008


Born2Kill

Recommended Posts

  • תגובות 86
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אכן כן...

אפילו לא קרוב לזה, היא איבדה את כל היתרונות שלה, היא גדלה, שמנה, גידלה מנוע גדול ומחיר מופלץ

להזכיר כמה ניצחונות WRC זה שווה?

היא ניצחה WRC אך ורק בגלל העדר תחרות. עובדה שכשיש את רביעיית סיטרואן ופורד סובארו רואים את המקומות ה-5+ וזה אם הם מסיימים מרוצים

HF

ה-997 לא מתחרה בכלל באיוו \ STI

אם כבר אז ה-Cayman / Cayman S הרבה יותר קרובה להתחרות בהם

חלק מההילה סביב פורשה זה האקסקלוסיביות (יחסית)

אם היית רואה Cayman בכל פינת רחוב זה לא היה מיוחד ולא מזיז לך

איך אפשר בכלל להזכיר יופי של מכוניות בלי להזכיר את האלפא

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמעו את המנוע שלה, עצבני המנוע הזה:

http://youtube.com/watch?v=fdePhx9HVjo

דווקא הצווחות האלה לא עושות לי את זה (יותר מדי פראריאי) - זו לא הפורשה הקלאסית, אני נהנה יותר לשמוע את ה 997ות למיניהן, להן רעש כ"כ ייחודי.

אבל אם כבר מדברים על מכונה שיודעת לצווח ועושה את זה בצורה מושלמת, Zonda F... קבלו את האימה שהיא מטילה ברחובות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפילו לא קרוב לזה, היא איבדה את כל היתרונות שלה, היא גדלה, שמנה, גידלה מנוע גדול ומחיר מופלץ

היא ניצחה WRC אך ורק בגלל העדר תחרות. עובדה שכשיש את רביעיית סיטרואן ופורד סובארו רואים את המקומות ה-5+ וזה אם הם מסיימים מרוצים

HF

ה-997 לא מתחרה בכלל באיוו \ STI

אם כבר אז ה-Cayman / Cayman S הרבה יותר קרובה להתחרות בהם

חלק מההילה סביב פורשה זה האקסקלוסיביות (יחסית)

אם היית רואה Cayman בכל פינת רחוב זה לא היה מיוחד ולא מזיז לך

איך אפשר בכלל להזכיר יופי של מכוניות בלי להזכיר את האלפא

בול!

הקסארה(בניצוחו של לואב!) והפוקוס היוו יריבות ראויות ואימתניות כבר שנים עכשיו

)*( porsche cayenne לא קשור לשום דבר(למען האמת גם לא הבנתי איך הקאררה פתאום נכנסה לכאן) , זה סתם שתי טון של פלצנות עם צמיגים חלקים

חוץ מקלרקסון עוד לאף אחד לא היה את אומץ\רוע לב להוציא אותה לשטח [ it goes without saying,not to mention WRC[

אני בכל אופן כבר לא יודע מה נושא הדיון - החדשה נראית נורא.

מבחינת ביצועים - נחכה לקלרקסון מציג את הסטיג(שיחזרו כבר! :'()

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העיצוב של האימפרזה החדשה קצת מאכז... אם יכלו להשאיר את העיצוב של 2006 עם השילדה החדשה......

החלק הקדמי של האימפרזה מאוד יפה, אבל החלק האחורי צריך לשנות אותו ואז זה נראה כמו מכונית שצריך לנשק אותה מכל הכיוונים (מדבר על מודל 2007).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העיצוב של האימפרזה החדשה קצת מאכז... אם יכלו להשאיר את העיצוב של 2006 עם השילדה החדשה......

אין (לפחות בזמן הקרוב) אפילו תוכניות לסדאן מבוססת על האימפרזה באירופה (ולכן גם אצלנו, בארה"ב יש)

פעם ראשונה שאני נתקל בדבר הזה :nixweiss:

מה הקטע בדיוק ???

זה סתם Coxter עם גג קשיח :nixweiss:

Much much more

אני אצטט ברשותך את "מגזין רכב" של ידיעות אחרונות שצורף לפני בערך חודש לעיתון

"קיימן S:

למה כן: 90% מה-911 ב-60% מהכסף

למה לא: לנו יש בקושי 3%

סיכום: לנגב את הריר

ציון 5 כוכבים"

אגב מחירה בארץ (מנוע 3,400 295 כ"ס ותיה"ל ידנית) עומד על 622K ש"ח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

HF

ה-997 לא מתחרה בכלל באיוו \ STI

אם כבר אז ה-Cayman / Cayman S הרבה יותר קרובה להתחרות בהם

חלק מההילה סביב פורשה זה האקסקלוסיביות (יחסית)

אם היית רואה Cayman בכל פינת רחוב זה לא היה מיוחד ולא מזיז לך

ברור, ידוע ומובן. הבחור פשוט דיבר על 997 אז התייחסתי ספציפית ל 911 החזקה יותר. גם סיפקו תמונה של 911 אז התייחסתי גם לזה.

זה לא שסוברו ראתה פורשה 911,קיימן או כל סוג אחר ואמרה: "וואלה, בוא ונייצר משהו שיתחרה בה". מן הסתם הסיבה לייצור מכוניות עתירות הספק

וטכנולוגיה מצד היפנים (ניסן,מיצו,סובי ושות') הן אחרות לגמרי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...