פורסם 2007 ביולי 1518 שנים כבר שנים.Alpha Cygni אתה מזלזל באימפרזות ובסקיילין,לחינם,הם רכבים מעולים עם אפטרמרקט ענקי,ויתנו לך הנאה מהנהיגה לא פחות מפורשה.מציע לך לראות את הפרק על הסקיילין בטופ גיר.וכן יש גבול מסויים שאפשר לשפר רכב ,רק שאצל הסקיילין כמו הסופרה,זה עומד לפעמים על 1000 + סוסי פוני,ויקחו פניה לא פחות טוב מפורשה,אחרי טיונינג כמובן.
פורסם 2007 ביולי 1518 שנים כשאני אראה סקייליינים בראש הטבלאות של הנורבוגרינג נורדשלייפה אז נדברשמעתי פעם כל מיני הצעות בכנסת על ספורט מוטורי, מה קורה עם זה?מחפשים עכשיו ראש התאחדות לספורט המוטוריאבל יש מילכוד, הם רוצים מישהו עם נסיון בספורט מוטורי, וזה בינתיים אסור
פורסם 2007 ביולי 1518 שנים יש מספר ישראלים עם ניסיון מוטרי לא רע שנצבר בחו"ל... מצד שני זה לא יעזור להם הרבה אם הם לא קרובים לצלחת :\
פורסם 2007 ביולי 1518 שנים מחבר צריך לעודד פה את חברי הכנסת להצביע "כן" לספורט מוטורי בישראל ;D, כי כדורגל וכדורסל זה כבר משעמם.... :-\
פורסם 2007 ביולי 1518 שנים בלעח היא נראית פשוט נורא, ומה פתאום הם שינו ת'שלדה(ככה זה נראה לפחות) can't wait till toyota smack some sense into them
פורסם 2007 ביולי 1518 שנים מחבר עוד לא דיברנו על פיג'ו 207, מה אתם אומרים עלייה בניגוד לקודם שלה (206)? מבחינתי, שיפור מאוד גדול, הייתי בשמחה קונה אותה.
פורסם 2007 ביולי 1518 שנים עוד לא דיברנו על פיג'ו 207, מה אתם אומרים עלייה בניגוד לקודם שלה (206)?מבחינתי, שיפור מאוד גדול, הייתי בשמחה קונה אותה.לאדע איך היא במציאות, אבל בתמונות היא דיי איבדה מהעיצוב ה-supermini שלה ויותר גולשת לכיוון ה-307 (קהל יעד דיי שונה לטעמי).
פורסם 2007 ביולי 1518 שנים עוד לא דיברנו על פיג'ו 207, מה אתם אומרים עלייה בניגוד לקודם שלה (206)? מבחינתי, שיפור מאוד גדול, הייתי בשמחה קונה אותה. מה שכתבו "אוטו" בנושא לדעתי ממצה את זה הכי יפה ה-206 בזמנה נמכרה כמו לחמניות חמות באירופה, יותר מזה, בשנים מסוימות היא הייתה המכונית הכי נמכרת באירופה אתה רואה את ה-207 משחזרת את זה?
פורסם 2007 ביולי 1518 שנים מחבר מה שכתבו "אוטו" בנושא לדעתי ממצה את זה הכי יפהה-206 בזמנה נמכרה כמו לחמניות חמות באירופה, יותר מזה, בשנים מסוימות היא הייתה המכונית הכי נמכרת באירופהאתה רואה את ה-207 משחזרת את זה?אכן כן...
פורסם 2007 ביולי 1618 שנים למה שינו את השילדה? אולי כי הקודמת בת 14 כבר?להזכיר כמה ניצחונות WRC זה שווה?
פורסם 2007 ביולי 1618 שנים האימפרזות, בדומה לסקאייליין ולכל פתרון יפני מהיר, הן המפלט הזול למי שמחפש חלקי חילוף זולים ורכב שבקלות יחסית יכול להפוך למפלצת קו ישר. מעין סוג של רכב "עולם שלישי" למי שלא יכול לאפשר לעצמו איזו 997 חביבה או כל דבר אחר בסגנון.זה לא דבר רע, אבל בסופו של דבר רואים מי מחזיק באימפרזה ומי מחזיק ב 997 (מלבד איזה פנסיונר בן 90 שמתבלבל בין ה + וה - בטיפטרוניק).כן כי WRC ידועה במישורים הארוכים שלה, בלי גרגר אבק או חתיכת חצץ ... (על מה אתה מדבר...?!?)מי שמחזיק ב 997 זה מי שיש לו פי 4 מזומנים (33K לעומת 123K בארה"ב, לפני "תוספות") (ומי שבאמת רוצה גם יוקרה והנדסה גרמנית) אבל בעיקר למי שיש את המזומנים ...זה שהיפנים יודעים לייצר מכונות נהיגה מעולות (ולא מפלצות קו ישר) בשבריר המחיר של פורשה (ראה סדרת איוו, STI ) לא הופך אותם אוטומטית לשיט של מכוניתעריכה: לא יודע מה אני חושב על העיצוב. במבט ראשון החזית נראית כמו מזדה לאנטיס והאחוריים כמו סיאט ליאון ישנה. לא יודע, בהתחלה חשבתי גם שהעיצוב של האימפרזה היה משעמם, אבל עם הזמן הוא נהיה סקסי...אולי אחרי כמה ניצחונות ו Hairpins הדוקים זה יקרה גם לעיצוב הזה...נחיה ונראה (בטלויזיה).
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.