The Legend Reborn - Subaru IMPREZA WRX 2008 - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

The Legend Reborn - Subaru IMPREZA WRX 2008


Born2Kill

Recommended Posts

  • תגובות 86
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

כבר שנים.

Alpha Cygni אתה מזלזל באימפרזות ובסקיילין,לחינם,הם רכבים מעולים עם אפטרמרקט ענקי,ויתנו לך הנאה מהנהיגה לא פחות מפורשה.

מציע לך לראות את הפרק על הסקיילין בטופ גיר.

וכן יש גבול מסויים שאפשר לשפר ,רק שאצל הסקיילין כמו הסופרה,זה עומד לפעמים על 1000 + סוסי פוני,ויקחו פניה לא פחות טוב מפורשה,אחרי טיונינג כמובן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשאני אראה סקייליינים בראש הטבלאות של הנורבוגרינג נורדשלייפה אז נדבר

שמעתי פעם כל מיני הצעות בכנסת על מוטורי, מה קורה עם זה?

מחפשים עכשיו ראש התאחדות לספורט המוטורי

אבל יש מילכוד, הם רוצים מישהו עם נסיון בספורט מוטורי, וזה בינתיים אסור

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עוד לא דיברנו על פיג'ו 207, מה אתם אומרים עלייה בניגוד לקודם שלה (206)?

מבחינתי, שיפור מאוד גדול, הייתי בשמחה קונה אותה.

לאדע איך היא במציאות, אבל בתמונות היא דיי איבדה מהעיצוב ה-supermini שלה ויותר גולשת לכיוון ה-307 (קהל יעד דיי שונה לטעמי).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עוד לא דיברנו על פיג'ו 207, מה אתם אומרים עלייה בניגוד לקודם שלה (206)?

peugeot_207_feline.jpg

peugeot_206.jpg

מבחינתי, שיפור מאוד גדול, הייתי בשמחה קונה אותה.

מה שכתבו "אוטו" בנושא לדעתי ממצה את זה הכי יפה

ה-206 בזמנה נמכרה כמו לחמניות חמות באירופה, יותר מזה, בשנים מסוימות היא הייתה המכונית הכי נמכרת באירופה

אתה רואה את ה-207 משחזרת את זה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שכתבו "אוטו" בנושא לדעתי ממצה את זה הכי יפה

ה-206 בזמנה נמכרה כמו לחמניות חמות באירופה, יותר מזה, בשנים מסוימות היא הייתה המכונית הכי נמכרת באירופה

אתה רואה את ה-207 משחזרת את זה?

אכן כן...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האימפרזות, בדומה לסקאייליין ולכל פתרון יפני מהיר, הן המפלט הזול למי שמחפש חלקי חילוף זולים ורכב שבקלות יחסית יכול להפוך למפלצת קו ישר. מעין סוג של "עולם שלישי" למי שלא יכול לאפשר לעצמו איזו 997 חביבה או כל דבר אחר בסגנון.

זה לא דבר רע, אבל בסופו של דבר רואים מי מחזיק באימפרזה ומי מחזיק ב 997 (מלבד איזה פנסיונר בן 90 שמתבלבל בין ה + וה - בטיפטרוניק).

כן כי WRC ידועה במישורים הארוכים שלה, בלי גרגר אבק או חתיכת חצץ ... (על מה אתה מדבר...?!?)

מי שמחזיק ב 997 זה מי שיש לו פי 4 מזומנים (33K לעומת 123K בארה"ב, לפני "תוספות") (ומי שבאמת רוצה גם יוקרה והנדסה גרמנית) אבל בעיקר

למי שיש את המזומנים ...

זה שהיפנים יודעים לייצר מכונות נהיגה מעולות (ולא מפלצות קו ישר) בשבריר המחיר של פורשה (ראה סדרת איוו, STI )

לא הופך אותם אוטומטית לשיט של מכונית

עריכה: לא יודע מה אני חושב על העיצוב. במבט ראשון החזית נראית כמו מזדה לאנטיס והאחוריים כמו סיאט ליאון ישנה.

לא יודע, בהתחלה חשבתי גם שהעיצוב של האימפרזה היה משעמם, אבל עם הזמן הוא נהיה סקסי...אולי אחרי כמה ניצחונות

ו Hairpins הדוקים זה יקרה גם לעיצוב הזה...נחיה ונראה (בטלויזיה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...