עבור לתוכן

שאלה בקשר לחברה K.S.P

Featured Replies

פורסם

חחחחחחח גם אצלי, מראה לי FX5900 אומר לי 4K שקל ושזה הכי חזק היום.... :lol:

אני כזה: LOL אתה לא מבין כלום במחשבים...

אז הוא אומר: רגע מי טכנאי מחשבים פה אני או אתה?

  • תגובות 85
  • צפיות 5.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אני את המחשב שלי, קניתי לפני 4 שנים כבר ב-KSP. גם לאחי הגדול קניתי את רוב החלקים שם וגם כמה וכמה חלקים למחשב של ההורים.

זה שוק, לטוב ולרע.

המחירים שם טובים, ואפילו הם יורידו את המחיר אם תראה להם שיש משהו יותר זול.

מצד שני, המקום קטן, יש עומס בשעות מסויימות (להגיע לשם בשישי בצהריים זה התאבדות), ואם אתה חושב שהמוכר ישב איתך על כוס קפה ויסביר מה ולמה ומדוע המחשב שהוא מציע טוב ומוצלח - שכח מזה. אבל זה לא מה שלקוח של KSP מחפש. אם הוא רוצה יחס אישי הוא יודע שהוא יכול ללכת לחנות שכונתית או לאיזה חנות שיותר יקרה - הנקודה שלהם זה מחיר, זה מה שהם בחרו ועל זה הם משחקים.

התקלקל לי הקירור של הלוח, הכונן הקשיח וה-DVD במחשב במהלך ה-4 שנים. ה-HD והקירור של הלוח התקלקלו בזמן האחריות, והוחלפו באותו יום אחרי שהם ערכו את הבדיקות (סניף חיפה, עם שי המלך).

בסופו של דבר שירות זה עניין של שני דברים: איש ספציפי שמטפל בך ומדיניות של החברה. מבחינת האיש הספציפי, אתה יכול ליפול על יחס שונה אפילו באותו סניף, ובטח באותה רשת. מבחינת תודעת שרות ב-KSP, בהחלט עוד יש להם מה ללמוד... אבל שוב, זה לא משהו שהם מסתירים.

זה שוק, ומי שיודע מה הוא עושה ומוכן לתנאים האלו, כמוני, זה יכול להיות מאוד משתלם בשבילו.

פורסם

לפני כמה חודשים עשיתי טעות שאני לא אחזור עליה והפניתי חבר שלי לקנות מחשב ב-KSP.

הוא קנה את המחשב, הכל היה טוב ויפה, עד שיום אחד נשרף לו ספק הכח. הוא לקח את המחשב כמו שהוא, הביא ל-KSP, הם לקחו אותו לבדיקה והוא הלך.

אחרי כמה ימים הוא התקשר אליהם לשאול מה קורה עם המחשב ונאמר לו שהמחשב מוכן למסירה (בדרך כלל החנות צריכה לעדכן את הלקוח, אבל מילא). הוא הגיע לחנות, הסתכל וראה שהם אכן החליפו את ספק הכח וביקש העתק מהטופס ש-KSP נתנו לו כשהוא הביא את המחשב, המהווה הוכחה שהמחשב אכן נמסר לתיקון בתאריך X (הבחור במעבדה ביקש את הטופס בחזרה).

התשובה שהוא נתקל בה הייתה פשוט "לא". למה? "ככה". אפשר אישור כלשהו שהמחשב היה אצלכם בתיקון? "לא". למה? "ככה, זו המדיניות".

אחרי שהוא הבין שהוא לא יקבל מ-KSP טופס כזה, הוא ביקש מהבחור במעבדה לחבר את המחשב ולראות שהוא אכן פועל כראוי. שוב הוא קיבל את התשובות "לא" ו"ככה". וזה כבר ממש אבסורד, כי כשאוספים ציוד מהמעבדה של KSP צריך לחתום על טופס לפיו הלקוח בדק את הציוד ומצא שהוא תקין לפני שהוא אסף אותו.

הבחור במעבדה לא הסכים לחבר את המחשב כדי לוודא שהוא אכן תקין וגם לא הסכים למסור את שמו. כשחבר שלי התקשר מאוחר יותר למנהל הסניף, הוא קיבל תירוץ פשוט מגוחך - "ברגע שאתה מבקש ממנו לחבר את המחשב ולוודא שהוא פועל אתה בעצם מפקפק במקצועיות שלו". ושוב, להזכירכם, עם קבלת הציוד הלקוח מתחייב על כך שהציוד נבדק מולו והוא תקין.

בקיצור, תסיקו מסקנות בעצמכם. אני לא חוזר יותר ל-KSP לעולם (גם דברים קטנים שהייתי קונה אצלם פה ושם, איזה DOK או הארד-דיסק, אני מעדיף מעכשיו לקנות במקומות אחרים) ובטח שלא מפנה לשם אף אחד.

בכוונה השמטתי את הסניף בו הדבר קרה, כי זה לא רלוונטי. חברה שמאפשרת לעובדים שלה להתנהג כך כלפי לקוחות היא חברה שאני ממליץ להתרחק ממנה, ללא קשר לסניף זה או אחר.

פורסם

שמע, בחנויות המחשבים הזולות כמו KSP ונועה מחשבים תמיד יהיו כל מיני סיפורים של פישולים, כי זה זול

לאחותי יש מחשב עם מפרט די טוב והוא נרכש בKSP (מעבד E6600 ולוח אם ASUS P5B VM ו2GB DDR2 533 MHZ)

והוא באמת בסדר גמור, וגם קניתי משמה 2 מסכים סמסונג 931C שהם גם סבבה

פורסם

למה שיהיו שם פישולים? חברות אחרות יודעות לעבוד בצורה מסודרת ומכובדת מול לקוחות, אז למה ש-KSP לא יידעו? לא מובן לי למה יש אנשים שחושבים שזה "בסדר" שחנויות נותנות יחס מזלזל ללקוחות שלהן.

פורסם

שמע, בחנויות המחשבים הזולות כמו KSP ונועה מחשבים תמיד יהיו כל מיני סיפורים של פישולים, כי זה זול

לאחותי יש מחשב עם מפרט די טוב והוא נרכש בKSP (מעבד E6600 ולוח אם ASUS P5B VM ו2GB DDR2 533 MHZ)

והוא באמת בסדר גמור, וגם קניתי משמה 2 מסכים סמסונג 931C שהם גם סבבה

נועה מחשבים לא כאלו זולים. (לא כמו KSP לפחות)

ובנוסף, היא ידועה כאחת החנויות עם השירות הכי טוב באיזור הצפון, אז אני לא יודע על איזה פישולים אתה מדבר.

חוץ מזה, שאתה משווה חנות ל KSP אתה מעליב אותה |:

אפילו את פאנדאס שאני לא סובל בגלל סיפור שעשו לי עם מסך אני לא משווה ל KSP. המכה לפרצוף שחטפתי ב KSP (יותר מפעם אחת) זו טראומה לכל החיים |:

פורסם

איזה בחור שהיה פעם בצוות, ושפגשתי מחוץ לפורום פעם אחת, סיפר לי ול-LiorP23 שהוא עבד פעם ב-KSP, ושהנהלת החנות נתנה לו ולשאר העובדים הוראה מפורשת :"תקדישו 10 דקות לכל לקוח, ותנפנפו אותו". לא יודע מה איתכם, אבל אני לא מתקרב לרשת עם כאלה עובדים וכזאת הנהלה.

פורסם

איזה בחור שהיה פעם בצוות, ושפגשתי מחוץ לפורום פעם אחת, סיפר לי ול-LiorP23 שהוא עבד פעם ב-KSP, ושהנהלת החנות נתנה לו ולשאר העובדים הוראה מפורשת :"תקדישו 10 דקות לכל לקוח, ותנפנפו אותו". לא יודע מה איתכם, אבל אני לא מתקרב לרשת עם כאלה עובדים וכזאת הנהלה.

תשמע,אני ישבתי ב KSP עם מישהו קרוב ל40 דק' על המחשב שקניתי ואהוא לא ניסה לנפנף אותי.

ובתור מישהו שגם עבד בתחום הזה אני יכול להגיד לך שככה זה בכל הרשתות .גם איפה שאני עבדתי.

יש פול לקוחות שבאמת סתם באים "להתעניין".יש פול אנשים שמשעמם להם ורוצים להעביר את הזמן עם הילדים

ופשוט אי אפשר להתייחס לכל אחד בנפרד ולשבת איתו חצי שעה

.אחרת הלקוחות היו מתלוננים "כמה זמן צריך לחכות ???" וזה לא משנה כמה מוכרנים יהיו.תמיד יהיו תלונות

ואי אפשר,כי מה לעשות (עם כל הצער שבדבר) זה סה"כ חברה שצריכה להרוויח כסף.

העברתי להם אתמול צורב שנדפק לי,לקחו בלי בעיה ואמרו שיבדקו את זה.ויחזרו אלי.ואם הוא יהיה תקול,יחליפו לי.

יצרו קשר ובתחילת שבוע הבא אני לוקח אחד חדש במקום.

פורסם

היום הייתי בKSP ראשל"צ.. יחס ממש אבל ממש מגעיל

כשקונים מוצר הם עוד איכשהו משתדלים, למרות שגם פה הרבה פעמים מחרטטים ומודיעים שמשהו אזל מהמלאי רק אחרי שכבר הגעתי לאסוף את המוצר.

אבל היום היה פשוט מזוויע, נדפק לי הלוח אם ובאתי למסור אותו למעבדה.. זכיתי ליחס ממש מגעיל, גם מהמוכר וגם מהטכנאי

פורסם

בקיצור, יש מוכרים ויש מוכרים, רק שב-KSP יש בערך 90% יותר מוכרים מגעילים מבשאר הרשתות.

פורסם

אני מוכן להתערב שיש פה שתולים של KSP . וגם אם לא אז, לכל המצדדים בהם תמשיכו לקנות שם ושיבוסם לכם. דרך אגב בסניף שלהם בתל אביב המחסנאי בחור חסר סבלנות מתנהג בזילזול ללקוחות, אני בטח ידיר רגלי מישם לצמיתות...

מסכים איתך בקשר לת"א הייתי שם פעם אחת היה איזה מכסנאי קרח תיקן אשכרה תיקן רמקולים של קריאייטיב פשוט הלחים את הכבלים למגנט של אחד הרמקולים מקווה מאוד שהוא עשה את זה בשביל עצמו ולא בשביל למכור אותך אחרי זה. איזה רבע שעה אני מחכה שהוא יתייחס אלי ועוד אחרי שאני מעיר לו הוא צועק עלי.

אחרי זה התחלתי לצעוק שאם זה היחס שאני מקבל בחנות אני בכלל לא רוצה את המוצר קראתי למנהל הסניף יצא לי מזה כרטיס זכרון של 2GB לסנסה שקנית מהם

:)

בכלליות אפשר לקנות בKSP כל דבר חוץ ממחשב, כלומר כל דבר שאפשר לבוא ולהחליף במסגרת האחריות בלי שאלות מיותרות ובלי זה שהם יכולים להפיל את זה על משהו אחר. דברים כמו כרטיסי מסך ולוחות אם שהבעיות בהם יכולות להיות מאוד מציקות אבל לקרות בתנאים מאוד ספציפיים בעקר.

כרטיסי זכרון, HDים צורבים ושאר ציוד היקיפי אין בעיה לקנות מהם לא צריך בשביל זה תנאים או אחריות מיוחדת, HD דפוק באים מחליפים, וכו'.

פורסם

אתם יודעים מה מזכיר לי הרשת של - KSP ?. מי שעוד זוכר את "שמיר מחשבים" הידוע לשימצה. הם פשוט הולכים באותה דרך אבל ממש, גם רשת "שמיר מחשבים" פעלו ממש בדיוק באותה דרך היו הכי זולים בשוק. לפני שרכשת מחשב קיבלו אותך בסבלנות וישבו איתך עד לביצוע הרכישה. מאותו רגע ממש אם פנית בשאלה לאחד המוכרים הם נתנו לך להבין שאתה על זמן שאול. שלא לדבר על שיחה בטלפון לבירורים. אחרי שקיבלת את המחשב לידיך גילית מהר מאוד שהלוח אם הוא לוח תוצרת סין מאלה שיוצאים עם פגמים מהמיפעל ונימכרים בעיקר לעולם השלישי. ושאין בכלל מאוורר שאמור להוציא את האוויר החם מהמחשב. ושהדיסק הקשיח הוא דיסק משומש עם סקטורים פגומים. ושחלקים מסויימים הם לא אלו שהזמנת ועוד ועוד שכרגע לא אכנס לזה. וכולם יודעים מה היה סופה של רשת - "שמיר מחשבים". ולעניות דעתי אם KSP לא יפנימו ולא ישנו את דרך פעילותם סופם יהיה זהה...

פורסם

אתם יודעים מה מזכיר לי הרשת של - KSP ?. מי שעוד זוכר את "שמיר מחשבים" הידוע לשימצה. הם פשוט הולכים באותה דרך אבל ממש, גם רשת "שמיר מחשבים" פעלו ממש בדיוק באותה דרך היו הכי זולים בשוק. לפני שרכשת מחשב קיבלו אותך בסבלנות וישבו איתך עד לביצוע הרכישה. מאותו רגע ממש אם פנית בשאלה לאחד המוכרים הם נתנו לך להבין שאתה על זמן שאול. שלא לדבר על שיחה בטלפון לבירורים. אחרי שקיבלת את המחשב לידיך גילית מהר מאוד שהלוח אם הוא לוח תוצרת סין מאלה שיוצאים עם פגמים מהמיפעל ונימכרים בעיקר לעולם השלישי. ושאין בכלל מאוורר שאמור להוציא את האוויר החם מהמחשב. ושהדיסק הקשיח הוא דיסק משומש עם סקטורים פגומים. ושחלקים מסויימים הם לא אלו שהזמנת ועוד ועוד שכרגע לא אכנס לזה. וכולם יודעים מה היה סופה של רשת - "שמיר מחשבים". ולעניות דעתי אם KSP לא יפנימו ולא ישנו את דרך פעילותם סופם יהיה זהה...

כל מה שכתבתה הוא שקר אחד גדול וגם אין בו שבב של הגיון וניכר שאינך מכיר תרשת\רכשתה שם(KSP)

פורסם

כל מה שכתבתה הוא שקר אחד גדול וגם אין בו שבב של הגיון וניכר שאינך מכיר תרשת\רכשתה שם(KSP)

תן לי לתקן את עצמי..

אתה לא עובד אצלהם...

אתה הפאקינג מנהל שם או משהו...

כל בנאדם כאן יכול לכתוב מה שהוא רוצה...

זה פורום

תן לאנשים להתבטא!

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים