m.l פורסם 2007 ביולי 11 Share פורסם 2007 ביולי 11 תירגע!!! אתה נישמע כמו איש מכירות שלהם! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
dids22 פורסם 2007 ביולי 11 Share פורסם 2007 ביולי 11 החלום כמעט התגשם היום.עוד לקוח לא מרוצה שלהם כמעט דפק מכות למחסנאי שלהם בסניף ירושלים קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Pika007 פורסם 2007 ביולי 11 Share פורסם 2007 ביולי 11 קניתי שם מחשב נייד פעם, ב 2002, קצת לפני שהמוניטין שלהם התחיל להידרדר ולהגיע למצב שלו היום.נתקלתי בכמה בעיות איתו בשנה הראשונה, התקשרתי וענו לי על השאלות.אחרי 8 חודשים הסוללה הלכה קאפוט, חשבתי "טוב, יש עוד אחריות, יחליפו"פתאום נזכרו להגיד לי שהאחריות על הסוללה היא ל 3 חודשים בלבד (מה שאגב, לא היה מצוין בתעודת האחריות המקורית, שהיה כתוב בה שנה על כל הרכיבים- אבל יש סעיף שאומר "KSP שומרת לעצמה הזכות לשנות תנאי האחריות בכל זמן", ותיזהרו מהסעיף הזה)בקיצור, נדפקתי, אבל עדיין לא הבנתי שאסור להתעסק איתם יותר.ב 2005 קניתי שם מחשב לדודים שלי. אז דבר ראשון, החוטים בפנים היו מפוזרים בצורה מביישת, שאחד מהם אפילו נוגע במאוורר של המעבד.בכל חנות נורמלית היום מסדרים את החוטים יפה-כל מה שמתחבר מהמארז ללוח מלפפים ב "צמה", ואת כל השאר מסדרים יפה עם אזיקי פלסטיק. לא ב KSP כמובן.בכל מקרה, זו לא הנקודה. אחרי כמה חודשים הצורב פשוט הפסיק לצרוב. קטע מוזר.באנו לחנות, שלחו את המחשב ל "מעבדה" (אני בספק אם יש להם דבר כזה)אחרי 2 דקות יצא אלנו "טכנאי", והכריז- "טוב, אז כמו שאמרתם, הצורב לא מגיב ולא עובד"הממ.... רגע.... משהו חשוד פה.....אה, זו בכלל לא הייתה הבעיה, הצורב היה בסדר גמור רק לא הסכים לצרוב.קיבלנו את המחשב חזרה, הצורב מת אחרי ביקור ב "מעבדת" KSP. כמובן שבנוסף לזה הטענה הייתה שהצורב לא עובד בגלל נזק פיזי (לא שזו הייתה הבעיה מהתחלה)תודה ושלום, להתראות KSP. אני לא אגיד שזה ככה בכל מקום וכל הזמן, אבל בסניף הספציפי שהייתי בו קיבלתי שירות זוועתי. ב KSP אני לא דורך יותר.חוץ מזה, כמו שאמרו פה-חנויות אחרות נותנות אחריות מקורית שבד"כ אורכת שנתיים-3מה שצריך להוסיף 10% בשביל לקבל ב KSP.אז בואו נגיד שקונים מחשב ב 4000 שקל. 10% זה 400 שקל! זה כנראה יצא אפילו יותר יקר מקניה מחנות אחרת, שכן הפרשי המחירים בין KSP לחנויות אחרות כבר לא כאלו גדולים, בכלל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אמיר יצחקי פורסם 2007 ביולי 11 Share פורסם 2007 ביולי 11 KSP אחת החנויות עם השירות והיחס הגרועים ביותר,מלבד זאת יש להם מחירים הוגנים מאוד.וכנראה היחס מגיע בגלל המחיר הזול קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
קובי 1980 פורסם 2007 ביולי 11 Share פורסם 2007 ביולי 11 קרה לך מקרה שבאתה עם הרדיסק תקול והם(KSP) אמרו לך לא מחליפים?תפסיק לזרוק שטויות באוויר!! ואז מה שיבוא שלהם ככה הם קונים בזול בלי תיווך של יבואן שלוקח עמלה מה רע אם הם מביאים לי את אותו מוצר עם 3 שנות אחריותבהפרש משמעותי כ315 לעומת כ380 בחנויות אחרות באחוזים זה הפרש אדיר !!וכך גם על הרבה מוצרים אחריםאני היום הבאתי להם צורב שהתקלקל לי ולא נראה לי שהם יעשו לי בעיות.הם אמרו שהם יבדקו ובמקרה הצורך יחליפו לי אותו.ד"א על כל הדיסקים הקשיחים שהם מוכרים יש 3 שנים אחריות.כך שהם כמו כולם.רק במחיר זול יותר.ועוד משהו,אחריות למי שלא יודע משמעותה תיקון ולאו דווקא החלפה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
HitmanW פורסם 2007 ביולי 11 Share פורסם 2007 ביולי 11 אני היום הבאתי להם צורב שהתקלקל לי ולא נראה לי שהם יעשו לי בעיות.הם אמרו שהם יבדקו ובמקרה הצורך יחליפו לי אותו. ד"א על כל הדיסקים הקשיחים שהם מוכרים יש 3 שנים אחריות.כך שהם כמו כולם.רק במחיר זול יותר. ועוד משהו,אחריות למי שלא יודע משמעותה תיקון ולאו דווקא החלפה. חחח מה אתה אומר? איפה שמעתה דבר כזה? אחריות זה שהם מחויבים שהדבר שקניתה אצלם יעבוד במשך תקופת האחריות שהם נתנו לך לא משנה אם זה להחליף או לתקן. אלא אם נגרם נזק פיזי לחפץ. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Pika007 פורסם 2007 ביולי 11 Share פורסם 2007 ביולי 11 אני היום הבאתי להם צורב שהתקלקל לי ולא נראה לי שהם יעשו לי בעיות.הם אמרו שהם יבדקו ובמקרה הצורך יחליפו לי אותו.ד"א על כל הדיסקים הקשיחים שהם מוכרים יש 3 שנים אחריות.כך שהם כמו כולם.רק במחיר זול יותר.ועוד משהו,אחריות למי שלא יודע משמעותה תיקון ולאו דווקא החלפה.וואו! דיסק קשיח! אחד החלקים הכי זולים במחשב |:הם נותנים שנה אחריות על:מעבדיםלוחות אםכרטיסי מסךזכרונותספקים (גם היקרים שבהם)אלא אם תשלם את התוספת שהם דורשים.אז לא, הם לא כמו כולם. האחריות שלהם שווה לתחת. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
duk4u פורסם 2007 ביולי 11 Share פורסם 2007 ביולי 11 אני מוכן להתערב שיש פה שתולים של KSP . וגם אם לא אז, לכל המצדדים בהם תמשיכו לקנות שם ושיבוסם לכם. דרך אגב בסניף שלהם בתל אביב המחסנאי בחור חסר סבלנות מתנהג בזילזול ללקוחות, אני בטח ידיר רגלי מישם לצמיתות... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
HuGeMouTh פורסם 2007 ביולי 12 Share פורסם 2007 ביולי 12 קניתי משם צורב לפני שנה או שנתיים והוא עובד אז אני לא יודע כמה השרות גרוע שם. באיבורי היה לי קטע מצחיק לפני כמה ימים. אמא שלי עובדת קרוב לאייבורי אז ביקשתי ממנה שתבדוק לי שם את המחירים של כרטיסי ה 8800GTS שיש להם, על ה MSI הם רצו 1800 שקל (מחיר הזוי), המוכר היה נחמד וצלצל אלי על חשבון אייבורי ונכנס לזאפ לחפש מה המחירים הזולים יותר שיש. בראש הרשימה היה את ה LEADTEK שעלה 1600 שקל הוא דילג עליו כי זה זול מידי , השני היה של SPARKLE והוא דילג עליו כי הוא לא שמע על החברה הזאתי (האמת היה שזה היה זול מידי 1610 שקל), מה שמצחיק זה שבאתר של אייבורי כתוב שהם מוכרים כרטיסי מסך של SPARKLE (ובניהם ה 8800GTX), המוכר עבר ככה על הרשימה עד הוא הגיע ל EVGA שעולה 1700 שקל ואמר שהוא מוכן לתת לי את ה MSI ב 1750 כי ה MSI טוב יותר בקיצור או שהמוכר היה מפגר ולא ידע מה הוא מוכר או שהוא שהוא ממש רצה שאני יקנה את הכרטיס של MSI בסוף קניתי את הכרטיס של Leadtek ב SKYPC עלה לי 1700 שקל כולל משלוח עם שליח עד הבית ;D קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Deddy פורסם 2007 ביולי 12 Share פורסם 2007 ביולי 12 או שהוא שהוא ממש רצה שאני יקנה את הכרטיס של MSI אייבורי הם היבואנים של MSI, ככה שהוא באמת רצה שתקנה MSI כי הם מרוויחים מזה יותר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
HuGeMouTh פורסם 2007 ביולי 12 Share פורסם 2007 ביולי 12 אני יודע את זה אבל בכל זאת היה אפשר להבין אחרי כמה דקות שה MSI יקר מידי ולחפש אחד זול יותר. יותר כדאי להם למכור 8800GTS של חברה אחרת מלא למכור בכלל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
morangal555 פורסם 2007 ביולי 12 Share פורסם 2007 ביולי 12 אחריות:למעבדים אחריות 3 שנים.אחריות למעבדי AMD בכפוף לתנאי AMD המפורטים בנפרד והוצגו ללקוח בעת הרכישה.למסכיCRT - אחריות 3 שנים אלא אם צוין אחרת. במסכים דקים LCD\TFT האחריות 3 שנים לכל הדיסקים הקשיחים 3 שנים אחריות.[br]פורסם בתאריך: 12.07.2007 בשעה 11:01:00לסיכום שכל אחד יקנה איפה שבא לו אני קונה איפה שזול לימבחנתי כל עוד קיבלתי תמוצר במחיר הזול ביותר ויש לי אחריות עליו ומעולם לא עשו לי בעיות במימושה אז מבחינתי זה בסדר אם יש לך כסף מיותר ליזרוק "על שירות יפה" כמו שאתה רוצה אז סבבה תהנה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Slash87 פורסם 2007 ביולי 12 Share פורסם 2007 ביולי 12 [br]פורסם בתאריך: 12.07.2007 בשעה 11:01:00 לסיכום שכל אחד יקנה איפה שבא לו אני קונה איפה שזול לימבחנתי כל עוד קיבלתי תמוצר במחיר הזול ביותר ויש לי אחריות עליו ומעולם לא עשו לי בעיות במימושה אז מבחינתי זה בסדר אם יש לך כסף מיותר ליזרוק "על שירות יפה" כמו שאתה רוצה אז סבבה תהנה אחי אני מעריץ של החנות נעה מחשבים, את כל הקניות שלי אני עושה אצלהם... ועדיין אני לא אצעק, ואתוכח עם אנשים כמו שאתה עושה פה <אגב אתה היחיד> אז איך הולך שם? במשרדים של KSP?? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
HuGeMouTh פורסם 2007 ביולי 12 Share פורסם 2007 ביולי 12 על חלק מהדיסקים הקשיחים הם נותנים 5 שנים (של WD). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
smulikon פורסם 2007 ביולי 12 Share פורסם 2007 ביולי 12 מניסיון עם הסניף בת"א ובראשל"צ:בת"א קניתי 2 מחשבים.. בשניהם היו לי מלא מסכים כחולים. עם מחשב אחד חזרתי אל החנות והם תיקנו לי אותו אחרי 3 ימים, ואחרי הרבה עצבים מצדי.עם המחשב השני התקשרתי וצעקתי, בסוף סידרתי אותו לבד. בגדול: החנות ממש זולה אבל אם אתה קונה מחשב שלם תהיה מוכן לטיפה כאב ראש במידה ותמצא תקלות. הם גם לא עונים לטלפונים שם...חחחבקשר לראשל"צ: חנות שמנוהלת כמו שוק.דיברתי עם הטכנאי שלהם בקשר לבעיה והוא כל שניה רץ לי בחנות ממקום למקום... דיבר בזלזול... לא שמע בכלל מה שיש לי להגיד...בקיצור- אל תתקרב לשם. ממש שוק!אז לסיכום- חנות ממש זולה , טיפה כאב ראש במידה ויש תקלות, בכל בכל מקרה אל תקנה מסניף ראשל"צ! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.