עבור לתוכן

שאלה בקשר לחברה K.S.P

Featured Replies

פורסם

תירגע!!! אתה נישמע כמו איש מכירות שלהם!

  • תגובות 85
  • צפיות 5.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

החלום כמעט התגשם היום.

עוד לקוח לא מרוצה שלהם כמעט דפק מכות למחסנאי שלהם בסניף ירושלים

פורסם

קניתי שם מחשב נייד פעם, ב 2002, קצת לפני שהמוניטין שלהם התחיל להידרדר ולהגיע למצב שלו היום.

נתקלתי בכמה בעיות איתו בשנה הראשונה, התקשרתי וענו לי על השאלות.

אחרי 8 חודשים הסוללה הלכה קאפוט, חשבתי "טוב, יש עוד אחריות, יחליפו"

פתאום נזכרו להגיד לי שהאחריות על הסוללה היא ל 3 חודשים בלבד (מה שאגב, לא היה מצוין בתעודת האחריות המקורית, שהיה כתוב בה שנה על כל הרכיבים- אבל יש סעיף שאומר "KSP שומרת לעצמה הזכות לשנות תנאי האחריות בכל זמן", ותיזהרו מהסעיף הזה)

בקיצור, נדפקתי, אבל עדיין לא הבנתי שאסור להתעסק איתם יותר.

ב 2005 קניתי שם מחשב לדודים שלי.

אז דבר ראשון, החוטים בפנים היו מפוזרים בצורה מביישת, שאחד מהם אפילו נוגע במאוורר של המעבד.

בכל חנות נורמלית היום מסדרים את החוטים יפה-

כל מה שמתחבר מהמארז ללוח מלפפים ב "צמה", ואת כל השאר מסדרים יפה עם אזיקי פלסטיק. לא ב KSP כמובן.

בכל מקרה, זו לא הנקודה. אחרי כמה חודשים הצורב פשוט הפסיק לצרוב. קטע מוזר.

באנו לחנות, שלחו את המחשב ל "מעבדה" (אני בספק אם יש להם דבר כזה)

אחרי 2 דקות יצא אלנו "טכנאי", והכריז- "טוב, אז כמו שאמרתם, הצורב לא מגיב ולא עובד"

הממ.... רגע.... משהו חשוד פה.....

אה, זו בכלל לא הייתה הבעיה, הצורב היה בסדר גמור רק לא הסכים לצרוב.

קיבלנו את המחשב חזרה, הצורב מת אחרי ביקור ב "מעבדת" KSP.

כמובן שבנוסף לזה הטענה הייתה שהצורב לא עובד בגלל נזק פיזי (לא שזו הייתה הבעיה מהתחלה)

תודה ושלום, להתראות KSP. אני לא אגיד שזה ככה בכל מקום וכל הזמן, אבל בסניף הספציפי שהייתי בו קיבלתי שירות זוועתי. ב KSP אני לא דורך יותר.

חוץ מזה, כמו שאמרו פה-

חנויות אחרות נותנות אחריות מקורית שבד"כ אורכת שנתיים-3

מה שצריך להוסיף 10% בשביל לקבל ב KSP.

אז בואו נגיד שקונים מחשב ב 4000 שקל. 10% זה 400 שקל! זה כנראה יצא אפילו יותר יקר מקניה מחנות אחרת, שכן הפרשי המחירים בין KSP לחנויות אחרות כבר לא כאלו גדולים, בכלל.

פורסם

KSP אחת החנויות עם השירות והיחס הגרועים ביותר,מלבד זאת יש להם מחירים הוגנים מאוד.

וכנראה היחס מגיע בגלל המחיר הזול

פורסם

קרה לך מקרה שבאתה עם הרדיסק תקול והם(KSP) אמרו לך לא מחליפים?

תפסיק לזרוק שטויות באוויר!!

ואז מה שיבוא שלהם ככה הם קונים בזול בלי תיווך של יבואן שלוקח עמלה מה רע אם הם מביאים לי את אותו מוצר עם 3 שנות אחריות

בהפרש משמעותי כ315 לעומת כ380 בחנויות אחרות באחוזים זה הפרש אדיר !!

וכך גם על הרבה מוצרים אחרים

אני היום הבאתי להם צורב שהתקלקל לי ולא נראה לי שהם יעשו לי בעיות.הם אמרו שהם יבדקו ובמקרה הצורך יחליפו לי אותו.

ד"א על כל הדיסקים הקשיחים שהם מוכרים יש 3 שנים אחריות.כך שהם כמו כולם.רק במחיר זול יותר.

ועוד משהו,אחריות למי שלא יודע משמעותה תיקון ולאו דווקא החלפה.

פורסם

אני היום הבאתי להם צורב שהתקלקל לי ולא נראה לי שהם יעשו לי בעיות.הם אמרו שהם יבדקו ובמקרה הצורך יחליפו לי אותו.

ד"א על כל הדיסקים הקשיחים שהם מוכרים יש 3 שנים אחריות.כך שהם כמו כולם.רק במחיר זול יותר.

ועוד משהו,אחריות למי שלא יודע משמעותה תיקון ולאו דווקא החלפה.

חחח מה אתה אומר? איפה שמעתה דבר כזה? :lol:

אחריות זה שהם מחויבים שהדבר שקניתה אצלם יעבוד במשך תקופת האחריות שהם נתנו לך לא משנה אם זה להחליף או לתקן. אלא אם נגרם נזק פיזי לחפץ.

פורסם

אני היום הבאתי להם צורב שהתקלקל לי ולא נראה לי שהם יעשו לי בעיות.הם אמרו שהם יבדקו ובמקרה הצורך יחליפו לי אותו.

ד"א על כל הדיסקים הקשיחים שהם מוכרים יש 3 שנים אחריות.כך שהם כמו כולם.רק במחיר זול יותר.

ועוד משהו,אחריות למי שלא יודע משמעותה תיקון ולאו דווקא החלפה.

וואו! דיסק קשיח! אחד החלקים הכי זולים במחשב |:

הם נותנים שנה אחריות על:

מעבדים

לוחות אם

כרטיסי מסך

זכרונות

ספקים (גם היקרים שבהם)

אלא אם תשלם את התוספת שהם דורשים.

אז לא, הם לא כמו כולם. האחריות שלהם שווה לתחת.

פורסם

אני מוכן להתערב שיש פה שתולים של KSP . וגם אם לא אז, לכל המצדדים בהם תמשיכו לקנות שם ושיבוסם לכם. דרך אגב בסניף שלהם בתל אביב המחסנאי בחור חסר סבלנות מתנהג בזילזול ללקוחות, אני בטח ידיר רגלי מישם לצמיתות...

פורסם

קניתי משם צורב לפני שנה או שנתיים והוא עובד אז אני לא יודע כמה השרות גרוע שם. באיבורי היה לי קטע מצחיק לפני כמה ימים. אמא שלי עובדת קרוב לאייבורי אז ביקשתי ממנה שתבדוק לי שם את המחירים של כרטיסי ה 8800GTS שיש להם, על ה MSI הם רצו 1800 שקל (מחיר הזוי), המוכר היה נחמד וצלצל אלי על חשבון אייבורי ונכנס לזאפ לחפש מה המחירים הזולים יותר שיש. בראש הרשימה היה את ה LEADTEK שעלה 1600 שקל הוא דילג עליו כי זה זול מידי :lol:, השני היה של SPARKLE והוא דילג עליו כי הוא לא שמע על החברה הזאתי (האמת היה שזה היה זול מידי 1610 שקל), מה שמצחיק זה שבאתר של אייבורי כתוב שהם מוכרים כרטיסי מסך של SPARKLE (ובניהם ה 8800GTX), המוכר עבר ככה על הרשימה עד הוא הגיע ל EVGA שעולה 1700 שקל ואמר שהוא מוכן לתת לי את ה MSI ב 1750 כי ה MSI טוב יותר :lol:

בקיצור או שהמוכר היה מפגר ולא ידע מה הוא מוכר או שהוא שהוא ממש רצה שאני יקנה את הכרטיס של MSI :screwy:בסוף קניתי את הכרטיס של LEADTEK ב SKYPC עלה לי 1700 שקל כולל משלוח עם שליח עד הבית ;D

פורסם

או שהוא שהוא ממש רצה שאני יקנה את הכרטיס של MSI :screwy:

אייבורי הם היבואנים של MSI, ככה שהוא באמת רצה שתקנה MSI כי הם מרוויחים מזה יותר.

פורסם

אני יודע את זה אבל בכל זאת היה אפשר להבין אחרי כמה דקות שה MSI יקר מידי ולחפש אחד זול יותר. יותר כדאי להם למכור 8800GTS של חברה אחרת מלא למכור בכלל.

פורסם

אחריות:

למעבדים אחריות 3 שנים.

אחריות למעבדי AMD בכפוף לתנאי AMD המפורטים בנפרד והוצגו ללקוח בעת הרכישה.

למסכיCRT - אחריות 3 שנים אלא אם צוין אחרת.

במסכים דקים LCD\TFT האחריות 3 שנים

לכל הדיסקים הקשיחים 3 שנים אחריות.

[br]פורסם בתאריך: 12.07.2007 בשעה 11:01:00


לסיכום שכל אחד יקנה איפה שבא לו אני קונה איפה שזול לי

מבחנתי כל עוד קיבלתי תמוצר במחיר הזול ביותר ויש לי אחריות עליו ומעולם לא עשו לי בעיות במימושה אז מבחינתי

זה בסדר

אם יש לך כסף מיותר ליזרוק "על שירות יפה" כמו שאתה רוצה אז סבבה תהנה

פורסם

[br]פורסם בתאריך: 12.07.2007 בשעה 11:01:00


לסיכום שכל אחד יקנה איפה שבא לו אני קונה איפה שזול לי

מבחנתי כל עוד קיבלתי תמוצר במחיר הזול ביותר ויש לי אחריות עליו ומעולם לא עשו לי בעיות במימושה אז מבחינתי

זה בסדר

אם יש לך כסף מיותר ליזרוק "על שירות יפה" כמו שאתה רוצה אז סבבה תהנה

אחי אני מעריץ של החנות נעה מחשבים, את כל הקניות שלי אני עושה אצלהם...

ועדיין אני לא אצעק, ואתוכח עם אנשים כמו שאתה עושה פה <אגב אתה היחיד>

אז איך הולך שם? במשרדים של KSP??

:lol:

פורסם

על חלק מהדיסקים הקשיחים הם נותנים 5 שנים (של WD).

פורסם

מניסיון עם הסניף בת"א ובראשל"צ:

בת"א קניתי 2 מחשבים.. בשניהם היו לי מלא מסכים כחולים.

עם מחשב אחד חזרתי אל החנות והם תיקנו לי אותו אחרי 3 ימים, ואחרי הרבה עצבים מצדי.

עם המחשב השני התקשרתי וצעקתי, בסוף סידרתי אותו לבד.

בגדול: החנות ממש זולה אבל אם אתה קונה מחשב שלם תהיה מוכן לטיפה כאב ראש במידה ותמצא תקלות. הם גם לא עונים לטלפונים שם...חחח

בקשר לראשל"צ: חנות שמנוהלת כמו שוק.

דיברתי עם הטכנאי שלהם בקשר לבעיה והוא כל שניה רץ לי בחנות ממקום למקום... דיבר בזלזול... לא שמע בכלל מה שיש לי להגיד...

בקיצור- אל תתקרב לשם. ממש שוק!

אז לסיכום- חנות ממש זולה , טיפה כאב ראש במידה ויש תקלות, בכל בכל מקרה אל תקנה מסניף ראשל"צ!

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים