שאלה בקשר לחברה K.S.P - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה בקשר לחברה K.S.P


ariel2011

Recommended Posts

עוד חוות דעת איכותית.

אני קניתי אצלהם מחשב וHD חיצוני.

עם הHD החיצוני לא היו בעיות עד עכשיו, המחיר היה הנמוך בשוק באותו הזמן. הזמנתי ותוך שלושה ימים יצרו איתי קשר שהגיע, הגעתי לקחתי תודה רבה.

כנ"ל עם המחשב, היה מאד זריז. הייתה איתו בעיה בלוח האם לפני כמה זמן (לא זיהה את הSATA). פתחתי לבד את המחשב, חיברתי את הHD לSATA השני- פעל למשך כמה ימים ושוב נדפק. הבאתי להם את המחשב החזירו אותו מהר מתוקן והכי חשוב- על האחריות.

צריכים להבין ש"שירות לא טוב" זה לא תמיד משהו קבוע. יכול להיות שבמקרה נפלתם על מישהו שהיה לו יום חרא, אחרי הכל הם בסה"כ אנשים. נכון, לתומך אמורה להיות יותר סבלנות, אבל מה לעשות- קורה.

אני אישית ממליץ עליהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 85
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

בשבוע האחרון רכשתי מהם מעבד.

פעמים הלכתי להחליף את הקרור שקיבלתי איתו מכיוון ש

- הראשון שקיבלתי היה למעבדי

- השני לא היה לסוקט הנכונה

תקרה לזה טעות / חוסר מקצועיות או מה שבא לך :-X

ד"א

את המילה "מצטער" מהם לא שמעתי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב אז יש לי הרבה ניסיון עם החברה.

קניתי אצלם מחשב והכל עבד טוב מאוד במשך שנה... אחרי שנה ושבוע התקלקל לי הDVD ותנחשו מה? האחריות הייתה רק לשנה על כל המחשב :s07:

החסרון הכי גדול בחברה הזאת היא שהאחריות אצלה על הכל היא לשנה בלבד, שזה ממש ממש קצת. עדיף לקנות במקום אחר ב400 שקל יותר יקר אבל עם אחריות ל3 שנים.

לי אישית יש ניסיון עם סניף אשדוד וזה דווקא סניף נחמד עם אנשים נחמדים. אין לי שום תלונות נגד שירות לקוחות או נגד המחרים.

הדבר היחיד שעכשיו מרחיק אותי מKSP זה העובדה שהאחריות שם על כל דבר זה רק לשנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היו לי שלוש חברים שנדפקו חזק בקניית מחשב ב5500 מKSP, לאחד נשרף המעבד בדקה הראשונה לפעולת המחשב כי מישהו שכח לחבר את הCPU?FAN לCONNECTOR, הוא בא ישר לחנות ואמרו לו שהוא פתח את המארז ולא יודע מה עשה לו הוא התחיל לצעוק להקים מהומה, החליפו לו תוך שבוע, לחבר השני אחרי 4 חודשים נדפק הלוח, והחליפו לו לדגם מאוד מאוד נחות ומיד שנייה!!!!!! ההרכבה גם הייתה רופפת יותר מדי, נתלש לו באיזשהו שלב הקירור מעל המעבד ונהיה קצר שקיצר לו את כל המחשב.

לשלישי אחרי שנה נשרף הכרטיס מסך, ואז הוא גילה שהאחריות היא לשנה בלבד והוא כבר לא יכל לעשות כלום, ומאז לא התקרב אליהם.

לפי דעתי מעטים האנשים שיש להם ניסיון טוב עם K.S.P אך רבים הקורבנות שK.S.P גבו, .R.I.P לKSP!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסניף שלהם בראשל"צ סביר לא יותר מזה....אבל אחרי שאחי הגדול (בן 22) קיבל מהם זיכרונות משומשים (קיבלו כמות שגיאות עצומה בMEMTEST) הוחלט לא להיתקרב אליהם ולהמליץ לכול אדם לא להיתקרב אליהם...

ככה שאני ממליץ גם לך לא להיתקרב אליהם בכלל...עדיף לשלם 10-20 שקל יותר ולקבל מוצר נורמלי ועם אחריות מקיפה....למה ללכת לקנות זיכרונות במיטב כספך ולחזור הבייתה ולגלות שהם יד שנייה ולא רק זה שהם פגומים ושהחנות מוכרת אותם באריזה חדשה כאילו הם חדשים לחלוטין זה ניקרא לרמות את הלקוח ולחנויות שמרמות אותי אני לא חוזר!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואני מצד שני רכשתי אצלהם כבר 3 מחשבים במרוצת השנים אחי עוד 2 ובני דודים שלי וחברים שהייתי מרכיב להם

מפרט זה כבר מדובר על עשרות מחשבים

לאף אחד מהם לא היו בעיות עם המחשב חוץ מאחד שלא חיברו לו טוב את הקירור למעבד והוא היה מתחמם במשחקים

והם סידרו לו את זה במסגרת האחריות

אבל זה קורה אחד מתוך כ15-20 מחשבים זה סביר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ל K.S.P הולכים לקנות אנשים שאין להם מושג במחשבים נקודה. מי שמבין במחשבים ידיר רגליו משם. אי אפשר למכור בזול רכיבי מחשב וגם להרוויח אלא אם אתה עושה קומבינות שחלק מכאן כבר הוזכר. ותאמינו לי יש לי ניסיון לא מעט בנושא. מי שמבין במחשבים ויודע מה הוא רוצה הולך לקנות במקום כמו "זיגזג" שם אתה מקבל בדיוק מה שהזמנת, וגם אחריות זה אחריות, ומעל לכל מיקצוענות. בכלל קנייה שם זאת חוייה שלא שוחכים מהר. ואין לי כל קשר אליהם חוץ מיזה שאני לקוח נאמן שלהם...ובכל הזדמנות אני מהלל ומשבח אותם כי הם זן נדיר, כן ירבו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקיצור מה שזול עולה ביוקר

קחו לדוגמא את ה HD שהם מוכרים WD250KS זה יבוא שלהם לא דרך היבואן

אז כל אחד שנהרס הם סופגים את הנזק ומחפשים כל תירוץ כדי להאשים את הלקוח

וכנ"ל לגבי אייבורי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא נתקלתי בשום חברה או חנות שלא האשימה את הלקוח בנזק. זה הכי קל...

ויש קצת בעיות עם המוצרים.

קניתי מהם מסך LCD בסניף אשדוד (מלבד פיקסל שרוף עובד מעולה), והיה משהו מוזר.

למה שמוצר בארץ יגיע עם כבל אמריקאי וללא כבל רגיל של 220V?

תחשבו לבד...

(וזה לא OEM, קופסה עם כל העניינים)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע מה איתכם אבל אני לא הייתי קונה אצל חברה שתובעת על הוצאת דיבה לקוחות שהתלוננו כנגדה (ואני לא מדבר על המקרה הבודד של הבחור שהשמיץ אותם בכל פורום אפשרי, זה היה מוגזם לגמרי) באמצעי תקשורת שונים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע מה איתכם אבל אני לא הייתי קונה אצל חברה שתובעת על הוצאת דיבה לקוחות שהתלוננו כנגדה (ואני לא מדבר על המקרה הבודד של הבחור שהשמיץ אותם בכל פורום אפשרי, זה היה מוגזם לגמרי) באמצעי תקשורת שונים.

אני יודע שאייבורי איימה בתביעה על הוצאת דיבה,אבל לא על קיי אס פי.

אני בכל אופן מרוצה מאוד ממה שנתנו לי,כל רכיב שהזמנתי היה שם ובלי שום בעיה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקיצור מה שזול עולה ביוקר

קחו לדוגמא את ה HD שהם מוכרים WD250KS זה יבוא שלהם לא דרך היבואן

אז כל אחד שנהרס הם סופגים את הנזק ומחפשים כל תירוץ כדי להאשים את הלקוח

וכנ"ל לגבי אייבורי

קרה לך מקרה שבאתה עם הרדיסק תקול והם(KSP) אמרו לך לא מחליפים?

תפסיק לזרוק שטויות באוויר!!

ואז מה שיבוא שלהם ככה הם קונים בזול בלי תיווך של יבואן שלוקח עמלה מה רע אם הם מביאים לי את אותו מוצר עם 3 שנות אחריות

בהפרש משמעותי כ315 לעומת כ380 בחנויות אחרות באחוזים זה הפרש אדיר !!

וכך גם על הרבה מוצרים אחרים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...