לאלה מכם שלומדים/יתחילו ללמוד מדעי מחשב באוניברסטאות שונות פרט לפתוחה וטכניון. - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לאלה מכם שלומדים/יתחילו ללמוד מדעי מחשב באוניברסטאות שונות פרט לפתוחה וטכניון.


MasterDK

Recommended Posts

שלום. אני בדרכי לסיים את יא', ומדאיגה אותה שאלה אחת: אני מפחד לא להיתקבל לאוניברסיטה. הציון שלי לא בשמיים ולכן אני דואג.

אני רוצה לבקש מכם אלה שלומדים/יתחילו ללמוד בשנה הקרובה מדעי המחשב באחת מהאונברסיטאות פרט ל: אוניברסיטה פתוחה וטכניון, בעיקר מכוון לאוניברסיטת תל אביב, הבקשה היא פירוט בקירוב מה היו הציונים שלכם בתעודת בגרות ואם אתם לא רוצים לומר ציונים אז לפחות ממוצע בגרויות ומה ההיה ציון הפסיכומטרי שלי על מנת שתוכלו להיתקבל/התקבלתם למדעי מחשב.

יש לציין שאני שואל את זה עכשיו ולא בעוד 4 שנים כשאני אסיים , כי עכשיו יש לי הזדמנות לשנות ציונים בלי באמת לקחת קורסים על הרבה חומר שאני אשכח אחרי הצבא.

פשוט אני מעוד חלש במקצועות הומניסטיים כמו היסטוריה, תנך, ספרות. אני יודע מצויין מחשבים, לא רע אנגלית ומטמטיקה, פיזיקה עדיין לא עשיתי אבל מגן שלי היה נמוך. מקצועות כמו מטמטיקה פיזיקה ואנגלית אני עושה 5 יחידיות כל השאר רגיל.

ניתן לשלוח לי גם ציונים בפרטי אם אין ברצונכם לחשוף מידע זה בפני כולם.

זה מואד חשוב לי כי אני באמת רוצה להמשיך וללמוד באוניברסיטה בעתיד דווקא מדעי מחשב. בבקשה אל תגיבו בהודעות כמו "יש לך עוד 4 שנים" "התנאים אז בטח ישתנו". עכשיו זה הזמן הכי טוב ועם מינימום הוצאות כפסיות בשביל לשפר את הציונים שלי, אחרי הצבא זה כבר יהיה מאוד קשה.

תודה רבה מראש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עתודה?

אתה צריך פסיכו' גבוה וממוצע בגרויות טוב+

לדעתי הם לא מתחשבים ממש במקצועות הומניים, אבל מצד שני את"א פישלו איתי בגדול ברישום אז אני לא יודע אם הייתי מתקבל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא דווקא עתודה. בעצם עתודה כבר פיספםסתי כי אין לי עדיין פסיכומטרי ואני אספיק לעשות רק פסיכומטרי אחד עד פברואר (תאריך סופי להגשת בקשה לעתודה) ואם אני מקבל ציון נמוך אכלתי אותה.

שאלתי בכללי לא דווקא עתודה. פשוט אני לא חושב שזה יהיה פאייר לא לקבל אותי לפקולטת מדעי מחשב רק כי הסטוריה תנך וסיפרות אצלי על הגבול וכל השאר סבבה, וגם במיוחד שאני מתעניין במחשבים ויודע הרבה יותר ממה שמלמדים בבית ספר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...