פורסם 2007 ביוני 1718 שנים שמנו לב, אבל גם שמנו לב שאתה דואג להזכיר לנו את זה ללא הפסקה. לא יקרה כלום אם נסטה קצת מהנושא.
פורסם 2007 ביוני 1718 שנים שמת לב שהתרד הזה לא קשור לכלום בכלל... משהו קנה חרא של אוטו ומיתבאס שעכשיו התחילו למכור דגם יותר טוב? אז.... so f**king what?
פורסם 2007 ביוני 1818 שנים מחבר א. זה לא חרא של אוטו. ב. אם לא אכפת לך אז אל תגיב. (איזה אנשים יש בפורום.. ) זו ממש מדיניות כאן. נושא שאתה לא מכיר, לא מבין, ולא מעניין אותך, פשוט תגיב שטויות ודברים שלא עוזרים לתראד או שתגיב דברים שקשורים לנושאים שלך ולא קשורים לתראד כלל. <---
פורסם 2007 ביוני 1818 שנים 75% מהתגובות כאן באמת שלא קשורות לכותרת של הדיון.אנשים, מה הבעיה להצמד לכותרת הדיון ולהפסיק להגרר לויכוחים מטופשים שלא קשורים בשום צורה שהיא לדיון שנפתח? אם אין לכם מה להגיד, אז אל תגידו!לעניננו, אם כבר נכנסתי לדיון הזה.לפתוח הדיון, באמת שאני לא רואה את הבעיה.למה שמישהו שקנה טויוטה לפני חצי שנה יתעצבן כי עכשיו הגיעה טויוטה חדשה עם רמת אבזור גבוהה יותר? [מה שאני מבין שבהכרח לא נכון, אם מה שכתבו בקארס פורום נכון].זה כמו שסובארו מכרה את ה-B4 ובמודל החדש יותר הגיעה B4 שעברה מתיחת פנים ועוד שינויים קוסמטיים כאלה ואחרים. הלקוחות הקודמים התעצבנו וזרקו את המפתחות בפנים של היבואן ודרשו את כספם בחזרה?
פורסם 2007 ביוני 1818 שנים כמו כן זה כן חרא של אוטו, אם אתה מבסוט, שיהיה בכיף אבל זה לא הופך את זה לאוטו יותר טוב.וסתם קטע עם התיבה הרובוטית... אמרת שלקח לך שבוע להתרגל אליה... כשאתה קונה מוצר כלשהו הוא אמור להתאים לך... אם אתה מתאים את עצמך בשביל מוצר... בחרת גרוע...
פורסם 2007 ביוני 1818 שנים הלקוח הישראלי לא נאיבי ובור כמו שכולכם בחרתם להציג כאן!בסקר שוק התברר בהעובדה שרק בישראל נמכר דגם הGLI עם 4 כריות אוויר וללא מע' ESP מכירות הרכב צנחו לריצפה.הונדה עשו חכם שבררו קודם מה יעדיף הלקוח הישראלי ולכן הביאו לישראל את דגם ה1.8 ליטר אוטומאט (למרות שחשבו שה"ישראלי" לא יקנה מנוע 1800).למה לשלם עבור רכב משפחתי חצי מסורס, גם הישראלי הקמצן יעדיף לשלם אפילו עוד 11 אלף ש"ח עבור ג'טה מאובזרת באיכות ייצור גבוהה.לגבי עניין הבטיחות, הקורולה החדשה תוכננה על הנייר מ-0 ויש לה שלדה מאוד דינמית בספיגת זעזועים, היפניות של היום מתקרבות לרמת הבטיחות של האירופאיות, מיותר לציין שמבחני הריסוק נערכים במהירות של 50 קמ"ש ואז ידה של VAG על העליונה כי הרכב כבד יותר והפח עבה יותר, אבל במהירויות מעל ל60 קמ"ש הפערים מצטמצמים כך שגם בקורולה וגם בפאסאט מכבי האש יצטרכו לגזור את הגג ולחלץ אתכם, אז דיי לדבר שטויות שהיפניות פחות בטוחות.חזרה לנושא: תפסיקו להציג את הישראלי בתור מטומטם! ישנם סקרי שוק וחוות דעת בעיתונות, אף אחד לא רוצה שידחפו לו חצי מוצר במחיר של מוצר מלא אז אני מאמין שגם לגבי עניין התיבה הרובוטית שיבואן יתעשת, למה לכפות תיבה רובוטית אם אף אחד לא רוצה ?!ואם הם לא יתעשתו, אדרבא, במגזר היפני יש את מאזדה ובאירופאי את VAG אני מאמין שנסתדר...
פורסם 2007 ביוני 1818 שנים מחבר 75% מהתגובות כאן באמת שלא קשורות לכותרת של הדיון.אנשים, מה הבעיה להצמד לכותרת הדיון ולהפסיק להגרר לויכוחים מטופשים שלא קשורים בשום צורה שהיא לדיון שנפתח? אם אין לכם מה להגיד, אז אל תגידו!לעניננו, אם כבר נכנסתי לדיון הזה.לפתוח הדיון, באמת שאני לא רואה את הבעיה.למה שמישהו שקנה טויוטה לפני חצי שנה יתעצבן כי עכשיו הגיעה טויוטה חדשה עם רמת אבזור גבוהה יותר? [מה שאני מבין שבהכרח לא נכון, אם מה שכתבו בקארס פורום נכון].זה כמו שסובארו מכרה את ה-B4 ובמודל החדש יותר הגיעה B4 שעברה מתיחת פנים ועוד שינויים קוסמטיים כאלה ואחרים. הלקוחות הקודמים התעצבנו וזרקו את המפתחות בפנים של היבואן ודרשו את כספם בחזרה?אני אסביר לך. זה לא מתיחת פנים ולא דגם חדש יותר זה אותו דגם עם אותה שנת ייצור עם אותו מחירון רק אחד מאובזר יותר ואחד לא!
פורסם 2007 ביוני 1818 שנים אז זהו שכן הצרכן הישראלי מטומטם, הצרכן הישראלי תמיד מחפש את הקומבינהסתם בתור דוגמה נסעתי עם חברים למצוא רכב לחבר...ישב בסוכנות בחור בן 25... שבגלל שהתקציב שלו היה מוגבל ירד רמה באיבזור ובבטיחות כדי לקנות סאנרוף ו"מגנזיום"הציבור הישראלי המטומטם קונה בהמוניו רכב קוריאני מיושן וקקה אוטו בכללי רק כי שמו עליו באדג' של שברולט למה? כי "אין כמו מכונית אמריקאית, אין"הסטיגמות הישראליות האלה של בגאז' זה טוב, יפני זה אמין, אמריקאי זה פאר ומיני שטויות וירקות אז לא... זה לא נכובגא'ז זה מפריע, אירופאיות אמינות כבר מזמן כמו היפניות, ואמריקאי זה גדול מגושם מתוכנן לא טוב ובד"כ גם דור או שתיים אחורה מבחינה טכנולוגית.
פורסם 2007 ביוני 1818 שנים בערך כמו שאנשים חושבים שהגודל הפיזי של המכונית (זה שהם רואים ממבט על החיצוניות) אומר הכל על המוורח לרגליים בפנים.אחת מאותם אנשים שחושבים כך (לצערי) זו אמא שלי - שהבינה שג'יפ יכול להיות הרבה פחות נוח לישיבה מאשר יונדאי גטס למשל שאני מאוד הופתעתי לטובה מהרווח לרגליים ולראש שיש מאחורה והיה לי מאוד נוח לשבת שם מאחורה ( על כל 185 הס"מ שלי).
פורסם 2007 ביוני 1818 שנים אני אסביר לך. זה לא מתיחת פנים ולא דגם חדש יותר זה אותו דגם עם אותה שנת ייצור עם אותו מחירון רק אחד מאובזר יותר ואחד לא! אוקיי אני אענה על השאלה שלך במשפט אחד. לא אי אפזר לשדרג מערכות בטיחוטיות ברכב קיים. לא לא יעשו לך ריקול לאוטו ויחליפו לאחד אחר, נתת כסף, חתמת על חוזה קניה סטנדרטי שאומר שקיבלת רכב לשביעות רצונך. גם בעת ההזמנה חתמת על הזמנת מוצר והמוצר שחתמת שאתה מזמין במחיר X זה קורולה עם 4 כריות אוויר, מבחינה משפטית אין לך שום עילה ללכת לסוכנות טויותה ולצייץ לגבי זה. עריכה: טוב נו זה לא היה משפט אחד
פורסם 2007 ביוני 1818 שנים אני אסביר לך. זה לא מתיחת פנים ולא דגם חדש יותר זה אותו דגם עם אותה שנת ייצור עם אותו מחירון רק אחד מאובזר יותר ואחד לא!אתה לא רציני.הרכב שאתה מדבר עליו, ואפילו מופיע בחתימה שלך, הוא משנתון 2008.הרכב שנמצא היום על הכבישים, מזה מספר חודשים, הוא משנתון 2007.זה אולי אותו שנתון באירופה, אבל שנתון בישראל.אם הבנתי נכון, הסיבה פשוטה, השינוי שנעשה השנה לגבי נושא השנתונים.אם כן, היה ברור שזה יקרה, זה היה בלתי נמנע.
פורסם 2007 ביוני 1818 שנים החתימה שלך זו זו שמופיעה למטה, קורולה 2008 אוטו חלום. צריך להתרגל לגיר ואז אין שום בעיות.ספקים ג'נרים אלה ספקים איכותיים עם שם לא ידוע ועם תג מחיר נמוך. מאווררים ג'נרים הם בכלל מצויינים. לא מרעישים יותר מידי ועושים הרבה רוח שמן מכונות תפירה = מחשב שקט. התמונה בצד זה Avatar בכלל
פורסם 2007 ביוני 1818 שנים הלקוח הישראלי לא נאיבי ובור כמו שכולכם בחרתם להציג כאן!בסקר שוק התברר בהעובדה שרק בישראל נמכר דגם הGLI עם 4 כריות אוויר וללא מע' ESP מכירות הרכב צנחו לריצפה.הונדה עשו חכם שבררו קודם מה יעדיף הלקוח הישראלי ולכן הביאו לישראל את דגם ה1.8 ליטר אוטומאט (למרות שחשבו שה"ישראלי" לא יקנה מנוע 1800).למה לשלם עבור רכב משפחתי חצי מסורס, גם הישראלי הקמצן יעדיף לשלם אפילו עוד 11 אלף ש"ח עבור ג'טה מאובזרת באיכות ייצור גבוהה.לגבי עניין הבטיחות, הקורולה החדשה תוכננה על הנייר מ-0 ויש לה שלדה מאוד דינמית בספיגת זעזועים, היפניות של היום מתקרבות לרמת הבטיחות של האירופאיות, מיותר לציין שמבחני הריסוק נערכים במהירות של 50 קמ"ש ואז ידה של VAG על העליונה כי הרכב כבד יותר והפח עבה יותר, אבל במהירויות מעל ל60 קמ"ש הפערים מצטמצמים כך שגם בקורולה וגם בפאסאט מכבי האש יצטרכו לגזור את הגג ולחלץ אתכם, אז דיי לדבר שטויות שהיפניות פחות בטוחות.חזרה לנושא: תפסיקו להציג את הישראלי בתור מטומטם! ישנם סקרי שוק וחוות דעת בעיתונות, אף אחד לא רוצה שידחפו לו חצי מוצר במחיר של מוצר מלא אז אני מאמין שגם לגבי עניין התיבה הרובוטית שיבואן יתעשת, למה לכפות תיבה רובוטית אם אף אחד לא רוצה ?!ואם הם לא יתעשתו, אדרבא, במגזר היפני יש את מאזדה ובאירופאי את VAG אני מאמין שנסתדר...אתה מדבר הרבה שטויות, הרכב נמכר דווקא מצוין ויש המון הזמנות, מה שמוכיח כמה הישראלי כן פראייר וכן טיפשהונדה לא ביררו כלום, אין סיוויק 1.6 בעולם עדיין, אז הם מייבאים את ה-1.8, וכמה סיוויקים אתה רואה על הכביש? כשהתחילו את הייבוא של הדור הקודם ראיתי המון כאלו, עם הדור הנוכחי הרבה פחות, וזה הגיוני כי המחירים של הסיוויק 1.8 לא רחוקים בכלל ממשפחתיות 2.0 ליטר, וסיוויק היא עדיין משפחתיתלגבי הבטיחות - מאיפה אתה מסיק שמ-60 קמ"ש (לא 59, אלא 60 בדיוק) ומעלה התמונה שונה לחלוטין?אם אתה לא יכול להוכיח אל תכתוב את זהאגב לגבי התיבה הרובוטית - הקורולה (והאוריס) החדשות מיוצרות אך ורק עם תיבה ידנית או רובוטית, לא אוטומטית, וטויוטה לא יתחילו לייצר אותה אוטומטית רק בשביל ישראלאיתי מדובר על אותו שנתון בדיוק (2008) אבל עם מפרט בטיחותי שונה וכנראה גם רמת גימור חדשה
פורסם 2007 ביוני 1818 שנים מחבר החתימה שלך זו זו שמופיעה למטה, התמונה בצד זה Avatar בכלל שוב אתה טועה. א. הרכב שלי הוא קורולה 2008. ב. בינואר 2009 ימכרו את הדגם 2009. ג. התמונה בצד זה נוגטי וירון!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.