עבור לתוכן

קורולה החדשה: עכשיו היבואן ימכור אותה עם 7 כריות אויר ועם מערכת ESP!

Featured Replies

פורסם

מה יעשו אלה שכבר קנו אותה רק עם 4 כריות אויר וללא ESP? למי הם ימכרו אותה בעתיד? האם ניתן יהיה לשדרג? כמה יעלה השידרוג?

  • תגובות 61
  • צפיות 3.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

מאיפה המידע?

פורסם

מאיפה המידע הזה? יש קישור?

בכל אופן, לרכב יש תיבה רובוטית, שזה אומר שצריך לעשות זינוק בעלייה עם הבלם- יד, ובעת העברת הילוכים יש להרפות מדוושת הגז.

הדבר מעצבן את הנהג הישראלי, והיבואן מאלץ כל לקוח שרוצה לרכוש את הרכב לבצע נסיעת מבחן (אותו סיפור עם היאריס).

אגב, גם הגרנדה פונטו החדשה של פיאט נמכרת עם תיבה רובוטית.

פורסם
  • מחבר

מה הקשר?! אל תשכנע אנשים שהרכב לא טוב. היו מלא תגובות על זה. אני מדבר כאן על משהו אחר.

קראתי בידיעות אחרונות בכלכלה, שם היה כתוב את זה.

פורסם

מה זאת אומרת "מה הקשר"?! יש קשר מדוייק, כנס לקארס פורום ותקרא קצת תגובות.

אנשים לא ירכשו בהמוניהם את הקורולה החדשה (לעומת הישנה) רק בגלל התיבה, לא משנה גם אם יהיו 17 כריות אוויר. לנהג הישראלי לא מעניין כמה כריות אוויר יש ברכב אלא יותר כמה חלונות חשמל יש ברכב והאם יש נעילה מרכזית ואזעקה.

אם אני טועה, איך אתה מסביר את תופעת היונדאי גטס GLF שנרכשה בהמוניהם ע"י חברות הליסינג? ואגב, בגטס 2008 ה"פאן" GLS, יש גם מערכת ESP וגם במגאן של רנו.

ואגב, מעניין אם גם בגרסת האבזור הפשוטה של הקורולה שנמכרת לציי הרכב, גם יהיה ESP.

פורסם

מה זאת אומרת "מה הקשר"?! יש קשר מדוייק, כנס לקארס פורום ותקרא קצת תגובות.

אנשים לא ירכשו בהמוניהם את הקורולה החדשה (לעומת הישנה) רק בגלל התיבה, לא משנה גם אם יהיו 17 כריות אוויר. לנהג הישראלי לא מעניין כמה כריות אוויר יש ברכב אלא יותר כמה חלונות חשמל יש ברכב והאם יש נעילה מרכזית ואזעקה.

אם אני טועה, איך אתה מסביר את תופעת היונדאי גטס GLF שנרכשה בהמוניהם ע"י חברות הליסינג? ואגב, בגטס 2008 ה"פאן" GLS, יש גם מערכת ESP וגם במגאן של רנו.

ואגב, מעניין אם גם בגרסת האבזור הפשוטה של הקורולה שנמכרת לציי הרכב, גם יהיה ESP.

זה גם מה שאלה מטויוטה ישראל טענו ובכל זאת זה עורר מעט מהומה

פורסם
  • מחבר

שמע, אתה כנראה לא מבין! :kopfpatsch:

מה הקשר בין האם כדאי לקנות את הקורולה לבין מה שכתבתי!? אני כתבתי שהולכים לשווק אותה עם 7 כריות אויר ועם ESP. ושאלתי מה יעשו אלה שכבר קנו אותה?

ואתה מדבר על הטוב והלא טוב שבקורלה. ד.א. נהגת בה? אני נוהג בה כבר חודש וחצי. היא מצויינת. לאחר כשבוע, התרגלתי לגיר הרובוטי ועכשיו אני עושה 1:12

בתוך העיר. חסכונית וחזקה.

אבל אני לא מעוניין להדיון יהפוך לכדאיות קניה של הקורולה!

פורסם

מאיפה המידע הזה? יש קישור?

בכל אופן, לרכב יש תיבה רובוטית, שזה אומר שצריך לעשות זינוק בעלייה עם הבלם- יד, ובעת העברת הילוכים יש להרפות מדוושת הגז.

הדבר מעצבן את הנהג הישראלי, והיבואן מאלץ כל לקוח שרוצה לרכוש את הרכב לבצע נסיעת מבחן (אותו סיפור עם היאריס).

אגב, גם הגרנדה פונטו החדשה של פיאט נמכרת עם תיבה רובוטית.

היבואן לא מאלץ לעשות נסיעת מבחן אלא ממליץ בלבד, אין בעיה לרכוש את הרכב בלי נסיעת מבחן.

פורסם

במקרה כזה אתה צריך לחתום על מסמך שהקניה לשביעות רצונך (או במילים אחרות, שידוע לך את חסרונות הגיר).

פורסם
  • מחבר

וואאאוווו אתם ממשיכים לדבר על הגיר הזה?!?!? אני קניתי ולא חתמתי על כלום. דיי עם כל השטויות האלה. למה אתם לא מגיבים לעיניין? אני פתחתי את התראד הזה כדי לדבר על משהו אחר! :pissed:

פורסם

טוב, מספיק לדבר על הגיר.

ולעניין: היבואן לא אשם שקנית את הרכב עם 4 כ"א וללא ESP.

אם תרצה לשדרג, האפשרות היחידה כרגע היא שתמכור את הרכב שלך במחיר מחירון ואז תזמין את החדשה, או שתעשה טרייד אין במחיר מחירון אצל היבואן.

פורסם

יש איזה נתון מעניין בה שאתה מעלה את זה ???

פורסם

בגרסה של שווי שימוש 2 לא יהיה ESP ולא 7 כ"א

פורסם

מה קורה כאן???

יש משהו שאני מחמיץ במכונית?

זאת טיוטה קורולה...

פורסם

רק בגלל זה כל הבלאגן

אלה רכבים שעמדו בראש טבלת המכירות (גם אם לא במקום הראשון) המון שנים ומכרו כמויות עצומות מרכב בעייתי (גם מבחינה תדמיתית) עוד לפני שהיה בכלל רכב הדגמה

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים