עבור לתוכן

המשפחתית הטובה ביותר

המשפחתית הטובה ביותר 1,070 הצבעות

  1. 1. המשפחתית הטובה ביותר

    • טויוטה קורולה
    • הונדה סיוויק
    • מאזדה3
    • פלוקספגן גולף
    • סובארו איפרזה
    • סיטרואן C4
    • מיצובישי לנסר
    • דומינוס פיצה

אנא התחבר או הירשם על מנת להצביע לסקר זה.

Featured Replies

פורסם

כמו מכוניות מירוץ ץ...שיש לך כפתור לעלות את המהלך ואחד להוריד ...?

איזה היתרון זה מול אוטומתי ...שכבר עושה את זה...

  • תגובות 48
  • צפיות 4.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

הגדרה יותר נכונה:

זה כמו אוטומטי רק עם קלאץ' (שאתה לא שולט בו אלא מחשב)

לגיר אוטומטי פלנטרי (מה שמוכר לרוב) אין קלאץ'

ספציפית לגבי הרכבים:

קורולה - לא מוצלחת מבחינת הגיר, אבל המנוע אמור להיות טוב יותר וההתנהגות אמורה להיות טובה יותר, וגם הבסיס גלגלים גדל ולא במעט

סיוויק - נחמדה אבל יקרה, והונדה זה לא מותג יוקרה, סביבת מחיר של משפחתיות 2L

3 - טובה, אבל קצת צפופה ויש ממנה בכמויות

גולף - מצוינת אבל משווקת כהאצ'בק פרימיום (אגב היא בהחלט משפחתית, הג'טה בנויה על אותה רצפה)

אימפרזה - תוחלף בקרוב.

C4 (גם 307) - תדמית אמינות בעייתית, ה-307 תוחלף בקרוב

לנסר - תוחלף בקרוב.

אפשר להוסיף לרשימה את האוקטביה (אותו מיתוג בעייתי מאוד, למרות שזה רכב מצוין), אוקטביה TOUR (הקודמת, אוטו קצת מיושן אבל עדיף בהרבה פרמטרים כמו הגה הידראולי וכיול מתלים על מכוניות חדשות שמגיעות עם הגה חשמלי ומתלים רכים מדי - מגאן, או קשים מדי - סיאט למשל)

פורסם

קורולה - לא מוצלחת מבחינת הגיר, אבל המנוע אמור להיות טוב יותר וההתנהגות אמורה להיות טובה יותר, וגם הבסיס גלגלים גדל ולא במעט

אה?

הבסיס גלגלים נותר זהה (כמעט) לחלוטין עם 260 ס"מ, אבל טויוטה טוענים לרצפה חדשה.

וכמו שאמרו, ה-C4 והגולף קומפקטיות.

הג'טה משפחתית.

זאת הרשימה הנכונה והמלאה (לא כולל פרימיום כמו S40 למשל).

סיוויק

קורולה

אלנטרה

3

לאנסר

אימפרזה

ליאנה

טולדו (אמנם היא האצ'בק, אבל יותר גדולה מהלאון ועם תא מטען של 500 ליטר).

אוקטביה

ג'טה

פוקוס

סראטו

מגאן

אופטרה

מהרשימה הזאת אני מעדיף את הפוקוס (אבל היא יותר חביבה עליי בגרסת ההאצ'בק).

פורסם

טעות שלי התבלבלתי עם האימפרזה, שבדור הבא שלה בסיס הגלגלים גדל ב-10 ס"מ

הקוריאניות (כולן ללא יוצא מן הכלל) לדעתי לא עומדות ברף של האירופאיות

לפי מה שהבנתי זה השתנה עם ה-KIA Ceed והיונדאי i30, אבל עד שאני לא אראה אני לא אאמין

ליאנה מלאת בעיות (דיווחים על צריכת דלק מוגזמת לחלוטין)

טולדו אני לא אוהב מאותה סיבה שאני לא אוהב הרבה מרכבי סיאט, במקום לחפש כיול מתלים טוב הם פשוט מקשיחים את הכל

על האופטרה לא צריך אפילו לתת חוו"ד, קוריאנית בשיא בושתה

הפוקוס החדשה רכב מצוין, יש בו כל כך הרבה מקום (ואפילו מאחורי נהג גבוה, שזה לא טריוויאלי)

רק בארץ יכולים לקרוא לגולף ושות' קומפקטיות כשלסדאנים יקראו משפחתיות

אין ביניהם שום הבדל, לא בתמחור ולא באבזור

כל ההבדל מסתכם במרכב, ולכן גם בנפח של הבגאז'

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים