עבור לתוכן

אהלן אהלן.חזרתי אחרי היעדרות של מס' חודשים(hensh9-פותח הדיון על ה-DELL..)

Featured Replies

פורסם

מה שלומכם?

שמתי לב שהדיון שפתחתי "ניסגר" על 44 עמודים :silly:

מעניין אותי אם קיבלתם לבסוף איזה נייר,אחריות?

להזכירכם:אני כבר אחרי שבועיים התייאשתי מההזמנה הזו מנקסטופ,ורכשתי מ-LCDtv בפ"ת.

כמובן שבדקתי עם CMS שהם עובדים איתם בכל מה שקשור למתן אחריות DELL של 3 שנים למכשיר.

רציתי רק שתדעו משהו:בחנות עצמה לא קיבלתי שום נייר/תעודת אחריות כלשהי..נאמר לי שהצגת חשבונית הרכישה היא זו שמהווה

את האחריות.כמובן שווידאתי זאת עם המעבדה של CMS.אבל-במחשבה שנייה,כנראה ואדרוש מחר מ-CMS נייר כתוב.

לגבי נקסטופ-לדעתי העניין מורכב הרבה יותר..היות והם ל-א עובדים עם מעבדת השירות של DELL בארץ(המעבדה של CMS)-

הרי על איזו תעודת אחריות הם מדברים איתכם בכלל? :s05:

במקרה הטוב-הוא יכול לתת לכם נייר אחריות של איזו מעבדה אלמונית שאיתה הוא יסגור דיל..ומה בקשר

לציוד,חלקי החילוף,מכשירי בדיקה ספציפיים,וכמובן לידע שמעבדה ראשית שעובדת עם ציוד של DELL אמורה להחזיק?חשבתם על זה??

בנוסף-בכוונתי לרכוש מסך נוסף דומה.

מישהו יכול אולי לחסוך לי חיפושים ולאמר לי מהו המחיר העכשווי למסך הזה(מיבואן מוכר,כמובן).

תודה.

פורסם

המעבדה הרשמית של DELL בארץ היא בבעלות "יעל פתרונות", היא מספקת את כל חלקי החילוף ואחראית לבלאי של כל מוצרי DELL מכל הספקים הרשמיים בארץ.

פורסם
  • מחבר

מקפיץ..

לאן נעלמו כל אלו שרכשו את המסך :s05: :s05:

פורסם

אם אתה רוצה תשובה רשמית תדבר עם החנות.

ככל הידוע לי גם בנקסטופ החשבונית משמשת כתעודת אחריות.

את התיקונים הם מבצעים במעבדה שלהם (שמתעסקת בעיקר בלפטופים).

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים