כיצד החיבור לכבלים לא צורך הזדהות לספק ? - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כיצד החיבור לכבלים לא צורך הזדהות לספק ?


^DaRk-MiNd^

Recommended Posts

לפני כשבוע וחצי התחברתי לאינטרנט מהיר בכבלים (תבל, בינלאומי), הטכנאי שהתקין אותו לא שאל אותי איזה ספק אני , שם משתמש או כלום. הוא נכנס לאיי פי מסויים שכנראה היה המודם ובחר במשהו, באפשרויות התחברות הוא כתב ביוזר ROOT ובסיסמא משהו שאני לא יודע וזהו. האינטרנט מחובר ואפילו לא עושה תהליך של התחברות עם פתיחת המחשב. כיצד זה קורה ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שההגדרה נמצאת בחברת הכבלים. לפי הממיר הם יודעים מי אתה.

אבל בכל זאת! גם אם הם יודעים מי הוא לפי התשתית, איך הם יודעים את השם משתמש והסיסמא שלו אצל בינלאומי, אם הוא לא אמר להם אותו?... יש לחברה שמספקת תשתית דרך לדעת מהי הספקית שלך, מה השם משתמש שלך אצלה ומה הסיסמא שלך?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז אם אני יכול לשנות את הMAC... זה פשוט מדי לא ייתכן שזה פרוץ כ"כ

אם אתה משנה את ה- אתה צריך להרשם מחדש. בחברת הכבלים בבאר שבע , על כל מחשב שאתה רוצה לחבר , לדוגמא שיניתי את ציוד התיקשורת עליי לבצע "ביטול רישום מחשב " ובכניסה הבאה , לאחר החלפת המכשיר אני צריך לבצע "רישום" מחדש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חברה יש לי חדשות חשובות בשבילכם:

אפשר בעיקרון לגלוש בכבלים (ערוצי זהב) בלי ספק בכלל!!!!!!!!!!!!!!!!! אף אחד לא יודע את זה והם מצאו דרך די מצחיקה כדי להתגבר על זה

בתבל ומתב זה אחר

כי בתבל ומתב שרת ה-NAT יושב אצל ספק האינטרנט והוא מתרגם את כתובת ה-איפי של הכבלים לכתובת חיצונית לאינרנט , בערוצי זהב הכל מתבצע אצלם ולכן אתה לא צריך את הספק בכלל אבל מאחר שאסור לכבלים לשמש גם בתור ספק תוכן הם עקפו את זה איך שהוא.

בתבל ומתב אתה לא מזים שום סיסמא כי אופי העבודה באינטרנט בכבלים הוא כמו ברשת WORKGROUP ולכן אתה לא חייב שם משתמש וסיסמה, כאשר אתה מגיע לשרת ה-NAT של כבלים הוא בודקים לפי ה- שלך אם אתה מוכר להם ואז הם מחברים אותך, לכן יש בעיה אם אתה מחליף כרטיס במחשב (במידה ולא עובדים ב-USB) צריך לעדכן את חברת הכבלים ואז הם מודיעים לספק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...