פורסם 2007 במאי 1618 שנים זה גיר ידני שרובוט מעביר את ההילוכים..במקום שבאוטומט זה לחץ שמן שמעביר..על רגל אחת.. בטח בוויקיפדיה יש הסבר הרבה יותר מפורט..
פורסם 2007 במאי 1618 שנים אבל הגיר הרציף כבד יותר ופחות חסכוני מהרובוטי.יותר כבד ופחות חסכוני מהרובוטי אבל עדיין פחות כבד ופחות בזבן מהאוטמטי הרגיל,לעומת זאת הגיר הרציף מעניק נוחות נסיעה שגם האוטומט הרגיל לא נותן וזה יתרון שאין לרובוטיהוכחה לכך שאפילו בA8 יש גיר רציף כמו גם בA6 והA4 בגלל הדגמים הלא "ספורטביים" משדכים אליהם גיר רציף בגלל איכות נסיעה גבוהה בהרבה
פורסם 2007 במאי 1618 שנים בכל מקרה אתם צודקים זה באמת חרא של גיר אבל בקרוב החוזה שיש פולקסווגן עם (שכחתי חחחחח) בקשר לגיר הרובוטי שלהם הולך להיגמר..משמע אפשרות התקנה מצד יצרני הרכב גיר רובוטי איכותי בעל 2 קלאצ'ים אחד להילוך שלפניי והשני מוכן כבר להילוך הבא ככה שיש לך פעולה חלקהאת גיר ה-DSG פיתחה חברה בשם "בורג-וורנר", היא חתמה על חוזה בלעדיות עם קבוצת פולקסווגן, החוזה הזה יפוג בקרוב ולאחר מכן היא תוכל למכור את הגיר הזה לכל חברת רכב אחרת שתחפוץ בכך.
פורסם 2007 במאי 1818 שנים גיר רציף לא בהכרח פחות חסכוני מרובוטיאחרי הכל בגיר רציף יש למעשה "אינסוף" הילוכים (כלומר יחסי העברה) ובד"כ 6-8 Presetים כאלה (כלומר שנקבעו מראש)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.