פורסם 2007 במאי 1418 שנים זה עניין של הרגל ,הגיר הזה הולך להחליף את כל הגירים האוטומטיים בכל המכוניות,זאת רק שאלה של זמן.
פורסם 2007 במאי 1418 שנים חוץ מהגיר הנוראי וזה שאין 6 כריות אוויר וזה שאין בקרת יציבות(ESP), עכשיו, הסוכנים של טויוטה מתקשרים לאנשים שקנו אותה, ושואלים אם היא טובה והיא לסבירות רצונם. ואם לא, אז מה תקחו אותה חזרה....חחחח.... נראה לי שמשהו פה מסריח. אז אני זזתי להתקלח, וביינתיים, תעדכנו אותי בנושא(מי שנתקל בתופעה המוזרה) כאחד שקנה הונדה אקורד חדשה. גם ההונדה אקורד קומפורד מגיעה עם 2 כריות אוויר וללא מערכת ESP. רק בגירסאות היקרות יותר מגיעיות עם השיפורים האלו. וגם לי התקשרו לאחר חודש לשאול מה דעתי על הרכב (פשוט מושלם. מגנט בחורות!!!! ) זה שירות טוב.
פורסם 2007 במאי 1418 שנים מחבר אז מה אתה רוצה להגיד שהם מתקשרים כי זה מראה על שירות טוב? אולי.... בכל מקרה, נכון שהגיר הרובוטי יהיה בכולם אבל בגרמניות זה גיר רובוטי עם 2 קלצ'ים ולא 1. ובקורולה יש 4 כריות אוויר לא 2. אין מה להשוות אקורד לקורולה, תשוה אבנסיס לאקורד. הגיר לא נשבר! מה הקשר???! העניין הוא שיש השהיה ממש קטנה בין הילוך 1 ל2 ובהשהייה הקטנה הזו, יש תאוטה. כלומר, המנוע מאט את הרכב. זה כמו שאתה נוהד בידני ורוצה להעביר מ1 ל2. ואז לפני שאתה לוחץ על הקלץ' ומוריד את הרגל ובא להעביר הילוך, אתה עושה בסדר שונה. אתה קודם מוריד מהגז(מה שגורם להאטת הרכב), ואז לוחץ על הקלץ' ואז מחניס ל2. אפשר להטיב עם הגיר אם מורידים מהגז לפני שהרכב מעביר הילוך. הצלחתי בנסיעה שלמה לנסוע כך שלא ירגישו כלל את העברות ההילוכים. כמו שאמרו, צריך לתרגל ולהתרגל. אבל בממוצע זה 12 קילומטר לליטר(משולב בעיר ומחוץ) ככה שזה מאוד חסכוני ומאוד מאוד חזק!(124 כח סוס!!!)
פורסם 2007 במאי 1518 שנים תגידו....... מה מרגישים שהגיר גרוע?במקרה הספציפי חבטות וטלטלות בהעברות הילוכים, בלי לדבר על ההשהיות בהעברותזה כמו לנסוע עם תלמיד נהיגה בשיעור ראשון שנוהג על S2000 או משהו בסגנוןמושיקו ההספק המקסימלי של המנוע מספר רק רבע סיפורמה שיותר חשוב זה המומנט ובאיזה סל"ד הוא מושג
פורסם 2007 במאי 1518 שנים מחבר חחח. אתה נשמע כמו אחד שיודע מה הוא אומר... נו טוב.הכח סוס מאוד משמעותי! 124 כח סוס ו15.9 קילוגרם למומנט! זה נתון מכובד מאוד.אין חבטות וטלטלות והשהיות. זה סתם שטויות! יש כולה השהיה של רבע שניה מקסימום בין העברות הילוכים. ושוב אם מורידים מהגז אז לא מרגישים דבר.איזה חבטות וטלטלות הרגשת כשנהגת על הרכב?(נהגת בכלל???)כולה מרגישים תאוטה קלה.
פורסם 2007 במאי 1518 שנים "זה עניין של הרגל ,הגיר הזה הולך להחליף את כל הגירים האוטומטיים בכל המכוניות,זאת רק שאלה של זמן."אתה צודק שזה חסכוני יותר וזה הולך להחליף את הגיר האוטומטי הסטנדרטי הקיים, אבל תן לי לתת לך שיעור הסטוריה קטן .גם הגיר הסטנדרטי שאנו מכירים היום החל לפני עשרות שנים עם מגוון רחב של בעיות עד שהגיע לרמת אמינות של היום, עכשיו גם לגיר הרובוטי יש שנים עד שילמדו לפתח טכנולוגיה זו לרמת אמינות סבירה .ולכן אני אינני רוצה להיות לקוח ניסיוני עבור טכנולוגיה זו כי זה כספי ואני רוצה תמורה הולמת להשקעה זו ,והסתברותית לא להתקל בתקלות אלו ואחרות עם רכבי.
פורסם 2007 במאי 1518 שנים הכתב יוצא מאוד דהוי והגיר נוטה להשבר באמצע. :lol: אני היחידי שהבין??? בכל מקרה אתם צודקים זה באמת חרא של גיר אבל בקרוב החוזה שיש פולקסווגן עם (שכחתי חחחחח) בקשר לגיר הרובוטי שלהם הולך להיגמר.. משמע אפשרות התקנה מצד יצרני הרכב גיר רובוטי איכותי בעל 2 קלאצ'ים אחד להילוך שלפניי והשני מוכן כבר להילוך הבא ככה שיש לך פעולה חלקה
פורסם 2007 במאי 1518 שנים מחבר מתי הולך להגמר החוזה?אתה אומר שקורולה יספקו בשנה הבאה גיר יותר טוב? מה היה עם הלקוחות שקונים עכשיו?
פורסם 2007 במאי 1518 שנים לא,גם אני הבנתי.מושיקו,15.9 קג"מ לא נחשב להרבה במיוחד,בעיקר בהתחשב בעובדה שהוא מגיע גבוה במעלה הסל"ד (5200)
פורסם 2007 במאי 1518 שנים בכל מקרה אתם צודקים זה באמת חרא של גיר אבל בקרוב החוזה שיש פולקסווגן עם (שכחתי חחחחח) בקשר לגיר הרובוטי שלהם הולך להיגמר..משמע אפשרות התקנה מצד יצרני הרכב גיר רובוטי איכותי בעל 2 קלאצ'ים אחד להילוך שלפניי והשני מוכן כבר להילוך הבא ככה שיש לך פעולה חלקהבחור, אין לי מושג על מה אתה מדבר, אבל הגיר הרובוטי היחיד שקיים למיטב ידיעתי עם 2 קלאצ'ים הוא ה-DSG מבית Audi, שהם למעשה חלק מ-VAG ולכן כבר קיים גם בפאסט (אם תשלם מספיק כסף) ואולי גם בדגמים אחרים של הקונצרן.ובכל מקרה אתה עושה משני הקלאצ'ים האלה הרבה יותר ממה שהם.. תאמין לי שאתה "תסתפק" גם בקלאץ' הבודד שיש ל-SMG של BMW......
פורסם 2007 במאי 1518 שנים :lol: אני היחידי שהבין??? כולם הבינו זה פשוט לא מצחיק.. ובקשר לDSG, זאת באמת מערכת ברמה אחת מעל שאר המערכות למכוניות היותר עממיות(אני לא מדבר על מרצדס אס קלאס...) אבל אני לא חושב שהיא תתוקן בעוד רכבים חוץ מVAG.
פורסם 2007 במאי 1518 שנים מחבר הDSG הרבה יותר חלקה ממע' עם קלץ' אחד. כולם יסתדרו אבל לא נח עם קלץ' אחד. זה כמו בקורולה או ביאריס(למרות שבקורולה זה סביר.)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.