אנטישמים כולם! - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אנטישמים כולם!


IG

Recommended Posts

שוב הגרמינים עושים לנו צרות (מוקדש למינימייזר :smile1:)

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3399003,00.html

כאילו יש לנו גבולות קבועים לשאר המדינה והם מכירים בהם... אחרת בתאוריה אסור להם להשתתף גם בטכסי יום העצמאות, לא ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת שזה קצת שונה... אצלם זה הייה אותו עם שהופרד- אצלנו זה ערבים ויהודים שגם ככה לא ממש שמחים להיות ביחד... רק שחלק יחסית קטן ממה שנכבש מיושב ביהודים וכולל גם את העיר העתיקה וכו' אז לפחות החלק הזה צריך להיות שלנו (מה הסיכוי שהיהודים יזכו לתנאים ויחס נורמאליים במדינת פלאסטין?)

אגב, ירדן לא ויתרה על השטח הזה? ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברור שזה קצת שונה, אבל גם שם הופרדה הבירה ברלין בחומה וחילקה אותה למזרחית ולמערבית.

אצלנו ירושליים היא הבירה היחידה, לנצח נצחים ואסור לה להיות מחולקת בשום פנים ואופן, אם נוותר על החלק המזרחי שלה הסיכוי הוא שבעוד כך וכך שנים לא נוכל בכלל להכנס לשם... לבירה שלנו...

ירדן ויתרה על השטח, אבל כמו מצריים שויתרה על עזה זה היה לטובת הפלסטינים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן כן... אותה מדינה שחומה היתה בבירתה תומכת בחלוקת בירה של מדינה אחרת.

אם זו לא צביעות אני לא יודע מה כן...

אתה יודע בכלל מה הסיפור של החומה המדוברת?? למה סתם לדבר?

בקשר לגרמניה ולאיחוד - סופסוף למישהוא יש קצת עומץ להיות לא פוליטיקלי קורקט ולהגיד את האמת - אנחנו חוגגים בעלות על עיר שהיא לא שלנו,לא של המוסלמים ולא של הנוצרים.

אולי האיחוד האירופאי עושה טעויות ואולי הוא פגום, אבל גם שעון מקולקל מדייק פעמיים ביום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בטח שאני יודע, שנים שגרמניה המזרחית בכלל ומזרח ברלין בפרט היתה תחת כיבוש סובייטי, הכיבוש השתחרר העיר אוחדה.

כנ"ל לגבי ירושליים, שנים חלקה המזרחי היה תחת כיבוש זר, אנחנו שיחררנו את הכיבוש מעל העיר ההיסטורית הזאת ואיחדנו אותה, ביטלנו את הגדרות והמחסומים שהיו בליבתה - והנה עיר אחת.

נראה לך הגיוני שעיר תחולק ל2? לי לא.

ברור שיש דקויות, אבל העיקרון זהה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החומה הוקמה לאחר כיבוש גרמניה בסוף מלחמת העולם השניה, ארה"ב השתלטה על צד אחד ומצד שני הגיע הצבא האדום, שהיה דיון מה לעשות עם גרמניה הייתה ישיבה גדולה ששתי המדינות הדומיננטיות שבא היו רוסיה וארה"ב, ארה"ב פחדה מהתפשטות הקומוניזם ולכן לא הסכימה לסגת ומכאן שהגיעו להסכמה שהעיר תחלוק לשניים - חלק יהיה בשלטון רוסי והחלק השני אמריקאי, בשלב הזה העולם נכנס למלחמה הקרה.

החומה ירדה בסוף המלחמה הקרה ב89.

הנקודה בכל זה היא שגרמניה לא אחראית לקיומה של החומה, אם אתה רוצה להאשים מישהוא תאשים את רוסיה וארה"ב (בסדר הזה), אבל להגיד על גרמניה שהיא צבועה בגלל זה זה אידיוטי כי להם לא היה קשר לחומה.

יש הרבה דברים אחרים שאתה יכול להשאים את הגרמנים בלהיות צבועים לגביהם, פשוט לא בזה.

ובאופן כללי, ההיתייחסות לטעויות של מדינות היא לא נכונה, טעות של מדינה, לא משנה כמה גדולה היא, היא כמו טעות של בן אדם - אם הוא שורד דרכה - הוא לומד ממנה ומשכיל יותר.

ומה לעשות שגרמניה קיימת טיפה יותר זמן מישראל והיה לה הרבה יותר זמן לבצע טעיות, רק שהם לומדים לקח ממה שהם עושים ואני בספק שנראה שואה שניה מהם, שזה הרבה יותר ממה שאפשר להגיד על (או הרבה מדינות אחרות).

בשורה התחתונה - הטעיות שלהם עומדים לצידם - הם באים מצד מחנך ומטיף כי הם הרבה יותר מנוסים מאיתנו והיה להם הרבה יותר זמן ומקרים במהלך ההיסטוריה לבנות לעצמם סט ערכים, גם אם על חשבון 6 מיליון יהודים.

ולפי דעתי מה שצריך להיות בירושליים זה שילטון בינלאומי כמו בהצעה המקורית - פשוט כי היא לא שייכת לאף אחד.

ברצינות, נלחמים על העיר הזאת יותר מ2000 שנה, אינספור אנשים מתו בלנסות לכבוש ולהגן על אסופת האבנים האלו - לא נראה אבסורדי שאנחנו משקיעים כ"כ הרבה זמן, מאמץ, משאבים וחיי אדם בשבל עיר??? אז חאלאס, אם שני ילדים לא מסתדרים עם צעצעו אחד לוקחים אותו מהם.

מיצידי שיורידו פצצת אטום על העיר וימחקו אותה - זאת תיהיה נקודת תפנית בהיסטוריה של האנושות (למרות שאולי ימצאו איזה מקום קדוש חדש להתאבד עליו)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לא צריך לספר לי סיפור ששנינו מכירים...

גרמניה צבועה לא בגלל שהיא בנתה את החומה (כי ברור שהיא לא).

היא צבועה בגלל שבכל שנות השלטון המערבי בבון, הם היו נגד החלוקה ובעד העברת הבירה חזרה לברלין, לכמיהה לאיחודה של ברלין והחזרת עטרה ליושנה.

ועכשיו, שזה מגיע אלינו, הם מסרבים להכיר בירושלים המאוחדת כבירת , הסיפור דומה, אחרי שנים של חלוקה של העיר והכמיהה לאיחודה היא אוחדה לבסוף לפני כ-40 שנים. ועכשיו שזה מגיע אלינו היא בעד חלוקה של עיר בירה.

אני זוכר את מהדורות החדשות (למרות שהייתי קטן אז) המראות את האושר העילאי של אזרחי ברלין המנפצים את החומה.

אגב, את החומה בנה (והגה) ראש הממשלה המזרח גרמני לימים אריך הונקר. (בעידודה של בריה"מ).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא חושב שאתה יכול לשפוט מדינה על מעשים שנלקחו בעת שהם היו תחת כיבוש של מדינות אחרות, בעיקר כשהם פוצלו לשניים באל כורחם - אבל הדיון פחות על המטאפורה או ההשוואה הזו אז לא ניסתה מהדיון ונעלה את ההיסטוריה הזו..

בכל אופן, לי יש מבט מאוד ציני על הודעות פוליטיות מסוג זה, אני לא חושב שבאמת לאיחוד האירופאי מזיז ממה שקורה במזרח התיכון ואני לא חושב שבאמת מעיינן אותם למי שייכת העיר, אם הם שיחררו הודעה כזו אני יוצא מתוך נקודת הנחה שיש להם אג'נדה פולטית כמו לכל מדינה אחרת, פשוט, כמו שאמרתי, הפעם הם דייקו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז לא הבנת למה אני מתכוון.

הם רצו לאחד עיר, את עיר הבירה שלהם במקרה.

כך גם אנחנו.

הם איחדו, גם אנחנו.

ואחרי הכל, הם אומרים שאין לנו זכות על עיר הבירה שלנו שאוחדה לה יחדיו. זאת חוצפה וצביעות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שיזדיינו

אני רק מחכה לטרור בגרמניה וצרפת.

יש כ"כ הרבה מוסלמים בצרפת,שאני מתפלל לאיזו קריסת מגדל אייפל

שגם באירופה יבינו מזה איסלם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^שמחה לאיד זה דבר מכוער.

לא יודעת, אני דווקא בעד לתת את החלק של ירושלים שיש בו רק ערבים. מה אנחנו צריכים אותם ואת מקרי הסעד שלהם? יש לנו מספיק משלנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה, לפני מלחמת השחרור ירושלים היתה פסיק בגודלה ממה שהיא כיום. פשוט בגלל שכבשנו אותה, התחילו לבוא מלאן ערבים מכל העולם ולהתיישב סביבה ולבנות עוד בתים ועוד שכונות. מבחינתי, זאת לא ירושלים המקורית אלא יישובים ערביים. מי צרייך את זה? נשאיר לנו את המקומות הקדושים שלנו ואת השכונות היהודיות וכל זה. מה שלא מקורי, מבחינתי גם לא קדוש. איזה אסם שבו חיים עבד ו-4 כונפותיו ו-20 ילדיו זה לא קדוש ושיחנקו עם זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...