פורסם 2007 במאי 1218 שנים עדכון מהאתר שלהם למי שלא ראה: 09/05/2007 9:59:12עידכון חשוב בנוגע לאחריות של מסכי DELL - ניתן לבדוק שאין פיקסלים שרופים בחנות. תודה !! מעולה!
פורסם 2007 במאי 1218 שנים תגידו,מה יש לכם עם הפיקסלים השרופים? נדיר שזה קורה וגם אם יש אחד אתה יכול להחליף למסך חדש.
פורסם 2007 במאי 1218 שנים תגידו,מה יש לכם עם הפיקסלים השרופים? נדיר שזה קורה וגם אם יש אחד אתה יכול להחליף למסך חדש.לא תמיד אפשר להחליף.הרבה חברות דורשות שיהיו לפחות 3 פיקסלים שרופים לפני שהם מוכנים להחליף את המסך. (המספר 3 הוא שרירותי, זה יכול להיות גם 7 פיקסלים)
פורסם 2007 במאי 1218 שנים מדיניות ההחלפה של DELL היא 5-6 פיקסלים שרופים....בIQPC ניתן לבדוק את המשך בחנות ואם יש אפילו אחד אפשר להחליף בניגוד לזה שאם תמצא פיקסל בבית
פורסם 2007 במאי 1318 שנים מחוץ לארץ זה סטנדרט לתת לאדם לבדוק בחנות שהכל תקין רק בארץ ישראל זה דבר יוצא מן הכלל.
פורסם 2007 במאי 1318 שנים מחוץ לארץ זה סטנדרט לתת לאדם לבדוק בחנות שהכל תקין רק בארץ ישראל זה דבר יוצא מן הכלל.בהחלט. מילה במילה.אני מכיר כמה אנשים שסיפרו לישברשתות גדולות באמריקההורידו להם איזה מסך שהם ביקשו ואם הוא עם פיקסל שרוף, מייד מביאים מסך חדש.וגם אותו בודקים, וכך הלאה. אבל העניין הוא שממש צריך לתחקר חנויות לפני שהולכיםלקנות LCD בארץ. זה ממש אבסורד שאצלנו החנות עם השרות הכי מוצלח היא זאת שנותנת אחריות לפיקסל אחד בחנות.בארה"ב למשל, חנות עם שרות טוב, זו חנות שמתייחסת ללקוחותיהבכפפות של זהב. לא משנה מי הם או מה הם. זאת חנות בעל עובדים מביני עניין, זו לא חנות שיש בה מוכרים מוסמכים למסכים שלא יודעים מה הואסוג פאנל או מה אומרים נתונים מסויימים אומרים חוץ מהיכולת על הנייר.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.