עבור לתוכן

IQPC מאפשרת לבדוק פיקסלים שרופים בחנות

Featured Replies

פורסם

עדכון מהאתר שלהם למי שלא ראה:

09/05/2007 9:59:12

עידכון חשוב בנוגע לאחריות של מסכי DELL - ניתן לבדוק שאין פיקסלים שרופים בחנות. תודה !!

מעולה! :xyxthumbs:

פורסם

טוב מאוד לפחות יש מענה נגד מדיניות הפיקסלים החדשה והמאוד לא מחמיאה ל DELL

פורסם

תגידו,מה יש לכם עם הפיקסלים השרופים? נדיר שזה קורה וגם אם יש אחד אתה יכול להחליף למסך חדש.

פורסם

תגידו,מה יש לכם עם הפיקסלים השרופים? נדיר שזה קורה וגם אם יש אחד אתה יכול להחליף למסך חדש.

לא תמיד אפשר להחליף.

הרבה חברות דורשות שיהיו לפחות 3 פיקסלים שרופים לפני שהם מוכנים להחליף את המסך. (המספר 3 הוא שרירותי, זה יכול להיות גם 7 פיקסלים)

פורסם

חח כנראה הם התחילו להרגיש את הכיס מתרוקנת... עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא :jump:

פורסם

מדיניות ההחלפה של DELL היא 5-6 פיקסלים שרופים....בIQPC ניתן לבדוק את המשך בחנות ואם יש אפילו אחד אפשר להחליף בניגוד לזה שאם תמצא פיקסל בבית

פורסם

כל הכבוד ל-IQPC שהרימו את הכפפה :yelclap:

החנות הזאת הולכת מחיל אל חיל.

פורסם

כן, בהחלט מצויין.

החלטה טובה שמושכת לקוחות לקנות מסכים בחנות.

פורסם

מחוץ לארץ זה סטנדרט לתת לאדם לבדוק בחנות שהכל תקין רק בארץ ישראל זה דבר יוצא מן הכלל.

פורסם

מחוץ לארץ זה סטנדרט לתת לאדם לבדוק בחנות שהכל תקין רק בארץ ישראל זה דבר יוצא מן הכלל.

בהחלט. מילה במילה.

אני מכיר כמה אנשים שסיפרו לי

שברשתות גדולות באמריקה

הורידו להם איזה מסך שהם ביקשו

ואם הוא עם פיקסל שרוף, מייד מביאים מסך חדש.

וגם אותו בודקים, וכך הלאה.

אבל העניין הוא שממש צריך לתחקר חנויות לפני שהולכים

לקנות LCD בארץ. זה ממש אבסורד שאצלנו החנות עם השרות

הכי מוצלח היא זאת שנותנת אחריות לפיקסל אחד בחנות.

בארה"ב למשל, חנות עם שרות טוב, זו חנות שמתייחסת ללקוחותיה

בכפפות של זהב. לא משנה מי הם או מה הם. זאת חנות בעל עובדים

מביני עניין, זו לא חנות שיש בה מוכרים מוסמכים למסכים שלא יודעים מה הוא

סוג פאנל או מה אומרים נתונים מסויימים אומרים חוץ מהיכולת על הנייר.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים