עבור לתוכן

VP930- פיקסל שרוף- להחזיר?

Featured Replies

פורסם

הי,

קניתי היום מסך Viewsonic VP930b, לקחתי אותו הביתה ובדקתי אותו (לא היה אפשרי לבדוק בחנות) והתוצאות הן:

1. מצאתי פיסקל שרוף אחד שלא מסוגל להציג אדום- על רקע אדום הפיקסל נראה שחור, רק רקע לבן הוא נראה תכלת. נמצא לקראת הפינה הימנית התחתונה.

2. זליגות אור- X מהצדדים. ניתן לראות רק על רקע שחור ורק כאשר האור בחדר מכובה, לא כזה נורא.

ההתחייבות של החנות בנושא היא:

במידה וישנו פיקסל שרוף בזמן קבלת המוצר

ישנה התחייבות של היבואן להחלפת המוצר תוך 14 יום

שתי שאלות:

1. לגבי זליגת אור- לפי מה שהבנתי מדובר בבעיה של הדגם, ולא במסך תקול- כך שאין טעם לצפות שמסך חדש מאותו דגם יתנהג יותר טוב. זה נכון?

2. למישהו יש נסיון בלהפעיל את אחריות היבואן של ViewSonic עבור פיקסל מת יחיד? למי אני פונה? כמה זמן זה לוקח? התהליך הולך חלק?

בכלל שווה את הטרחה של להחליף מסך בשביל זה ? (לך תדע, אולי אני יקבל מסך עם יותר פיקסלים מתים ואצטרך להחליף שוב...)

פורסם

אני הייתי מחליף אותו, אין שום סיבה שבקניית מסך חדש אני יצטרך לסבול נקודה מעצבנת :smile1:

פורסם

לגבי ה-X אני חושב שתיקנו את זה בגרסה החדשה יותר (Rev 03)

מעניין..מאיפה קנית ?

פורסם
  • מחבר

לגבי ה-X אני חושב שתיקנו את זה בגרסה החדשה יותר (Rev 03)

מעניין..מאיפה קנית ?

המדבקה על גב המסך טוענת שזה VP930-3. לא מצאתי אינדיקציה נוספת למספר ה REVISION על הקופסה/מסך/חוברת, אבל כנראה שאפשר להאמין למדבקה.

קניתי בפנדה.

פורסם

מוזר.. פנדה חנות טובה, בכל מקרה אני לא מבין מה הבעיה פשוט תלך אליהם ותחליף זה לא ביג דיל

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים