עבור לתוכן

העתק ממכתב שכתבתי לשירות הלקוחות של KSP

Featured Replies

פורסם

שלום לכולם ,

זהו העתק של המכתב אותו שלחתי בעקבות מקרה שקרה לי (עליו תוכלו לקרוא בתוכן המכתב)

בכל מקרה , לפני שאתם מתעצבנים על זה שפרסמתי את זה פה , אני מבקש ממנהל הפורום להעביר את ההודעה לפורום הרלוונטי אם הוא מוצא לנכון ,אבל לא למחוק את ההודעה כי חשוב שכולם יקראו אותה.

כמובן שכאשר אקבל תשובה מהם (אם בכלל) אפרסם אותה גם פה.

בתאריך 18/4/2007 הגעתי למעבדת השירות אשר בסניף חיפה עם מחשב שנקנה והורכב לפני 5 חודשים באותו הסניף.

הצגתי בפני טכנאיי המעבדה בעיה אשר קיימת במחשב , כאשר אני מחבר אוזניות ליציאת השמע הקדמית במחשב ישנם צרצורים בעת שהמחשב בעומס קל עד כבד.

כמו כן ציינתי בפניהם שבחיפוש אשר ערכתי באינטרנט גיליתי כי הבעיה ידועה עם לוח האם הזה (965p-s3) וכי הפתרון היחיד לבעיה זו היא החלפת לוח האם.

נציגי השירות (גם שי וגם השני שאת שמו אני לא יודע) טענו בפני שאין שום בעיה , בדקתי בעצמי אם אכן יש בעיה ושוב שמעתי את הצרצורים ונתתי גם לטכנאי לשמוע את הצרצורים עליהם אני מדבר , אז כבר טען בפני הטכנאי שזו בעיה שישנה בכל לוחות האם הקיימים בעולם ושזו בעיה רגילה. כמובן שתשובה זו אינה סיפקה אותי וביקשתי מהם שיציגו לי לוח אם זהה לשלי עם אותה הבעיה , הנציגים כמובן סרבו ואז החלו להטיח בי שאיני מבין כלום במחשבים וגרמו לי להרגיש כאילו שאני בור מוחלט.

זהו המחשב החמישי שאני קונה בחברת KSP ב 4 השנים האחרונות , השירות אותו קיבלתי היום אינו נסבל , הרי ברור שלא יכול להיות שכל לוחות האם של חברת GIGABYTE פגומים כמו שגם לא יכול להיות שלקוח קונה מחשב בחברה במחיר של 6500 ש"ח וזהו השירות אותו הוא מקבל.

אציין שאני יוצא יחידת ממר"ם , כמו כן אני טכנאי מחשבים מוסמך כך שהידע שלי במחשבים נרחב מאד.

אבקש 2 דברים : 1) למדו את טכנאי המעבדה אדיבות מהי.

2) טפלו בתקלה שלי כראוי כך שהיא תחדל מלהוות מכשול לשימוש במחשב.

  • תגובות 31
  • צפיות 3.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

ת'כלס זה שטויות , תקנה כרטיס קול נורמלי / או שתחבר ליציאה מאחורה . :nixweiss:

חוצמזה הכל בסדר ?

פורסם
  • מחבר

זה ממש לא שטויות , אני לא יכול לחבר מאחורה ואני לא רוצה לקנות כרטיס קול... לא סתם אני קונה לוח אם ב 1000 ש"ח בשביל כאלה דברים...

בכל מקרה , אני מצפה מ KSP בתור חברה עם אחריות לבדוק את המוצר ולנסות לתקן מה שצריך , אבל בטח שלא להתחייס אליי כמו שהתייחסו ובטח שלא לדבר אליי כמו שדיברו!

פורסם

רק אל תחשוב לעבור לאייבורי בקניית המחשב הבא.

אני את הטעות שלי עשיתי ואת הלקח למדתי.

כתבתי את הסיפור שלי בפורום אחר, אם אתה מעוניין לקרוא אותו אני אעתיק אותו גם לפה.

בלי קשר אני קניתי לפני כמה שבועות כרטיס קול ב KSP וכשהיתה לי בעיה איתו (מסתבר שזה היה עניין אצלי במערכת של הרמקולים) קיבלתי שירות מאוד טוב.

חשוב לזכור שמדובר ברשתות גדולות עם המון לקוחות ובגלל זה השימור לקוחות לא כלכך חשוב.

לגבי הלוח תבקש אחריות יצרן ולגבי הטכנאים אני חושב שהמכתב הזה עם ציון שם הטכנאי מספיק.

פורסם

KSP לא אשמים 100%

הבעייה הזו היא כן בעייה כללית בלוחות אם.. מכיוון שהכרטיס קול נמצא על הלוח כל פעולה של הלוח עלולה להפריע לו, ולכן מומלץ כרטיס קול נפרד

מה שכן זה לא אמור להיות קיצוני ומפריע כל כך..

בקשר לשירות, זה השירות שיתנו לך ברוב החנויות היום לא שאני אומר שזה בסדר אבל זה פחות או יותר מה יש.. KSP היו צריכים להשתדל יותר בשירות שנתנו לך אבל תבין שהם לא אשמים בעניין ואין הרבה שהם יכולים לעשות..

פורסם
  • מחבר

אם זה המצב אז אנחנו פראיירים רציניים מאד אם אנחנו שותקים להם.

אין כזה דבר , שימור הלקוחות ושירות הלקוחות זה הדבר החשוב ביותר שחברה צריכה להתעסק בו.

קח לדוגמא את חברות הסלולר או חברות הכבלים , שמעת פעם נציג של סלקום שאומר לך "יש לנו עוד מליון כמוך , סע לי מהפנים"?

גם חברות גדולות (ובעיקר חברות גדולות) צריכות לשרת את הלקוח כמה שיותר טוב.

בכל מקרה , אני בכיף הייתי משתתף ביצירת חרם צרכנים על חברות כאלה כמו KSP שמתייחסים ללקוח שלהם כמו אל משהו שמורידים בשירותים אחרי ישיבה של כמה דקות

פורסם

יש לי אותו לוח אם, והיתה לו את אותה הבעיה.

הבעיה נתגלתה יומיים אחרי שקיבלתי את המחשב והחליפו אותו בלי בעיות ב- KSP חיפה.

פשוט תתעקש ואל תוותר להם עד שיתחייבו להחליף. :pissed:

בהצלחה. :xyxthumbs:

פורסם

תראה אני מכיר את ksp קניתי מהם לא מעט דברים , שמעתי הרבה תלונות עליהם , קראתי את האחריות הביזיונית שלהם יש לציין

"במקרה של תקלה אנחנו לא מחויבים לתת את אותו מוצר "

תשמע זה ברור שאם אחד קונה מחשב פעם ב4/3 שנים כדאי לו להשקיע עוד 300 ש"ח ולקנות מחנות אמינה +שרות לקוחות מצוין

אבל , לksp בצפון אין מתחרים מבחינת המחיר או המלאי הזמין שלהם .

אני אישית שונא להזמין ולהמתין שבוע עד לקבל את המוצר , וגם אני אישית לא חושש לאחריות הבעייתית שלהם ברוב המקרים בגלל שאני קונה בתדירות גבוהה

אבל אם נגיד אני ארצה לקנות מוצר שפעם בהרבה זמן אני מחליף אני לא אלך ל ksp בוודאות , אלא אלך לחנות אמינה

וכל מה שאמרתי זה בגלל שאני גר בצפון , אם הייתי גר במרכז התמונה הייתה אחרת כנראה

פורסם

מה אתה רוצה, קנית שם במחיר תחתית, אתה עוד מצפה לקבל שירות, זה הרי ידוע שהשירות שם לא משהו בלשון המעטה.

אני עכשיו פה לא מייצג אף אחד פרט לעצמי, שיהיה ברור, אני את הלקח שלי מKSP למדתי, כאשר קניתי מעבד והוא הגיע תקול, והשירות שקיבלתי היה כאילו מכרתי את אמא שלהם.

פורסם

אם זה המצב אז אנחנו פראיירים רציניים מאד אם אנחנו שותקים להם.

אין כזה דבר , שימור הלקוחות ושירות הלקוחות זה הדבר החשוב ביותר שחברה צריכה להתעסק בו.

קח לדוגמא את חברות הסלולר או חברות הכבלים , שמעת פעם נציג של סלקום שאומר לך "יש לנו עוד מליון כמוך , סע לי מהפנים"?

גם חברות גדולות (ובעיקר חברות גדולות) צריכות לשרת את הלקוח כמה שיותר טוב.

בכל מקרה , אני בכיף הייתי משתתף ביצירת חרם צרכנים על חברות כאלה כמו KSP שמתייחסים ללקוח שלהם כמו אל משהו שמורידים בשירותים אחרי ישיבה של כמה דקות

חברות סלולר זה משהו אחר.. הנציגים שם מסוגלים להציע לך אחוזים בחברה בשביל שלא תתנתק!! ;)

אתה צודק שזה חשוב מאוד לחברה אבל בסופו של דבר הם לא משקיעים בלקוח. קח לדוגמא חנות שכונתית קטנה, שם תקבל שירות הרבה יותר טוב.

חוץ מזה אני לא מבין למה הם עשו בעיות הרי זה לא KSP נושאת בהוצאות על החלפת הלוח ובטח שלא הטכנאים.. אלה היצרן. והחלפת לוח היא עניין של 5 דקות.

כמו שאמרתי תבקש אחריות מהיצרן.

פורסם

KSP זולים מאוד ויש מלאי כמעט לכל המוצרים,אך בכל מה שקשור לשירות הלקוח ומימוש אחריות,WELL THATS ANOTHER THING.....

פורסם

RK אם מותר לי לשאול (מעניין אותי :-\) מה נגמר עם הספור שלך איתם ?

כלומר הבעיה היתה רק יחס גרוע? או שממש עשו לך בעיות עם האחריות ?

פורסם

לפותח הת'ראד, אני בכלל לא אתפלא אם לא ישיבו לך על המכתב הזה.

פורסם

החליפו לי מעבד אחרי המתנה של שעה וכמה צעקות, כי בלי זה הם לא זזו, המנהל מחסן הסתכל עלי כאילו מה אני בא לו עכשיו, והיחס היה פשוט מחפיר.

בסוף הכל עובד, אבל זה לא צריך להיות ככה.

יחסי האנוש שם פשוט בשפל המדרגה, הם אשכרה חושבים (כנראה בגלל היקף המכירות) שהלקוחות חייבים להם משהו).

פורסם

:lol:

זה מזכיר לי את חבר שלי , שהיה לו "בעיה " עם אחת החברות הסלולר , אז יעצו לו שיצעק והכל יסתדר ....

אז הוא בא אליהם קרבי במיוחד והתחיל לצעוק "זה המקום שמבינים בצעקות ??!!!!! " :lol:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים