עבור לתוכן

IQPC חנות אמינה?

Featured Replies

פורסם

TMPUSR צודק: דברים כאלה יכולים להתרחש בכל חנות, ובכל מקום - תקלות חומרה הן מטבען דבר לא צפוי. אין מה לעשות.

ומניסיון אישי - IQPC נותנים שירות מעולה, אמינים מאוד, והכי חשוב סופר נחמדים. אני ממליץ עליהם בחום.

  • תגובות 80
  • צפיות 6.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

קניתי מהם את המחשב ואני מרוצה מאד מהשירות המקצועי והיחס.

פורסם

ראיתי שנועה מחשבים הוזכרו פה בטופיק... מהניסיון שלי הם נוראיים.

פורסם

נו באמת..

באג נוראים (עם חוויה ננוראית שעברתי איתם ושקרים שלהם)

KSP נוראים

איבורי נוראיים

פאנדה גם שמעתי לא חסר להם.

נועה נוראיים.

מה עם אופיס דיפו?

פורסם

מה קשור אופיס דיפו למחשבים? הם בכלל לא באותה נישה כמו החנויות שהזכרת.

כמה שזה נשמע מוזר - עדיף KSP על אופיס דיפו.

פורסם
  • מחבר

ממש עזרתם לי כולכם..

לא שאלתי איזה חנויות לא אמינות שאלתי אם IQPC אמינה?

ולפי מה שהבנתי כן..

היום (או שכבר אפשר לקרוא לזה אתמול?) ניסיתי להתקשר איליהם אבל הקוו שלהם נותק :\

הם לא עונים לי במייל.. חבל.

פורסם

בהחלט אמינה.

יש לי ניסיון איתם.

חוץ מזה שאני מכיר את המנהל.

פורסם
  • מחבר

אז תשאל אותו למה הטלפון שלהם סגור :|

פורסם

מה שרשמתי זה לא שמועה, אל תתחכם. זה מחבר טוב שקנה אצלהם ועכשיו הוא לא מוכן יותר לקנות שם בגלל הקטע הזה שהיה איתם. הוא קיבל מחשב שרק עשה בעיות, ולטענתו החומרה שכביכול היתה "חדשה" עשתה כל הזמן בעיות, אחרי כמה ימים שהמחשב לא עלה יותר. הוא עבר לחנות אחרת, מקסימוס. הם יותר יקרים אבל יותר טובים לפי מה שהוא אומר.

תפסיקו כבר לעשות מ-IQPC אלוהים כי הם לא. במיוחד המקורבים לחנות, אתם ממש לא אובייקטיבים ולא מייצגים כלום. כמו כל חנות הם לא מעולים, כי אין כזה דבר. יש אולי "פחות חאפרים". צאו מהבועה.

ולגבי הטלפון - נכון, זה גם קטע שלהם. הם מטפלים באנשים שעשו הזמנה כמו למלאכים, אבל אח"כ (כמו בהרבה מקומות) הם מפנים את עצמם ללקוחות אחרים. כבר שילמת להם כסף אז אתה פחות חשוב. לצערי זה ככה בהרבה מקומות. והם גם איזה שלושה אנשים שם, אל תתפלא שהם לא עונים.

פורסם

תראה, הדעה שלי לא אובייקטיבית,

אך אני לא אקנה דברים יקרים בלי לראות את המנהל.

ואני אקנה את המוצר היקר רק אחרי שהוא יתן לי התחייבות ידנית

לגבי המון סעיפים.

אני לא חבר שלו או משהו כזה, אני רק מכיר אותו,

והוא בחור ממש טוב. זהו. יכול להיות שהוא לא טוב לכולם.

איתי הוא טוב.

פורסם

מה שרשמתי זה לא שמועה, אל תתחכם. זה מחבר טוב שקנה אצלהם ועכשיו הוא לא מוכן יותר לקנות שם בגלל הקטע הזה שהיה איתם. הוא קיבל מחשב שרק עשה בעיות, ולטענתו החומרה שכביכול היתה "חדשה" עשתה כל הזמן בעיות, אחרי כמה ימים שהמחשב לא עלה יותר. הוא עבר לחנות אחרת, מקסימוס. הם יותר יקרים אבל יותר טובים לפי מה שהוא אומר.

תפסיקו כבר לעשות מ-IQPC אלוהים כי הם לא. במיוחד המקורבים לחנות, אתם ממש לא אובייקטיבים ולא מייצגים כלום. כמו כל חנות הם לא מעולים, כי אין כזה דבר. יש אולי "פחות חאפרים". צאו מהבועה.

ולגבי הטלפון - נכון, זה גם קטע שלהם. הם מטפלים באנשים שעשו הזמנה כמו למלאכים, אבל אח"כ (כמו בהרבה מקומות) הם מפנים את עצמם ללקוחות אחרים. כבר שילמת להם כסף אז אתה פחות חשוב. לצערי זה ככה בהרבה מקומות. והם גם איזה שלושה אנשים שם, אל תתפלא שהם לא עונים.

1. תפסיק לדבר באוויר - או שתספר את כל השתלשלות האירועים ותפרט בדיוק מה קרה ואיך, או שתפסיק להשמיץ אותם ולקשקש לנו בשכל.

2. אף אחד לא טען שהחנות מושלמת - כל אחד תיאר את חווית הקנייה שלו אצלם, ומן הסתם לא אנחנו ולא אתה אובייקטיבים משום בחינה. פשוט לא קיים דבר כזה. ואם אתה חושב שמישהו פה "מקורב" לחנות או עובד בה, אתה מתבקש לצאת מהסרט.

באותה מידה ייתכן שאתה עובד בחנות מתחרה.

3. שוב אתה משמיץ וחבל - תבסס את מה שאתה אומר על אירועים שקרו, או שתפסיק.

פורסם

^^^^^^^^^^

:xyxthumbs: :xyxthumbs: :xyxthumbs: :xyxthumbs: :xyxthumbs: :xyxthumbs:

פורסם

1. סיפרתי את השורה התחתונה, אין טעם לספר מה קרה כי בסה"כ המקרה יכול וקורה גם בחנויות אחרות ומוכר לכולנו. כל מה שלא מפרגן ומדווח על המציאות אינו נחשב להשמצה, תבדוק עם עצמך הגדרות של מילים בבקשה.

2. שאמרתי מקורבים, התכוונתי לאותם אנשים שאומרים שהם מכירים טוב את המנהל אישית, לא לקרוב משפחה. זה היה התבטאות לא מדוייקת, נכון. ואני ממש לא בסרט, אני אומנם לא בטוח שיש כאן אנשים מהחנות שהם רושמים הודעות כאן (למרות שזה דיי ברור, כמו לחנויות אחרות - אני לומד שיווק, זו אסטרטגיה בסיסית ויעילה). ברור שבאותה מידה אני יכול לעבוד בחנות מתחרה. אומנם אני לא, אבל זה כל היופי באינטרנט - אפשר להאכיל את הגולשים בלוקשים יותר בקלות. רק רציתי שאנשים לא יהיו תמימים ויפקחו עיניים, לטובתם ורק ליתר ביטחון.

3. זו לא השמצה, זה קרה לי ולעוד כמה אנשים. אתה רוצה פירוט שיחות ותימלול שלהן? אל תהיה מגוכך.

אתה לא חייב להקשיב או להאמין לכלום, אני רק מספר זווית אחרת ומוכיח שהם לא מלאכים (כמו מקומות אחרים). אין לי שום מטרה להשמיץ אף חברה, אני רק מציין כמה עובדות על החנות.

פורסם

1. ואני שוב אומר - יש טעם שתספר מה קרה ותציין עובדות, אחרת אין לדברים שלך שום ביסוס.

אין שום בעיה שחוות הדעת שלך על חנות כלשהי תהיה שלילית (ואתה יכול אף לראות רבות כאלה בפורום), אבל חשוב מאוד שהיא תלווה בעובדות ובסיפור המקרה.

זה לא קריטי רק מהבחינה שזה תורם לחברי האתר ומונע מהם מלרכוש בחנויות לא מוצלחות, אלא גם חשוב מבחינה משפטית: אתה לא יכול להוציא את דיבתו של מישהו סתם כך שחור על גבי אתר ללא עובדות. זה פשוט לא ראוי.

2. אני מסכים - אבל אנחנו משתדלים לזהות כל בעל חנות או עובד שלה בצורה זו או אחרת, כדי שחברי האתר יידעו עם מי הם מדברים.

3. זה קרה לך ולעוד כמה אנשים? מעולה, ככה תוכל לספר לנו על כמה מקרים ונבין שלא מדובר רק במקרה מבודד - אבל עד שלא תציין מה בדיוק קרה, הסיפור שלך יישאר בגדר מדע בידיוני.

ולהגיד שאתה מציין כמה "עובדות על החנות" כמו שאתה טוען - זה פשוט שקר.

לא ראיתי עובדה אחת בכל מה שכתבת.

אתה מוזמן לספר את הסיפור המלא, ואני מבטיח לך שנתייחס אליו ברצינות - אף ע"פ שלא ברור לי למה לא עשית זאת מלכתחילה כמו כל גולש באתר שרוצה להזהיר מחנות זו או אחרת.

חג שמח.

פורסם

2. אני מסכים - אבל אנחנו משתדלים לזהות כל בעל חנות או עובד שלה בצורה זו או אחרת, כדי שחברי האתר יידעו עם מי הם מדברים.

אני יודע שיאיר מ-IQPC גולש פה בפורום כי דיברתי איתו בדיוק על הפוסט הזה ועל הפארנויה המוגזמת פה (הזמנתי אצלו את ה-2007FP אז יצא לנו לדבר קצת).

אין פה מיסתורין או קנוניות ואני משוכנע שהוא לא "שותל" פה הודעות שיווקיות במסווה... זה פשוט מקום מצויין "לחוש את הדופק" וללמוד על העדפות ומגמות מלבד כל הידע המקצועי שרץ פה.

ושוב, לכל הפראנואידים (או הסוכנים המושתלים ;)) - אין לי שום קשר משפחתי, שיווקי או עסקי עם IQPC... סתם נראה לי הוגן להמליץ על מי שעושה עבודה טובה ולתת לו את הקרדיט על זה.

ודרך אגב - קל מאוד לרוב לזהות ביקורות "שתולות"... יש ב-ZAP המן דוגמאות לכך. בד"כ הביקורת מחמיאה ללא סייגים, עם הגזמות כמו "שירות מדהים ברמות" וכדומה. לרוב כוללת מעט פרטים טכניים וכמעט אף פעם לא כוללות משהוא שאינו "סופר-חיובי" או תיאור של תקלות, קטנות ככל שיהיו.

אותו דבר לגבי הודעות "קטילה" שתולות - פשוט בכוון ההפוך... בעיקר השמצות כלליות, ללא פרטים טכניים וגישה צרת עין למקרה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים