אורן זריף אוכל סרט - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אורן זריף אוכל סרט


Kurt

Recommended Posts

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3382231,00.html

מייק טייסון לא יודע מאיפה זה בא לו. אמן הטלפתיה אורן זריף מציע לו להתעשר בחמישה מיליון דולר תוך דקות ספורות. או אולי להפסיד סכום זה, ולהיות מושא לגיחוך בעולם כולו. זריף פנה לטייסון בבקשה יוצאת דופן, שלא לומר הזויה - הישראלי יעלה לזירה מול טייסון בעיניים עצומות וינסה לא להפסיד בקרב איגרוף לאיש שהפיל בעבר לקרשים את טובי המתאגרפים בעולם. ... "מרשי שוקל היום 68 ק"ג", אמר עורך דינו של זריף, גל אלפרון, המתכוון לשמש כאמרגן של הקרב. "יש לו יכולות על חושיות והוא מסוגל להתאגרף כשעיניו מכוסות באופן הרמטי"
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 45
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אלפרון? גל אלפרון?

ברור שאורן מנצח!

יש גם טוקבק נחמד בYNET... קבלו :

"

יש עו"ד במשפחת הוגי הדעות-והמדענים?

השלב הבא(ישראל שנת 2025): היועמ"ש גל אלפרון טוען מול נשיא בימ"ש העליון כבוד השופט שי רוזנשטיין(בנו של זאב), בעניין העתירה שהגיש יו"ר התנועה לאיכות השלטון יואב שרון (בנו של עומרי, נכדו של אריק) נגד מינויו של ניצב תומר פריניאן למפכ"ל... "

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כנראה שהוא ממש מאמין בשפט הידוע שאין דבר כזה פרסום רע... אבל אני עדיין לא רואה איך הוא יכול לצאת מזה טוב חוץ משהקרב יתקיים והוא ינצח את טייסון עם עיניים מכוסות...והדרך היחידה שלו לעשות את זה זה כנראה עם כוחות על-טבעיים... הרי אם טייסון יסכים וזריף יפסיד הוא סתם ייצא אידיוט וישפיל את עצמו. אם טייסון לא מסכים אז הוא גם יוצא אידיוט ורודף-פרסום כי זה לא שהוא יכול לטעון שטייסון פוחד ממנו או משהו כזה בגלל שההצעה כל כך מגוחכת לכאורה והזוייה...

אבל עם שני אלה הכל יכול להיות.... העיקר שיהיה בידור טוב. ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...