R0ck פורסם 2007 במרץ 25 Share פורסם 2007 במרץ 25 האוטובוסים הבין-עירוניים המודרניים (מאמצע שנות התשעים) אכן מוגבלים ל 100/105 קמ"ש. העירוניים מעולם לא עברו את ה 80/85.העגלות הישנות יותר (שבעוד מס' שנים יירדו מהכביש) פתוחות ומסוגלות להגיע ל 120-130 במידת הצורך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
rk666 פורסם 2007 במרץ 25 Share פורסם 2007 במרץ 25 זה אכן אמור להיות הפוך :-X (וזה מצדיק את השנ"צ שהתעוררתי ממנו עכשו ) ובכלל לא בציניות! לפני איזה שנה אבא שלי חטף קנס של איזה 250 ש"ח על זה! לא יכול להיות, החוק מחייב לנסוע בנתיב הימני... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
IG פורסם 2007 במרץ 25 Share פורסם 2007 במרץ 25 זה יכול להיות אם תסתכל בעריכה שלי ותתיחס (בהקשר של מה שציטטת אותי לפני העריכה...) ל- זה אכן אמור להיות הפוך :-X קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
rk666 פורסם 2007 במרץ 25 Share פורסם 2007 במרץ 25 חחחח קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ellell פורסם 2007 במרץ 25 מחבר Share פורסם 2007 במרץ 25 האוטובוסים הבין-עירוניים המודרניים (מאמצע שנות התשעים) אכן מוגבלים ל 100/105 קמ"ש. העירוניים מעולם לא עברו את ה 80/85. העגלות הישנות יותר (שבעוד מס' שנים יירדו מהכביש) פתוחות ומסוגלות להגיע ל 120-130 במידת הצורך. אני נוסע בכביש בין עירוני מעל-100 קמ"ש והנה אתה רואה אוטובוס מלא נוסעים עוקף במהירות ומההדף כמעט אתה עף לצידי הכביש, לזה אתה אומר מוגבל? כל כך מפחיד לראות רכב כבד נוסע במהירות מופרזת וביחס לאורך המרכב שלו, תאר לך כאשר צריך לעצור ברמזור אדום או לקחת רזיקה בצהוב או עצירה פתאומית, אז מה תהיה התוצאה...אסון לכן אסור לתת לרכבים כבדים לעקוף לנתיב השמאלי על-פי חוק אפילו אם הנתיב פנוי, אלא ישארו בנתיב הימני ע"פ הגבלות וכך יתרגלו לנסיעה בטוחה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
rk666 פורסם 2007 במרץ 25 Share פורסם 2007 במרץ 25 נאמר לי שהיה חוק כזה בדיוק בשנות ה70, והוא לא עזר בהורדת מספר התאונות ולו בפרומיל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Roshos פורסם 2007 במרץ 27 Share פורסם 2007 במרץ 27 היום יודעים יותר מתמיד שהגורם הכי הכי בתאונות הם הרכב הכבד כגון: משאיות ואוטובוסיםוהם נוסעים מטורפים בכבישים, לפעמים עוברים את ה120 הק"ש ויותר,לדעתי מאחר שרוב הרכבים הקלים (הלא כבדים) סובלים מכך שהם מוגבלים בנסיעה של 60-90 קמ"ש שאינה תואמתלרכבים החדשים לנסיעה נורמלית ורגועה שהיא 100 קמ"ש ויותרצריך להגביל את מהירות של הרכב הכבד למהירות של 70 קמ"ש בלבד ולא קמ"ש 1 יותר.כך חוסכים בתאונות וגם מורידים לחצים על הנהגים.זה מטומטם לא צריך להגביל את הרכב,צריך להגביל את הנהגים לשעות עבודה מסויימות,דוד שלי ז"ל נהרג מאוטובוס שנסע 5 קמ"ש אולי.כמו התאונה שלו היו עוד תאונות של הולכי רגל שנהרגים מאוטובוסים ומשאיות בתוך העיר עקב העובדה שנהג נהג עייף...אם כבר נתיב לרכב כבד זה יוזמה מבורכת... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MiniMizer פורסם 2007 במרץ 28 Share פורסם 2007 במרץ 28 יש חוק שמגביל שעות עבודה רצופות לנהגי משאיות ואוטובוסים, אבל אף אחד לא מכבד אותו מצד אחד ולא אוכף אותו מצד שני. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.