צריך ליישם חוק חדש לגבי מהירויות של אוטובוסים ומשאיות ל 70 קמ"ש בלבד.. - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך ליישם חוק חדש לגבי מהירויות של אוטובוסים ומשאיות ל 70 קמ"ש בלבד..


ellell

Recommended Posts

היום יודעים יותר מתמיד שהגורם הכי הכי בתאונות הם הרכב הכבד כגון: משאיות ואוטובוסים

והם נוסעים מטורפים בכבישים, לפעמים עוברים את ה120 הק"ש ויותר,

לדעתי מאחר שרוב הרכבים הקלים (הלא כבדים) סובלים מכך שהם מוגבלים בנסיעה של 60-90 קמ"ש שאינה תואמת

לרכבים החדשים לנסיעה נורמלית ורגועה שהיא 100 קמ"ש ויותר

צריך להגביל את מהירות של הרכב הכבד למהירות של 70 קמ"ש בלבד ולא קמ"ש 1 יותר.

כך חוסכים בתאונות וגם מורידים לחצים על הנהגים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תעשה נתיב מיוחד לרכבים כבדים שבו הם יוגבלו לכל מהירות שתרצה. כל עוד אין נתיב כזה, כשאתה מגביל את מהירותו של אחד, אתה מגביל את המהירות של כולם.

בארה"ב זה עובד ככה(בערך)

כל המשאיות\כלי הרכב הכבדים נוסעים בנתיב הימני, זה ידוע וזה כמו "הרגל", אם אתה צריך לערוף אתה עוקף ומיד חוזר לנתיב ימין.

בנוסף לכך שיש הגבלה ל55MPH, ופרטיות יש הגבלה ל70MPH.

אבל אישית אני לא חושב שזה הגורם העיקרי של התאונות היום בישראל.

שחזרתי לארץ ראיתי את הנהגים נוסעים פה, חותכים כאילו אין מחר, כל מכונית מנסה להקדים בכמה מטרים וזה גורם לתאונות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה חלק מהתוצאות של האינטיפאדה האחרונה. אין ספק שבזה הם הצליחו (לכל החוכמולוגים שיקפצו ויגידו מה הקשר - זה יוצר לחץ ועצבים, ואת הלחץ והעצבים מוציאים בכביש).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה בלתי אפשרי עם הכבישים בארץ למרות שיש תנופה בבניית כבישים חדשים עדיין המצב בארץ לא מזהיר תסתכל בצפון מספר הנתיבים ואז תבין.

דבר שני מה אוטובוסים בדיוק יעשו בנתיב אחד נניח כמו כביש הערבה?רצית לסכן מכוניות בעקיפת אוטובוסים בקן לבן?ויש עוד הרבה כבישים בעלי נתיב אחד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוטובוס מוגבל ל-100 קמ"ש

כנראה שלא כולם, נתקלתי ביותר מפעם אחת באוטובוסים של אגד שנסעו מעל 110 קמש בכביש החוף (חיפה)

מה שכן עשו בשכל זה ההגבלה ל100קמש של הסמיפורדים הצבאיים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה חלק מהתוצאות של האינטיפאדה האחרונה. אין ספק שבזה הם הצליחו (לכל החוכמולוגים שיקפצו ויגידו מה הקשר - זה יוצר לחץ ועצבים, ואת הלחץ והעצבים מוציאים בכביש).

נכון מאוד היא גורם תורם אבל אל תשכח שבעית התאונות לא התחילה שם וגם לא תסתיים שםצריך כנראה להביא כמה מומחים ממדינות סקנדינביות שיפתרו את הבעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בארה"ב זה עובד ככה(בערך)

כל המשאיות\כלי הרכב הכבדים נוסעים בנתיב הימני, זה ידוע וזה כמו "הרגל", אם אתה צריך לערוף אתה עוקף ומיד חוזר לנתיב ימין.

בנוסף לכך שיש הגבלה ל55MPH, ופרטיות יש הגבלה ל70MPH.

אבל אישית אני לא חושב שזה הגורם העיקרי של התאונות היום בישראל.

שחזרתי לארץ ראיתי את הנהגים נוסעים פה, חותכים כאילו אין מחר, כל מכונית מנסה להקדים בכמה מטרים וזה גורם לתאונות.

בארץ אם אתה נוסע בנתיב השמאלי כשהימני פנוי אתה חוטף קנס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בארץ אם אתה נוסע בנתיב ימני כשהשמאלי פנוי אתה חוטף קנס.

חוק מטומטם לגמרי :bash:

בנוסף הגורם שהוא מאוד עיקרי בתאונות זה מתי שהתנואה לא זורמת!

מצידי שתזרום על 150 העיקר שהתנועה תזרום.

בכביש תל אביב באר שבע שהוא 2 נתיבים אין שום בעיה לנסוע שם 150 ובצדק.

זה נורא מסוכן כאשר יש נהג אחד שנוסע לאט מידי וזה תוקע את כל התנועה וזה גורם לתאונות.

בעיה זה הנהגים והכבישים בארץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בארץ אם אתה נוסע בנתיב ימני כשהשמאלי פנוי אתה חוטף קנס.

בטח אמרת את זה בציניות.

אבל האמת שזה הפוך.

אבל יש עוד דבר, ויסות תנועה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:kopfpatsch:

זה אכן אמור להיות הפוך :-X

(וזה מצדיק את השנ"צ שהתעוררתי ממנו עכשו ;))

ובכלל לא בציניות!

לפני איזה שנה אבא שלי חטף קנס של איזה 250 ש"ח על זה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...