מה דעתכם על השביתה אתמול (21/3)- מוצדק או לא מוצדק - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה דעתכם על השביתה אתמול (21/3)- מוצדק או לא מוצדק


razoli

מה דעתכם על השביתה אתמול (21/3)- מוצדק או לא מוצדק  

48 הצבעות

  1. 1. מה דעתכם על השביתה אתמול (21/3)- מוצדק או לא מוצדק



Recommended Posts

אני אישית חושב שהשביתה היתה מוצדקת אך בוצעה בצורה מוגזמת מידי בכך שהשביתו את נמל התעופה והנמלים. ובנוסף על כך מצד שני אני חושב שלא מנעשו ערב קודם מספיק מאמצים בכדי למנוע אותה כי ביום השביתה תוך 12 שעות פתרו את כל המחלוקות והיתה התראה מוקדמת יותר מ 3 שבועות ובתחילת אותו שבוע. עם השר לא היה מתעסק בחרא ושחטויות הכל היה נפתר מזמן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אי אפשר לומר חד משמעית אם השביתה מוצדקת או לא, כי לא הממשלה אשמה בכך שלא שולמו משכורות לעובדים ברשויות המקומיות. מצד אחד בהחלט מגיע לאותם עובדים לקבל את כל הכסף שמגיע להם, מצד שני - האשמים במצב הם הרשויות המקומיות, שאפילו לא הסכימו לחתום על תוכנית הבראה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הראשויות המקומיות הן אכן המקום אליו יש להפנות את האצבע המאשימה, אך נדמה לי שהממשלה (משרד העבודה ומשרד המשפטים, נדמה לי) היו אלו שצריכים היו לפקח על כך ולהתחיל לערוף ראשים במקום להתעלם ולחכות שכל העניין יתפוצץ להם בפנים ותהיה שביתה כללית שתשבית חצי מהמדינה ותביא להפסד של מיליוני שקלים לקופת המדינה. הכי קל להגיד "אני לא אשם" (מה שהממשלה עושה) אבל לקחת אחריות ולהגיד "אנחנו טעינו שידענו מזה ולא עשינו דבר" זה גדול עליהם.

השביתה היתה מאד מוצדקת וגם העיתוי מושלם - המשחק עם אנגליה. אז תארו לכם אם לא היו נותנים למשל לקבוצת הכדורגל האנגלית לנחות והיו משאירים את המזוודות שלהם במטוס. וואי וואי, ישר כולם היו נכנעים.

אפרופו נמלי תעופה... 10% מן העובדים התייצבו לעבודה כרגיל (ועבדו כפליים). מה כן, הבעלים של הבר בו עבדתי בטח עמד לקפוץ מגג עזריאלי, גם ככה עוד מעט המקום פושט רגל. ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מוצדק באבו אבוה מוצדק, ראבאק, אי אפשר לחיות אם לא קיבלת משכורת חודשיים אז חצי שנה? שנה!?

אנגליה היתה קלף מאוד חזק של ההסתדרות זה היה מעצבן נכון, אם האנגלים לא היו מגיעים, אבל מה לעשות, משכורות לעובדים שקמים כל יום לעבודה ולא מקבלים שקל זה יותר חשוב, למען השם תחשבו שניה שאתם הייתם קמים לעבודה כל יום וחיים מהפחים, עובדים בכבוד ומקבלים זין, הייתם שורפים ת'מועדון!

השביתה לא היתה מוגזמת, להפך, אם הם היו רוצים לעשות שביתה באמת גדולה, גם הבנקים והאוטובוסים היו מושבתים, ולא היה מגיע מטוס אחד לבן גוריון.

זאת היתה שביתה LITE.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אמנם אני סבלתי בצורה ישירה מהשביתה הזו, אני מסכים שהיא מוצדקת ב-100%.

אני מגיע לעבודה כל יום ולמרות שמשלמים שם ולא רע, אני בוכה על דברים שיש שם.

אז לשלם?! מה זה משנה למה לא שילמו?

השורה התחתונה היא שהם עבדו ולא שילמו להם, לכן היה צריך לשלם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...