פורסם 2007 במרץ 1418 שנים בשלב מסיום עדיף שהמנוע יחפה בגמישות טובה מאשר להגיע למיספר דו סיפרתי של הילוכים..כי יגיעה מצב שזה שהשיפור מאותו הילוך לא תהיה שווה את הזמן שלוקח לו להיתחלף. ועוד לא דיברנו על העומס שיפעל על התיבה עם כזו כמות של העברות screwy .אין קשר, דיברתי על האפשרות ולא על הביצועמנוע שעולה לסל"ד גבוה יהיה בעל מומנט נמוך יחסית שיגיעה גבוה מאוד (S2000 למשל.. מנועים של אופנועים וכאלה..)לא מתאים לכל רכב בטח שלא לאודי כבדה ששם מומנט הוא חשוב מאוד.בשיוט על מהירות קבועה +- למומנט כמעט ואין תפקיד, מה שמשחק תפקיד זה המהירות, ועוד טיפה מומנט כדי לשמור עליהפיתרון מוכר.. האודי חדשה עדיין באחריות ושינוים כאלה לא יתקבלו בברכה..וחוץ מיזה הרכב לא צפוי לעבור 30K בתום ה 5 שנים שמוקצבות לו.. אזה זה לא יהיה הכי נחוץ.אני לא בטוח עד כמה זה פוגע באחריות, אחרי הכל המשטרה עשו את זה לכל הניידות VAG שלהםד"א VAG זה Volkswagen Audi Group ולא Germanyקבוצת פולקסווגן-אודי, שכוללת בין היתר את אודי, בוגאטי, בנטלי, למבורגיני, פולקסווגן, סיאט וסקודהSifoתיבה אוטומטית פלנטרית (כמו שיש באודי למשל) לא כ"כ דומה לתיבה ידנית
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.