פורסם 2007 במרץ 1318 שנים לא יכול לתת לך דעה ע"פ הניסיון.. כי היה לי רק עם 2.4..ע"פ הנתונים הראשמים, זהה/כמעט זהה.
פורסם 2007 במרץ 1318 שנים כל הגירים הגרמניים בעייתייםמרצדס אחרי 250ק"מ אחרי פעמים של שיפוץ גיר הגר הלך אז קונים חדש אין קיצורי דרך...שיפוץ גיר בולשיט אחד גדול
פורסם 2007 במרץ 1318 שנים נתתי לך עובדהתתמודד איתהאני לא אמרתי "ידני זה טוב" או כל דעה אחרתאלא הצבתי לך עובדהאגב לא רק שנהג מיומן יעביר הילוכים מהר יותר מאוטומט (למעט תיבות רובוטיות כמו DSG) וטוב יותר מאוטומטאלא שכמעט כל האוטומטים מגיעים עם 4 הילוכים, כשהידניים הכי מסכנים עם 5 הילוכים, ומכוניות יותר יקרות \ ספורט עם 6 הילוכיםנוסף על כך אין ממיר מומנט, לא מבוזבז כוח מנוע על חימום שמן גיר ושאר יצורים שיש באוטומטמספר הילוכים לא אומר כלום, למכוניות יש בין 4-6, אופנועים 5-7 ומשאיות לדוגמא יכול להגיע גם ל20.זה פשוט קשור לאיך בנוי לעבוד המנוע, זה לא אומר שמשאית יותר טובה ממכונית עם 4 הילוכים.לפותח הת'ראד, בהנחה ובאמת יש פה רצון אמיתי למצוא בפורום של מחשבים עזרה בקניית מכונית,אני לא יודע מה מחיר מחירון של AUDI שאתה רוצה לקנות, אבל לא יותר חכם ללכת על ראש שקט ולהשתמש בכסף לקנות מכונית מהחברה?אם יש לך כסף לזה, תמיד עדיף מהחברה...ומה זה הויכוח הזה על גיר אוטומט או ידני???אוטו זה לא סימולטור טיסה וזה לא נועד להיות פרוקייט לסוע בוא, להפך המגמה היא להפוך אותו לכמה שיותר אוטומטי, אפילו שינהג במקומך.אם אתה רוצה לפתח את זה כתחביב אז לך על זה, קנה ידנית וסע איתה למגרש הקרוב, אבל בבקשה תחסכו את כל הרציונילזציות ללמה כדאי גיר ידני.
פורסם 2007 במרץ 1318 שנים מספר הילוכים לא אומר כלום, למכוניות יש בין 4-6, אופנועים 5-7 ומשאיות לדוגמא יכול להגיע גם ל20. זה פשוט קשור לאיך בנוי לעבוד המנוע, זה לא אומר שמשאית יותר טובה ממכונית עם 4 הילוכים. זה משמעותי מאוד (מאוד). יותר הילוכים יתנו ניצול טוב יותר של המנוע. למשל רכב ידני עם 6 הילוכים לעומת אוטו' עם 6 הילוכים יתנו ביצועים דומים וצריכת דלק דומה. ואם אם מערבים תיבות כמו SMG או DSG.. הן בכלל לא רואות תיבות ידנית אפילו אם יושב נהג מרוצים על ההגה של הידנית. זכור לי סירטון שהשווה נהג רגיל בגולף GTI עם DSG ו איזה נהג דרג או משהו כזה בגולף GTI ידנית.. נחש מי ניצח. לפותח הת'ראד, בהנחה ובאמת יש פה רצון אמיתי למצוא בפורום של מחשבים עזרה בקניית מכונית, אני לא יודע מה מחיר מחירון של AUDI שאתה רוצה לקנות, אבל לא יותר חכם ללכת על ראש שקט ולהשתמש בכסף לקנות מכונית מהחברה? אם יש לך כסף לזה, תמיד עדיף מהחברה... לא. בשנת 96 קנינו A6 2.6 וב01 מכרנו אותה, מחיר מחירון 115K. באותו חודש ואותו מחיר שכן קנה מאזדה 323 לאנטיס 2.0. להשוות בין שתי המכוניות זה עוול לאודי. בשנת 06 נימכרה A6 נוספת (זו שניקנתה ב 01) ב160K חודשיים מאוחר יותר קנו לי מאזדה 3 2.0 חדשה (06) ב 145K להשוות ביין שתיהן ? שוב עוול לאודי. ואני מבטיח לך שב2010 שתימכר האודי A6 הנוכחית שוב לא תהיה יפנית שתיתקרב אילה. אז כן למאזדה 6 2.3 יש ריפודי עור כסטנדרט.. רק מה ? הם מרגישים כמו פלסטיק.. וכן יש לה מושבים מיתכווננים חשמלית.. וואוו שימושי הם נותנים לכ אופציה להרים ולהוריד את הכיסא.. באודי מושב חשמלי זה משוב חשמלי. אפילו תמכיה לשוקיים אפשר לכוון שם שלא נדבר על ניפוח ה"כריות" בצדדים לתמיכה של הגוף או שינוי היחס בין גובה החלק האחורי של הכיסא לחלק הקידמי.. (זה באמת שימושי לאנשים גבוהים/נמוכים במיוחד ) בקיצר.. אין מה להשוות.
פורסם 2007 במרץ 1318 שנים הת'רד הזה הזכיר לי מאמר משעשע...http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3354958,00.html
פורסם 2007 במרץ 1318 שנים עזוב שפילטר פתוח ב 300-400 שקל עם ה 1.8T יביא אותך ל160-170 כ"ס ויהיה אמין יותר מהפילטר הרגיל ולא חד פעמי כמו הפילטר נייר המקורי.ממולץ לכל רכב טורבו שיצא מאחריות.צ'יפ ניהול מנוע יכול להביא אותך בכיף ל-180 ו-220 כ"ס (נדמה לי 225 זה המקס' שאפשר בצ'יפ)בלי שום שינוי פיזיו17K עבור מגדש K03 (מה שיש בכל המנועי 1501.8T כ"ס (ל225 ו180 יש מגדש אחר)) ניראה לי יקר מידי אפלו יחסית למחירים של צמפיון..זה T03 לא K03בשנים האחרונות ה-180 כ"ס של ה-1.8T זה אותו טורבו של ה-150 כ"סSifoמאיפה הכנסת לפה אופנועים ומשאיות?אותו רכב עם 4 או עם 5 הילוכים יהיה הבדל משמעותיבצריכת דלק (הילוך חמישי יכול להיות שיוט) ועדיין אתה יכול לנצל יופי את המנוע כי יש פחות "חורים" של מומנט
פורסם 2007 במרץ 1418 שנים זה K לא T..כל המגדשים של KKK מתחילים ב K.http://www.gpopshop.com/kkkturbos.htmlA3 וTT 180 תמיד באו עם K03S ככה שאולי מכאן בה הבילבול שלך. וה 225 באות עם K04.ולכן ל 225 כ"ס כבר צריך K04.או מערכת פליטה מלאה + אינטר קולר מוגדל + פילטר + ציפ'.ציפ' בניגוד לפילטר עולה יותר וכן מזיק לאורך הזמן למנוע (נכון, באופו שולי) ולמה ? זה על אותו מישקל של ידני או אוטו' פשוט לא עושים את זה לרכב כזה.פילטר לא משנה כלום בתכונות ובגמישות של המנוע וציפ' כן, הוא נותן אופי עצבני מעט יותר (מניסיון על גולף GTI 1.8T) וזה לא מה שמתאים ל A6.ובנוסף לכל זה פילטר כזה הוא רב פעמי ככה שהוא מחזיר כסף בסופו של דבר.
פורסם 2007 במרץ 1418 שנים אתה מדבר על דגם של טורבו ספציפי ולא על גודל (שהוא T03)בכל מקרה הצ'יפ לא מזיק למנועואמרתי שבשנתונים מתקדמים יותר ה-1.8T עם אותו מגדש וצ'יפ ניהול מנוע אחר מגיע מהמפעל עם 180 כ"ס ויותר (עד 250 כ"ס ב-Audi S3 האחרונה)
פורסם 2007 במרץ 1418 שנים מחבר לשים צ'יפ מאוטו כזה? אני לא מבין למה ובישבל מה תרצה מהירות תקנה אוטו ספורט וחבל להרוס רכב ברמה כזאתי וחלפים יקרים בישבל צ'יפ מסריח
פורסם 2007 במרץ 1418 שנים ההבדל בין מכונית בעלת 4 הילוכים 5 או 6 הוא פשוט שכהן בנויות לעבוד על סל"דים שונים, זאת עם ה6 כנראה שתגיע לפיק של פונקציית יעילות ב3 סל"ד וזאת עם 4 כנראה ב2 סל"ד )X1000 למתחכמים)זאת מכניקה פשוטה, ככל שיש לך יותר סיבובים אתה תחלק את הגיר שלך ליותר "גלגלות"זה לא אומר שזאת שבוניה לעבוד אופטימלית ב3 סל"ד צורכת יותר דלק או יותר מהירה או כל דבר אחר מזאת של ב2 סל"ד.בקשר לקניה של יד שניה,לא איכפת לי אם אתה קונה אתה אחרי 5 שנים ב400000 שקל, לא משנה כמה "איכותית" המכונית, עדיין לקנות אוטו בכזה גיל זה הימור לא משנה מה וזה אומר שההחזקה שלה תעלה לך יותר מרגע הקניה.ולידים מביניכם שחושבים שהחזקה זה דלק, שד"א, מכונית זקנה יותר תיצרוך יותר דלק מאותה מכונית יותר צעירה, לתחזק אותה זה אומר טסטים,ביטוח, להכניס אותה למוסך כשחלק מהחלקים יתקלקלו, כי מה לעשות, אלטרנטור לא מתקלקל כשאתה מקבל את המכונית מהיצרן, הוא מתקלקל אחרי 4 שנים ואז לשפץ יכול להגיע לאלפי שקלים ולהחליף אותו גם לעשרות (תלוי במכונית).מכונית לא מהחברה קונים או כשהתקציב שלך נמוך 50~ או כשאתה ממש עשיר ואתה אוסף מכוניות.אז אני באמת לא יודע מה ההכנסות שלך, אבל אני יוצא מנוקדת הנחה שאתה לא עשיר, ותחשוב על מצב בוא חלק מאוד יקר יתקלקל לך ולא יהיה לך כסף לתקן את המכונית, מה תעשה? וזה לא קשור לכמה אמינה המכונית, אתה מדבר על שנה מאוד ישנה..ד"אאם אתה מתעקש על ההבדלים בין מספרים הילוכים - כנראה שלרכב עם יותר הילוכים יהיה מומנט יותר טוב אבל הספק יותר נמוך - במילים אחרות - "פתיחה" יותר טובה אבל מהירות סופית יותר נמוכה. (אל תתפוס אותי במילה זה רק מלשחק עם מספרים ונוסחאות בראש)
פורסם 2007 במרץ 1418 שנים מנוע לא מוגבל במספר ההילוכים המקסימלייםחוץ ממחיר שום דבר לא עוצר אותך לשים גיר 10 הילוכים או גיר 8 הילוכים (כמו למשל בחלק מהמכוניות של לקסוס) על פיג'ו 205 משנת 90מה שכן ככל שיהיו יותר הילוכים אתה תוכל לבחור יחסי העברה קצרים יותר, שאומרים תאוצה טובה יותרובלי להתפשר על סל"ד שיוט גבוהתוכל אפילו לשים את ההילוך השישי רק כהילוך שיוט ולשייט על סל"ד שהוא כמעט סרקRTRאם יש לכם עדיין מכונית VAG יש לי המלצה בשבילךרדיאטור לשמן הגירהעלות שלו זה 680 שקל + מע"מ וההרכבה זה עוד בערך 200 שקלמרכיבים רדיאטור עם צנרת (מאחורי הרדיאטור הקיים שמאחורי הגריל) ואליו נכנס השמן גיר להתקררזה מונע את קריסת התיבות האוטומטיות הפלנטריות של VAG
פורסם 2007 במרץ 1418 שנים מנוע לא מוגבל במספר ההילוכים המקסימליים חוץ ממחיר שום דבר לא עוצר אותך לשים גיר 10 הילוכים או גיר 8 הילוכים (כמו למשל בחלק מהמכוניות של לקסוס) על פיג'ו 205 משנת 90 בשלב מסיום עדיף שהמנוע יחפה בגמישות טובה מאשר להגיע למיספר דו סיפרתי של הילוכים.. כי יגיעה מצב שזה שהשיפור מאותו הילוך לא תהיה שווה את הזמן שלוקח לו להיתחלף. ועוד לא דיברנו על העומס שיפעל על התיבה עם כזו כמות של העברות . מה שכן ככל שיהיו יותר הילוכים אתה תוכל לבחור יחסי העברה קצרים יותר, שאומרים תאוצה טובה יותר ובלי להתפשר על סל"ד שיוט גבוה תוכל אפילו לשים את ההילוך השישי רק כהילוך שיוט ולשייט על סל"ד שהוא כמעט סרק מנוע שעולה לסל"ד גבוה יהיה בעל מומנט נמוך יחסית שיגיעה גבוה מאוד (S2000 למשל.. מנועים של אופנועים וכאלה..) לא מתאים לכל רכב בטח שלא לאודי כבדה ששם מומנט הוא חשוב מאוד. RTR אם יש לכם עדיין מכונית VAG יש לי המלצה בשבילך רדיאטור לשמן הגיר העלות שלו זה 680 שקל + מע"מ וההרכבה זה עוד בערך 200 שקל מרכיבים רדיאטור עם צנרת (מאחורי הרדיאטור הקיים שמאחורי הגריל) ואליו נכנס השמן גיר להתקרר זה מונע את קריסת התיבות האוטומטיות הפלנטריות של VAG פיתרון מוכר.. האודי חדשה עדיין באחריות ושינוים כאלה לא יתקבלו בברכה.. וחוץ מיזה הרכב לא צפוי לעבור 30K בתום ה 5 שנים שמוקצבות לו.. אזה זה לא יהיה הכי נחוץ. Sifo Jen נישמעתי טיפה פלצני קודם. סורי. בוא ניתן לך נקודה למחשבה. קח תיבה עם 4 הילוכים. במהירות של 100 קמ"ש אותו ממוצע ינוע בסביב ה3K RPM עם הילוך נוסף ,חמישי, ארוך יותר אותו מנוע ואותו רכב יצתרכו רק 2.2K RPM עבור אותם 100 קמ"ש (נתונים אמיתיים מפאסאט 2L.) ואם לאותה תיבה עם 5 הילוכים יסיפו הילוך נוסף, קצר יותר מההילוך הראשון הרכב יאיץ טוב יותר. זה הרעיון. בפועל משנים גם את היחסים של ההילוכים האמצעיים בהתאם למס' ההילוכים הסופי. ואז מקבלים: האצה טובה יותר, מהירות סופית גבוהה יותר, האצות ביניים טובות יותר ובנוסף לכל זה חסכוני יותר בדלק. מושלם. לא, תיבה אוטו' 6 היל' עולה לא מעט לפיתוח וכתוצאה מיזה גם לקניה... r link=topic=244578.msg2163398#msg2163398 date=1173887127]vag? פולקסווגן אודי גרמניה כינוי קצר לקונצרן גדול.
פורסם 2007 במרץ 1418 שנים א' קרמבו - אני לא מתעסק במחשבים, אני לומד הנדסת אלקטרוניקה שזה דיי רחוק ממחשבים, בעיקר התחום התמחות שלי.מה שכן, החומר עליו אתם מדברים פה זה מכניקה של שנה א' בתואר.אני לא יודע מה התפיסה שלך לגבי תיבת הילוכים, אבל היא לא ממש שונה ממה שיש לך באופניים, פשוט גלגלי שיניים בגדלים שונים ועוד כל מיני זיקוקים יפים כאלו לקחת עליהם כסף.עכשיוו מנוע מסובך מידי כדי לחשב הספקים שלו לפי ארבעה או שלושה משתנים, בעיקרון, כל יצרן רכב ישים את התיבה עם מספר ההילוכים שמוציא את המקסימום מהאוטו שלו.בגדול, כמו שאמרתי, יש הבדלים בין מס' הילוכים, בד"כ הם מתקזזים ככה שאתה לא מרגיש בהבדל.ב' קרמבו - מה גם שאני לא ממש מבין מה ההתלהבות מנסיעה בארץ??מהבית לאוניברסיטה (רדיוס של 1.5 ק"מ) לוקח לי 40 ד' ניסעה ב7:20 בבוקר, כאשר 30 ד' מהן אני מבלה ב5 קמ"ש.מה אני צריך האצה במכונית??? יותר מזה, אני אישית נוסע במזדה ספיריט, מאיצה 9.9 שניות יצרן מ0 ל100, הזמן היחידי שיוצא לי להתקרב לזה זה ב4 בבוקר באיילון וגם אלו פעמים נדירות.זה יפה לדבר על הדברים האלו, אבל הבן אדם ביקש עצה פרקטית לא תאוריות תאוצה..ופרקטית, יש לי את המזדה 3 שנים, לא ראתה מוסך פעם אחת (לצורכי תיקון), אין לה כמעט בלאי, היא מאוד נוחה לנסיעות ארוכות והיא יותר זולה כחדשה מאשר האאודי בת 7 שנים שהבן אדם רוצה לקנות
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.