עבור לתוכן

AUDI A6

Featured Replies

פורסם

שוב,לא בארץ.

אבל רק לא בארץ.

סוזוקי סוויפט - יש ידני,לא בארץ.

דהייטסו סרייון

טויוטה יאריס

טויוטה קורולה

פוולסווגן פסאט

מאזדה 6

מאזדה 3

סובארו B4

סובארו אימפרזה

סובארו פורסטרט

פורד פוקוס

הונדה סיוויק

כולן שנת 07.

כולן ידניות.

  • תגובות 90
  • צפיות 8.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

יאריס, קורולה, אימפרזה, B4- מוכרים ידניות בארץ.

יש עוד דיי הרבה, אבל בקושי יש ביקוש.

פורסם

B4 2007 לא ראיתי עוד ידנית,אימפרזה אני יודע,וגם סיוויק,יאריס ידעתי קורולה לא.

רק נתתי דוגמא למכוניות שמייצרים ידניות,כן כן ב2007.

ד"א DSG זה גם סוג של ידני עם 2 קלאצים אוטומטים.

גולף 2007.

פורסם

הגירסאות קיימות (וגם זה, רק במקרים נדירים של רכבי ספורט או רכבים זולים במיוחד), אבל אף אחד לא מוכר/קונה אותן.

::)

חוץ מזה, להגיד ש-DSG או SMG הן תיבות ידניות זו פשוט טיפשות, לאור העובדה שהתיבות מהסוג הנ"ל הן בדיוק הגורם לחוסר הרלוונטיות המוחלט של התיבות הידניות.

תהיה הנהג הכי מומחה והכי מקצועי בעולם - כל אידיוט עם SMG "יחליף הילוכים" מהר יותר וחלק יותר ממך.

פורסם

DSG זה סוג של ידני.

ההילוכים לא עוברים מעצמם.

ואין מה להשוות בין DSG לידני,כי התיבה הזו לא נפוצה,וגם יקרה מאוד,יקח זמן עד שהיא תיכנס לשוק.

והגרסאות קיימות,לא במקרים נדירים(של רכבי ספורט או רכבים זולים במיוחד.)

B4 זה לא רכב ספורט וזה לא רכב זול.

גם אימפרזה לא,גם יאריס לא,וגם לא מזדה 6 וגם לא 3.

אתה צודק שאף אחד לא מוכר אותם(היבואנים לא מביאים את רוב הגרסאות הידניות) כי אף אחד לא קונה אותם,וזה רק בישראל ככה!

פורסם

תיבה רובוטית זאת תיבה ידנית שבמקום שאתה תלחץ על המצמד, יש רובוט שלוחץ על המצמד במקומך.

ה-DSG היא גם תיבה רובוטית, אבל היא כפולת מצמדים, לכן היא כל כך חלקה ומהירה.

פורסם
  • מחבר

איזה באסה איתכם יאללה אני חוזר ב 9 בערב הבית מעבודה מצפה לתשובות לעניין שאלתי ומה שאני קורא זה רק אנשים פה שמדברים על ידני או אוטומט

איך זה קשור לנושא?

אז בבקשה מכם או שתפתחו דיון על הנושא המעניין שלכם .( שאני מאמין שרובכם פה נהגי שבת) או שפשוט ננעל את הדיון הזה לצערי

פורסם

אם יש לך שאולות ספציפיות יותר על הרכב אתה מוזמן לישאול אותי או Discover, לאחרים שהגיבו כאן כניראה לא היה ניסיון של כמה שנים עם הרכב הזה..

פורסם
  • מחבר

כל מידע שיש לך על הרכב הזה אני אשמח מאוד מאוד אם תגיד לי

היבנתי שהגיר שלהם לא מי יודע מה

אני החלטתי ללכת על ה1.8T שנת אלפיים מקווה למצוא ריפודי עור כי אם לא אני יחפש את קוורטרו

ושוב פעם כל מידע שקשור לA6 חוץ מבילבולי מוח של נהגי שבת על ידני ואוטומט

פורסם

אל תיקפוץ גבוה מידי.

1.8T הוא הדגם הבסיסי והאיבזור בהתאם, ומעטים האנשים שהוסיפו את אותם 20K שעולים ריפודי עור לדגם הזה. לא כולם בכלל הוסיפו צבע מטלי וחלון בגג שעולים כ 10K. תספות ברכב הזה עולות כמו עוד רכב ליפעמים.

עוד יותר מעטים (וטיפשים) לקחו אותו עם הנעת הקווטרו, ההנעה הזו אם היא לא עם מנוע חזק (250 כ"ס ומעלה או בארץ מושלגת) פשוט ביזבוז, היא הורגת ביצועים בשימוש יום יומי ביגלל אותה מסה מיסתובבת שהיא מוסיפה על המערכת הנעה. לא מומלץ לא בארץ ולא עם המנועה הזה או 2.4 או 2.8.

אם אתה בונה על ההנעה מסיבות בטיחות יהיה יותר חשוב יהיה לחפש דגמים עם ESPשהיה תוספת יחסית קטנה אז (ABS וEBD סטנדרט ESP סטנדרט מ02 או מעל מנוע 2.8).

בעיניין הגיר.

אכן נק' פגעיה.

רכב ש***** אותו בקיקים כל הזמן יצתרך החלפת תיבה מוקדם מאוד, 150K אולי אפילו 100K. רחב שנינהג בצורה נורמלית יותר יחזיק גם 250K קילומטר.

לקרוב משפחה עם פאסאט (אותה תיבה) היא הלכה אחרי 220K אפילו שהוא תחן תאוטו כמו מפגר.. על תיקון/שיפוץ חלקי רצו 6K, על החלפה במשוחזרת 13K וחדשה אם אני לא טועה 21K.

הוא הלך על שיפוץ באיזה מוסך לא מורשה.. 3K.. אחרי שבוע התיבה מתה שוב.. אין קיצורי דרך כאן.

פורסם

^^

מחזק, הגירים אכן בעייתיים

חבר טוב שלי שיפץ בבורה שלו גיר ששבק חיים לאחר 160K, עבר כחודש מאז השיפוץ - והנה הרכב שוב מתחיל לקרטע..

אני לא חושב שיש פה קיצורי דרך..

אני מאמין שלמצוא מפירוק, רכב שעבר תאונה עם ק"מ נמוך, יהיה טוב יותר מאשר לשפץ גיר..

אין כמו ידני :)

פורסם
  • מחבר

אגב ההביטוחים של ה 1.8T יותר יקרים מה2.4 והחלקים של ה 1.8T יותר יקרים וה1.8T יותר גניב ואם חס וחלילה הלך לאוטו הטורבו עולה 17k

אז חשבתי לעצמי שעדיף ללכת על ה 2.4

למשהו יש כאן מידע על הרכב הזה קג"מ, סוסים, וכו'ל?

AUDI A6 2.4 2000 אוטומטית כמובן

ותודה לך RTR תשובה לענין

פורסם

בתחילת הדרך היה ל1.8T ול2.4 150 ו 165 כ"ס בהתאמה.

מאוחר יותר ה 2.4 עבר שידרוג 175 (או 170) כ"ס וה1.8T בדגמים הקטנים (A3/A4) עבר ל 163 כ"ס אבל אם אני לא טועה ה A6 לא קיבלה את העידכון הזה אלא רק את של ה2.4.

עזוב שפילטר פתוח ב 300-400 שקל עם ה 1.8T יביא אותך ל160-170 כ"ס ויהיה אמין יותר מהפילטר הרגיל ולא חד פעמי כמו הפילטר נייר המקורי.

ממולץ לכל רכב טורבו שיצא מאחריות.

בגדול ה 1.8T עדיף על 2.4 מבחינת מנוע. באיבזור עדיף 2.4.

ה1.8T גניב יותר ? לא ניראה לי.. או שאולי ביגלל שהוא פשוט נפוץ יותר..

טורבו בלחץ כל כך נמוך (אפילו לא מרגישים אותו ניכנס :P) ממש לא בעיתי באמינות.. אפילו לא עם מיתעללים בו..

ו17K עבור מגדש K03 (מה שיש בכל המנועי 1501.8T כ"ס (ל225 ו180 יש מגדש אחר)) ניראה לי יקר מידי אפלו יחסית למחירים של צמפיון..

פורסם
  • מחבר

כן אחי 17 אלף גיבורים (שקלים חח)

מה הצריכת דלק בין השניים ידועה לך?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים