פורסם 2007 במרץ 1218 שנים שוב,לא בארץ.אבל רק לא בארץ.סוזוקי סוויפט - יש ידני,לא בארץ.דהייטסו סרייון טויוטה יאריסטויוטה קורולה פוולסווגן פסאטמאזדה 6מאזדה 3סובארו B4סובארו אימפרזהסובארו פורסטרטפורד פוקוסהונדה סיוויקכולן שנת 07.כולן ידניות.
פורסם 2007 במרץ 1218 שנים יאריס, קורולה, אימפרזה, B4- מוכרים ידניות בארץ.יש עוד דיי הרבה, אבל בקושי יש ביקוש.
פורסם 2007 במרץ 1218 שנים B4 2007 לא ראיתי עוד ידנית,אימפרזה אני יודע,וגם סיוויק,יאריס ידעתי קורולה לא.רק נתתי דוגמא למכוניות שמייצרים ידניות,כן כן ב2007.ד"א DSG זה גם סוג של ידני עם 2 קלאצים אוטומטים.גולף 2007.
פורסם 2007 במרץ 1218 שנים הגירסאות קיימות (וגם זה, רק במקרים נדירים של רכבי ספורט או רכבים זולים במיוחד), אבל אף אחד לא מוכר/קונה אותן. : חוץ מזה, להגיד ש-DSG או SMG הן תיבות ידניות זו פשוט טיפשות, לאור העובדה שהתיבות מהסוג הנ"ל הן בדיוק הגורם לחוסר הרלוונטיות המוחלט של התיבות הידניות. תהיה הנהג הכי מומחה והכי מקצועי בעולם - כל אידיוט עם SMG "יחליף הילוכים" מהר יותר וחלק יותר ממך.
פורסם 2007 במרץ 1218 שנים DSG זה סוג של ידני.ההילוכים לא עוברים מעצמם.ואין מה להשוות בין DSG לידני,כי התיבה הזו לא נפוצה,וגם יקרה מאוד,יקח זמן עד שהיא תיכנס לשוק.והגרסאות קיימות,לא במקרים נדירים(של רכבי ספורט או רכבים זולים במיוחד.)B4 זה לא רכב ספורט וזה לא רכב זול.גם אימפרזה לא,גם יאריס לא,וגם לא מזדה 6 וגם לא 3.אתה צודק שאף אחד לא מוכר אותם(היבואנים לא מביאים את רוב הגרסאות הידניות) כי אף אחד לא קונה אותם,וזה רק בישראל ככה!
פורסם 2007 במרץ 1218 שנים תיבה רובוטית זאת תיבה ידנית שבמקום שאתה תלחץ על המצמד, יש רובוט שלוחץ על המצמד במקומך.ה-DSG היא גם תיבה רובוטית, אבל היא כפולת מצמדים, לכן היא כל כך חלקה ומהירה.
פורסם 2007 במרץ 1218 שנים מחבר איזה באסה איתכם יאללה אני חוזר ב 9 בערב הבית מעבודה מצפה לתשובות לעניין שאלתי ומה שאני קורא זה רק אנשים פה שמדברים על ידני או אוטומטאיך זה קשור לנושא?אז בבקשה מכם או שתפתחו דיון על הנושא המעניין שלכם .( שאני מאמין שרובכם פה נהגי שבת) או שפשוט ננעל את הדיון הזה לצערי
פורסם 2007 במרץ 1218 שנים אם יש לך שאולות ספציפיות יותר על הרכב אתה מוזמן לישאול אותי או Discover, לאחרים שהגיבו כאן כניראה לא היה ניסיון של כמה שנים עם הרכב הזה..
פורסם 2007 במרץ 1318 שנים מחבר כל מידע שיש לך על הרכב הזה אני אשמח מאוד מאוד אם תגיד ליהיבנתי שהגיר שלהם לא מי יודע מהאני החלטתי ללכת על ה1.8T שנת אלפיים מקווה למצוא ריפודי עור כי אם לא אני יחפש את קוורטרוושוב פעם כל מידע שקשור לA6 חוץ מבילבולי מוח של נהגי שבת על ידני ואוטומט
פורסם 2007 במרץ 1318 שנים אל תיקפוץ גבוה מידי.1.8T הוא הדגם הבסיסי והאיבזור בהתאם, ומעטים האנשים שהוסיפו את אותם 20K שעולים ריפודי עור לדגם הזה. לא כולם בכלל הוסיפו צבע מטלי וחלון בגג שעולים כ 10K. תספות ברכב הזה עולות כמו עוד רכב ליפעמים.עוד יותר מעטים (וטיפשים) לקחו אותו עם הנעת הקווטרו, ההנעה הזו אם היא לא עם מנוע חזק (250 כ"ס ומעלה או בארץ מושלגת) פשוט ביזבוז, היא הורגת ביצועים בשימוש יום יומי ביגלל אותה מסה מיסתובבת שהיא מוסיפה על המערכת הנעה. לא מומלץ לא בארץ ולא עם המנועה הזה או 2.4 או 2.8.אם אתה בונה על ההנעה מסיבות בטיחות יהיה יותר חשוב יהיה לחפש דגמים עם ESPשהיה תוספת יחסית קטנה אז (ABS וEBD סטנדרט ESP סטנדרט מ02 או מעל מנוע 2.8).בעיניין הגיר.אכן נק' פגעיה.רכב ש***** אותו בקיקים כל הזמן יצתרך החלפת תיבה מוקדם מאוד, 150K אולי אפילו 100K. רחב שנינהג בצורה נורמלית יותר יחזיק גם 250K קילומטר.לקרוב משפחה עם פאסאט (אותה תיבה) היא הלכה אחרי 220K אפילו שהוא תחן תאוטו כמו מפגר.. על תיקון/שיפוץ חלקי רצו 6K, על החלפה במשוחזרת 13K וחדשה אם אני לא טועה 21K. הוא הלך על שיפוץ באיזה מוסך לא מורשה.. 3K.. אחרי שבוע התיבה מתה שוב.. אין קיצורי דרך כאן.
פורסם 2007 במרץ 1318 שנים ^^ מחזק, הגירים אכן בעייתיים חבר טוב שלי שיפץ בבורה שלו גיר ששבק חיים לאחר 160K, עבר כחודש מאז השיפוץ - והנה הרכב שוב מתחיל לקרטע.. אני לא חושב שיש פה קיצורי דרך.. אני מאמין שלמצוא מפירוק, רכב שעבר תאונה עם ק"מ נמוך, יהיה טוב יותר מאשר לשפץ גיר.. אין כמו ידני
פורסם 2007 במרץ 1318 שנים מחבר אגב ההביטוחים של ה 1.8T יותר יקרים מה2.4 והחלקים של ה 1.8T יותר יקרים וה1.8T יותר גניב ואם חס וחלילה הלך לאוטו הטורבו עולה 17k אז חשבתי לעצמי שעדיף ללכת על ה 2.4למשהו יש כאן מידע על הרכב הזה קג"מ, סוסים, וכו'ל?AUDI A6 2.4 2000 אוטומטית כמובןותודה לך RTR תשובה לענין
פורסם 2007 במרץ 1318 שנים בתחילת הדרך היה ל1.8T ול2.4 150 ו 165 כ"ס בהתאמה. מאוחר יותר ה 2.4 עבר שידרוג 175 (או 170) כ"ס וה1.8T בדגמים הקטנים (A3/A4) עבר ל 163 כ"ס אבל אם אני לא טועה ה A6 לא קיבלה את העידכון הזה אלא רק את של ה2.4. עזוב שפילטר פתוח ב 300-400 שקל עם ה 1.8T יביא אותך ל160-170 כ"ס ויהיה אמין יותר מהפילטר הרגיל ולא חד פעמי כמו הפילטר נייר המקורי. ממולץ לכל רכב טורבו שיצא מאחריות. בגדול ה 1.8T עדיף על 2.4 מבחינת מנוע. באיבזור עדיף 2.4. ה1.8T גניב יותר ? לא ניראה לי.. או שאולי ביגלל שהוא פשוט נפוץ יותר.. טורבו בלחץ כל כך נמוך (אפילו לא מרגישים אותו ניכנס ) ממש לא בעיתי באמינות.. אפילו לא עם מיתעללים בו.. ו17K עבור מגדש K03 (מה שיש בכל המנועי 1501.8T כ"ס (ל225 ו180 יש מגדש אחר)) ניראה לי יקר מידי אפלו יחסית למחירים של צמפיון..
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.