עבור לתוכן

AUDI A6

Featured Replies

פורסם

דווקה כל אודי שהיתה לנו עד היום.. ואני זוכר 8 מכוניות.. ואמא שלי אם אוודי עוד ליפני שנולדתי. (32 שנה כבר :smile1:)

נימכרו מעל המחירון וללא קשר למיספר הקילומטרים.

אבל יש לזה סיבה.. הרכב ניראה ומרגיש בידיוק כמו שהוא היה ביום הראשון שלו על הכביש.

  • תגובות 90
  • צפיות 8.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

הרגשת אחיזה גבוהה יותר באוטו

נכון מאוד!

גיר אוטו' מסרס את היכולת הדינמית של הרכב.

פורסם

הכותב מעליי הינו ילדון בן 17 שקיבל את הרישיון שלו לפני מספר ימים ועדיין נוהג עם מלווה.

פורסם

בוש...

חלס.

זו A6 לא S2000 לא פורשה כל שהיא ובטח לא פרארי ולא איזו 106 ראלי...

לא.

זה רכב מנהלים מרווח, שקט, ונעים.

פורסם

הכותב מעליי הינו ילדון בן 17 שקיבל את הרישיון שלו לפני מספר ימים ועדיין נוהג עם מלווה.

אם הוא מסוגל להרגיש הבדלים מה זה משנה בן כמה הוא?

אתה מתחיל להישמע כמו הפנצ'ר מעכר שאמר לי שלא צריך איזון גלגלים

"אבל אני מרגיש רעידות בהגה, האוטו לא נוסע ישר כשההגה מכוון ישר!"

"זה טבעי"

"מה טבעי? אתה בסדר תגיד לי? ההגה ישר והאוטו נוסע עקום! תעשה איזון"

פורסם

הכותב מעליי הינו ילדון בן 17 שקיבל את הרישיון שלו לפני מספר ימים ועדיין נוהג עם מלווה.

הילדון שכותב שורות אלו בן 17 וחצי וקיבל רישיון ב-15.10.06 ומעולם לא היה לו מלווה (רישיון לטרקטור לפני).

הילדון עבר טסט ראשון.

הילדון מנוי למגזין "אוטו" מגיל 12 ומכוניות זה כל החיים שלו.

הילדון נוהג ביומיום על סיטרואן C5 2 ליטר אוטו' ואיסוזו די מקס 3 ליטר טורבו דיזל ידני.

פורסם

ועדיין לא יודע להבדיל בין רכב ספורט לרכב מנהלים מפנק.

::)

פורסם

ואיך הגעת למסקנה הזאת?

פורסם

כי אתה חופר על זה שהוא עושה טעות שהוא לוקח אוטומט כי הוא לא ירגיש את הרכב.. ואת השליטה ברכב..

בחייך..

ההגה של הרכב הזה כל כך מנותק ותיבה איטיתי יחסית בהעברה (עדיין טוב יותר מבמזדה שלי) וכל זה כדי שהאוטו ינתק את היושב בפנים מבחוץ. בועה. זו השאיפה של רכב כזה.

בידיוק ההפך מרכב ספורט.

פורסם

אוקי, אז אני חופר, אבל למה אתה אומר שאני לא יודע מה ההבדל בין רכב מנהלים לרכב ספורט? מה הקשר? וגיר ידני זה אך ורק לרכבי ספורט?

חבר, אם לא שמת לב, הנושא השתנה מזמן.

כבר בקושי מדברים פה על האודי, מדברים על הגירים ועל היתרון של כל אחד מהם.

ובכל מקרה, לא נראה לי שנמכרו בארץ אודי A6 עם גיר ידני.

ההגה של הרכב הזה כל כך מנותק ותיבה איטיתי יחסית בהעברה (עדיין טוב יותר מבמזדה שלי) וכל זה כדי שהאוטו ינתק את היושב בפנים מבחוץ. בועה. זו השאיפה של רכב כזה.

זהו, שזה לא חייב להיות ככה, ראה ערך "ב.מ.וו".

פורסם

את ההבדלי "ניתוק" תימצא גם בין ה סידרה 3 ל 5 ועוד יותר ל7.

אבל זה נכון ה סידרה 5 קטנה יותר ו"מעורבת" יותר (אם זה ניראה לך ברמה של רכב ספורט שכח מיזה) ולא כולם מתים על זה.

ראיתי S6 אחת ידני (דגם קודם) .. ראיתי אותה במוסך איזה פעם שניכנסמו לטיפול.

פורסם

אני בדעה שחווית הנהיגה הרבה יותר טובה עם גיר ידני כל עוד אכן יש מה להוציא מהאוטו וזה לא חייב להיות פרארי

יש לי רישיון כבר לא מעט שנים ונהגתי על רכבים מכל הסוגים והרגשת השליטה והתגובה של רכב עם גיר רגיל הרבה יותר גבוהה

מה גם שרכב אוטו' פשוט משמעם ומרדים למרות שאין ויכוח על כך שאוטו' יותר נוח בפקקים ועדיף אם מדובר ברכב מנהלים יוקרתי

אבל לכל פחנוע יפני 1.6 הייתי מעדיף גיר רגיל, אני אפיליו נוהג על אחד על בסיס יומי ולפעמים גם בפקקים ועדיין מעדיף ככה

גם בלי להשקיע במכונית ספורט או אוטו מנהלים יקר עם נפח מנוע של מרכבה 4 יש לי מספיק כוח מתי שאני רוצה שמי שנוהג יודע כמה זה חשוב לפעמים למשל כדי לברוח מאיזה נהג סמיטריילר שהולך לסגור אותך

פורסם

עם פחנוע יפני גם אני בעד ידני.. חרא של תיבות אוטמטיות עד שהן מזיזות הילוך אתה מיזדקן.. וכשהו עובר הוא עובר המכה חזקה כאילו הוא עבר באגרסיביות ובמהירות .

אבל זה לא המצב בתיבות של אודי או מרצדס או BMW.

פורסם

את ההבדלי "ניתוק" תימצא גם בין ה סידרה 3 ל 5 ועוד יותר ל7.

אבל זה נכון ה סידרה 5 קטנה יותר ו"מעורבת" יותר (אם זה ניראה לך ברמה של רכב ספורט שכח מיזה) ולא כולם מתים על זה.

ראיתי S6 אחת ידני (דגם קודם) .. ראיתי אותה במוסך איזה פעם שניכנסמו לטיפול.

אכן, כלל שהרכב יהיה גדול יותר, מן הטבעי שיהיה פחות מערב.

בכל זאת, בכל תת קבוצה, ב.מ.וו לוקחים בלי יותר מדי תחרות את תחום הניהוג.

במיוחד ה-3 שיש לה הגה הידרואלי בלי כל מיני תחכומים כמו ב-5 וב-7 עם הגאים אקטיבים וכאלו.

פורסם

וזו גם הסיבה שבאירופה היא נימכרת חזק גם עם ידני.. הרבה יותר מאשר סידרה 5.

כנ"ל עם אודי A4 ו A6.

הכל מיסתכם ביעוד הרכב.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים