פורסם 2007 במרץ 1118 שנים אמנם פותח השרשור מעדיף גיר אוטו', ושיהנה עם הבחירה שלו. אבל מה בדיוק הבעיה בגיר ידני? עדיין יש קומץ אנשים בישראל שמכירים את המושג נהיגה. רוב עם ישראל (שיש לו תרבות נהיגה אפסית) מכיר את המושג מנקודה א' לנקודה ב'. אתה לא מבין שהבחור לא מחפש מכונית בשביל להחליף הילוכים הוא מחפש יוקרה לשבת ברכב לינסוע בשקט הוא יודע שאין לו בעיה יש לו גז ברקס וזהו אני גם חושב כמוהו. מה הקשר תרבות נהיגה אז כולם צריכים לינהוג בידני? אתה צריך להבין ואתה מבין שמכוניות ספורט מתאים להם ידני ולמכוניות יוקרה מתאים אוטומט. זה הכל! ומה שבאמצע הכל חרטא בארטה. שיהיה לכולם יום ניפלא. יוקרה זה חיים טובים.
פורסם 2007 במרץ 1118 שנים עדיין יש קומץ אנשים בישראל שמכירים את המושג נהיגה.ומשום מה אותו קומץ מורכב בעיקר מילדים שמתלהבים מזה שיש להם עוד ידית לשחק איתה. קודם תלמדו לנהוג כמו בני אדם, אחר כך תתלהבו מהקלאץ'...
פורסם 2007 במרץ 1118 שנים ומשום מה אותו קומץ מורכב בעיקר מילדים שמתלהבים מזה שיש להם עוד ידית לשחק איתה. קודם תלמדו לנהוג כמו בני אדם, אחר כך תתלהבו מהקלאץ'...
פורסם 2007 במרץ 1118 שנים ומשום מה אותו קומץ מורכב בעיקר מילדים שמתלהבים מזה שיש להם עוד ידית לשחק איתה. קודם תלמדו לנהוג כמו בני אדם, אחר כך תתלהבו מהקלאץ'...אתה קשקשן ובור שלא יודע על מה הוא מדבר, תיבה ידנית זאת דרך חיים בשביל אוהבי הנהיגה ומי שמכיר את היתרונות שלה מרוויח בענק.לא רק ילדים מתלהבים אוהבים לנהוג על ידני, אני יכול לתת לך אתרים של מועדנים שמזמן עברו את גיל הטיפש עשרה ונוהגים בספורטיביות ידניות. חוץ מזה, התיבה האוטומטית שולטת במדינה הזאת כי המפותחות המוטורית אפסית. באירופה למשל, חלק נכבד מהמכוניות ידניות (רק נכים, זקנים ועצלנים נוהגים שם על אוטו').ואם אתה רוצה שאנשים ילמדו לנהוג כמו בני אדם צריך לעשות כמה דברים במדינה הזאת, כמו: לשנות את לימודי הנהיגה (מלמדים לעבור טסט, לא לנהוג), חינוך מגיל 0, לחייב לעבור קורס נהיגה מונעת ומגרשי החלקה, להקים מסלולים, לשפר תשתיות ועוד הרבה...
פורסם 2007 במרץ 1118 שנים תיבה ידנית זאת דרך חיים בשביל אוהבי הנהיגה ומי שמכיר את היתרונות שלה מרוויח בענק.לא רק ילדים מתלהבים אוהבים לנהוג על ידני, אני יכול לתת לך אתרים של מועדנים שמזמן עברו את גיל הטיפש עשרה ונוהגים בספורטיביות ידניות. יש אנשים שנהנים מלאכול במסעדות, יש אנשים שנהנים לעשות סקי, יש אנשים שנהנים לגדל אוגרים ויש אנשים שנהנים מנהיגה עם תיבה ידנית. מי שנהנה מזה, שיבושם לו, אבל הרוב המוחלט של האנשים לא נוהגים כדי להנות מהחוויה אלא כדי להגיע מנקודה א' לנקודה ב'. אישית, אני יכול לחשוב על הרבה מאוד דברים שינעימו את חווית הנהיגה עבורי, ותיבת הילוכים ידנית לא נכנסת אפילו ל-50 המקומות הראשונים.
פורסם 2007 במרץ 1118 שנים לפותח הת'רד...Audi באופן כללי אוטו מדהים, מכל פחינה אפשרית, מנועים מדהימים עיצוב סולידי ונהיגה כיפית.אני אישית יצא לי לנהוג על A6 2400 אבל לא שנת 2000...אני אומר תנהג אם אתה אהבת ואתה יכול להרשות לאצמך כלכלית (לא מעט דלת, קנה) אם לא לך על איזה יפנית משעממת, לפעמים זה עדיף...
פורסם 2007 במרץ 1118 שנים רק בישראל רוצים גיר רגיל סתם מעייף ומציק הגיר רגיל הזה , כמו למשל בפקק ... בדיוק הפוך באירופה אין כמעט גיר אוטומט, זה נחשב לגיר של עצלנים וטיפשים שלא יכולים לקבל רשיון עם ידני
פורסם 2007 במרץ 1118 שנים מילא מכונית ספורט אז מן הסתם עדיף גיר רגיל או גיר כמו בפורמולה +- אבל מכונית רגילה come on בחייאת מה נותן ? חוץ מכאב ראש ?
פורסם 2007 במרץ 1118 שנים זה חוסך בדלק גם כי מדובר ברכיב חשמלי אחד פחות שצריך לספק לו כח וגם כי הנהג יכול להעביר הילוכים מהר יותר (ולרוב לפי שיקול דעת נכון יותר) מהתיבה. ועדיין, זה לא מצדיק את הטרחה שכרוכה בשימוש בתיבה ידנית בתוך העיר (ובתור חיפאי אני יודע בדיוק על מה פותח הת'רד מדבר).
פורסם 2007 במרץ 1118 שנים מילא מכונית ספורט אז מן הסתם עדיף גיר רגיל או גיר כמו בפורמולה +- אבל מכונית רגילה come on בחייאת מה נותן ? חוץ מכאב ראש ?נתתי לך עובדהתתמודד איתהאני לא אמרתי "ידני זה טוב" או כל דעה אחרתאלא הצבתי לך עובדהאגב לא רק שנהג מיומן יעביר הילוכים מהר יותר מאוטומט (למעט תיבות רובוטיות כמו DSG) וטוב יותר מאוטומטאלא שכמעט כל האוטומטים מגיעים עם 4 הילוכים, כשהידניים הכי מסכנים עם 5 הילוכים, ומכוניות יותר יקרות \ ספורט עם 6 הילוכיםנוסף על כך אין ממיר מומנט, לא מבוזבז כוח מנוע על חימום שמן גיר ושאר יצורים שיש באוטומט
פורסם 2007 במרץ 1118 שנים מה?? אתה משווה סיוויק 93' למאזדה 626 שנת 2000?!?! כל אוטו אחר שהוא יקנה יגרום לו לרוץ למוסך בול בזמן של הטיפול או לפני...במאזדה אתה יכול לאחר טיפול ב5000 ק"מ ולא יקרה כלום.. שותה דלק?!?! 14 ק"מ לליטר זה שותה? איפה אתה חיי? וה-2400 לא שותה דלק?! אתה סועד סרטים רציני. רכב שתאחר ב5K בטיפול שלו,במקרה הטוב ילך ראש מנוע במקרה רע תצטרך מנוע חדש. לא מבין מה אתה מתלהב מהרכב הזה,מנוע 2000 עצלן,אבל כן רכב נוח. עוד כמה דברים בנוגע לסוגי גיר. א.היבואנים מכירים טוב את העם ,יודעים שזה עם של עצלנים(או של חסרי קואורדינציה פשוטה) ,בגלל זה לא מיבאים המון רכבים בגרסה הידנית (והטובה) אלא רק בגרסה אוטומת! ב.אין מה להשוות גיר של רכב "פשוט" לעומת רכב יוקרה,בדרך כלל לרכב פשוט תיהיה תיבה של 4 הילוכים מיושנת,ולרכב יוקר כגון BMW תיהיה תיבה של 6\7 הילוכים. ג.זה לא קשור למה יותר כיף,פשוט רכב עם תיבה אוטומטית הוא יותר משעמם לנהיגה ,ולדעתי אם אני אצטרך לנהוג מרחק ארוך עם תיבה אוטומטית אני פשוט ארדם באמצע לעומת תיבה ידנית שמעסיקה אותך.
פורסם 2007 במרץ 1118 שנים בתור אחד שהיה נהג בצבא ונהג על כמה וכמה כלי רכב,ושבבעלותו רכב אוטומט,אני יכול להגיד חד משמעית שיותר כיף לנהוג על גיר רגיל.ויש גם יתרונות-צריכת דלק נמוכה יותר,הרגשת אחיזה גבוהה יותר באוטו,פחות בעיות,כמו הגיר שהלך לי באוטו ועוד...האוטומט יותר נוח זה ברור,אבל זה בא על דברים אחרים.שכל אחד יעשה את השיקול שלו.
פורסם 2007 במרץ 1118 שנים היי,הייתה לנו A6 2.4 מודל 2001, ולאחר מכן היא הוחלפה במודל 2004, ועכשיו היא הוחלפה ב2007 3.2Q.כל אחד מהרכבים האלה עבר אצלנו למעלה מ50 אלף קילומטר בשנה.בגדול - האודי רכב נהדר. הוא מפנק, נוח ונעים לנסיעה.מבחינת טיפולים, לא היו לנו בעיות מיוחדות פרט לגיר הרציף של הרכב שבאיזור ה100 אלף קילומטר נהג להתחיל לעשות בעיות.ברכב מודל 2001 החליפו לנו את הגיר פעמיים, במודל 2004 החליפו פעם אחת. שלושת הפעמים היו החלפה בתקופה אחריות על חשבון צ'מפיון ואודי (היצרן משתתף בעלות החלף).הרכב אכן בולע דלק בצורה שלא תיאמן (בלי לשים לב אתה מחסל טנק של 65 ליטר כמו כלום) - אבל לדעתי הוא שווה את זה.הרבה מאוד תלוי בצורת הנסיעה שלך... אני אישית אוהב לנסוע בסלדים גבוהים, בלי קשר למהירות הנסיעה, ואני משלם על זה..(גם בA3 שלי, למרות שיש לה מנוע של "כולה" 2 ליטר - אני מתדלק יחסית הרבה בשביל הקילומטראז' שאני עושה)אם אתה נוהג רגוע ולא מתכוון ללחוץ ולאמץ את האוטו - הוא יכול לעשות גם 1-11/12 בכיף.. אם תלחץ תגיע לחצי מזה, באיזור ה1-6/7.אכן המנוע 1.8T מרגיש ספורטיבי יותר וגם יש לו את האפשרות שיפור - אבל זה לא מסוג המכוניות שמשפרים ולטעמי ה2.4 יותר הולם את הרכב.לידיעתך - הרכב נסחר בעשרות אלפי שקלים מתחת למחירון. אנחנו מכרנו את המודל 2004, שבמחירון המשוקלל עם הקילומטראז' הגבוה עמד על 190 אלף שקל - ב40 אלף ש"ח פחות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.