עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כמה עולה STI?

Featured Replies

פורסם

כיודע יש לנו מרצדס e250 אז תמיד יש את הילדים הקטנים האלו שמנסים להוציא לך את הסמל :pissed:

קשרנו את הסמל אם שרשרת מברזל לבמבר עכשיו איזה כלב[ילד] בא משך את הסמל בא לרוץ ולא שם לב שזה קשור כשהוא ניסה ליברוח בלי הסמל :jump: הוא נפל במדרגות ;D

  • תגובות 119
  • צפיות 6.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

במבחן של אוטו וטל שביט, האיוו מחצה את ה-STI.

הבעיה בהגה שהוא מגזין דיי חלבי, שמתי לב שהם נזהרים במילים שלהם.

כי אכן אין כאלה הבדלים עצומים...(האיבו 9 היא שינוי צורה נטו מהאיבו 8 )..

פורסם
link=topic=231841.msg2036928#msg2036928 date=1168841770]

כיודע יש לנו מרצדס e250 אז תמיד יש את הילדים הקטנים האלו שמנסים להוציא לך את הסמל :pissed:

קשרנו את הסמל אם שרשרת מברזל לבמבר עכשיו איזה כלב[ילד] בא משך את הסמל בא לרוץ ולא שם לב שזה קשור כשהוא ניסה ליברוח בלי הסמל :jump: הוא נפל במדרגות ;D

תיזהר שהוא לא יתבע אותך על "תאונת עבודה"... והיו מקרים

פורסם

כי אכן אין כאלה הבדלים עצומים...(האיבו 9 היא שינוי צורה נטו מהאיבו 8 )..

טעות, האיוו9 התרככה לעומת האיוו8 והיא מכויילת ביותר ידידותיות לנהג המתחיל, גם נוסף לה הילוך 6 לעומת 5 הילוכים באיוו8.

אם אתה רוצה לקרוא על כל ההבדלים יש בגיליון 239 של אוטו מבחן השוואתי בין איוו8 לאיוו9. גם יש מבחן בין STI נוכחית ודור קודם (שנראית כמו בחתימה שלך).

בגיליון 240 יש השוואה בין STI ואיוו9.

פורסם

כיול ועוד הילוך זה לא בדיוק שינוי או "דגם חדש"...(לדעתי)..

פורסם

חלאס לז**ן ת'שכל.

מה שאמרתי היה בקצרה ואתה יודע זאת, אחרת הם לא היו מקדישים לזה כתבה וממלאים 8 עמודים (לכתבה של ה-STI גם מילאו 8 עמודים).

זה כמו שאני יאמר לך שאלה בדיוק אותם מכוניות.

mihori_sti.jpg

2004087_impreza_sti_detail.jpg

Impreza-STI-2006_high.jpg

בזמן שזה ממש לא כך.

פורסם

אני לא יודע איך לבשר לך את הבשורה הקשה... אבל אכן כל המכוניות האלה הם אותו דבר...

בכולם כאחד היה בעיות בעיצוב (אנשים לא אהבו) ולכן כל שנתיים פלוס מינוס נעשתה מתיחת פנים ושונתה חזית הרכב.

המכאניקה כמעט וזהה לחלוטין... נכון שבשלב מסויים מנוע ה2 ליטר שהיה באירופה התחלף עם ה2.5 מארה"ב ונעשו כיולים למינהם

אבל אם תרד למפרט הטכני של שלדה, מתלים, התנהגות, גיר, דיפרנציאלים וכו' הן זהות.

ומשגע אותי לראות אנשים פה בלי רישיון או זייני שכל שראו רק STI בתמונות מביעים דעה כמו מומחים מזה שהם קראו קצת בפורומים באינטרנט והסתכלו במבחני השוואה המחורטטים של המגזינים בארץ, קודם תנהגו אחרי זה תביעו דעה.

פורסם

אני מניח שפנית אלי, אז ככה...

המכוניות הללו מציעות את אותו המתכון על הנייר אבל על הכביש הדברים משתנים.

וסלח לי שאני סומך על טל שביט בעיניים עצומות, לדעתי הוא כתב הרכב הטוב ביותר בארץ (בגלל שאהרנוביץ' כבר בקושי מעלה כתבות).

מה מנוע ה-2.5 ליטר של ה-STI שווה אם כבר אין לו את גרגור הבוקסר המסורתי או את התפרצות הכוח שאופיינית ל-2 ליטר? הוא נהיה לינארי, יכול להתאים לכמה אנשים אבל לא למי שמחפש אטרף.

ואם תרד למפרטים הללו תגלה שהדברים כבר לא אותו דבר, הם כוילו מחדש, גיאומטריות השתנו, יחסי העברה התארכו...

פורסם

מתוך זה שפגשתי את טל שביט וגם נהגתי על מכוניות שהוא בחן ודעתינו היו שונות סלח שאני לא סומך על כתבי רכב שהם אנשים בדיוק כמוני

עד שאני לא נוהג ברכב בעצמי.

אני לא רוצה להתחיל להיות קטנוני באמת שלא, על הנייר והעל הכביש המכוניות מרגישות מאוד דומה (לא רק מניסיון שלי)

כיול וחרטות זה יפה כדי להוסיף נפח לכתבות בעיתון אבל במציאות הכיולים האלה זה סתם חרטות אז נכון שנעשו שינויים מסויימים לאוטו

אבל שום גיאומטריות לא השתנו והיחסי העברה זהים כמעט לחלוטין... רוצה עוד יותר? הנה היחסים.

STI 2006 6speed manual

1st: 3.636, 2nd: 2.375, 3rd: 1.761, 4th:1.346, 5th:0.971, 6th: 0.756

final 3.9, reverse: 3.545

STI 2001

Gear Type 6 Speed Manual

Final Drive 3.9:1

1st Gear Ratio 3.64:1

2nd Gear Ratio 2.38:1

3rd Gear Ratio 1.76:1

4th Gear Ratio 1.35:1

5th Gear Ratio 0.97:1

6th Gear Ratio 0.76:1

תסכים איתי... זה זהה.

פורסם

מתוך זה שפגשתי את טל שביט וגם נהגתי על מכוניות שהוא בחן ודעתינו היו שונות סלח שאני לא סומך על כתבי רכב שהם אנשים בדיוק כמוני

עד שאני לא נוהג ברכב בעצמי.

אני לא רוצה להתחיל להיות קטנוני באמת שלא, על הנייר והעל הכביש המכוניות מרגישות מאוד דומה (לא רק מניסיון שלי)

כיול וחרטות זה יפה כדי להוסיף נפח לכתבות בעיתון אבל במציאות הכיולים האלה זה סתם חרטות אז נכון שנעשו שינויים מסויימים לאוטו

אבל שום גיאומטריות לא השתנו והיחסי העברה זהים כמעט לחלוטין... רוצה עוד יותר? הנה היחסים.

STI 2006 6speed manual

1st: 3.636, 2nd: 2.375, 3rd: 1.761, 4th:1.346, 5th:0.971, 6th: 0.756

final 3.9, reverse: 3.545

STI 2001

Gear Type 6 Speed Manual

Final Drive 3.9:1

1st Gear Ratio 3.64:1

2nd Gear Ratio 2.38:1

3rd Gear Ratio 1.76:1

4th Gear Ratio 1.35:1

5th Gear Ratio 0.97:1

6th Gear Ratio 0.76:1

תסכים איתי... זה זהה.

זהה לחולטין אולי עם סטיה של שנייה ... :lol:

פורסם

כן, זה זהה, אבל כנראה שהתחושות שונות עם מנוע אחר ואני לא מאמין שסתם מזבלים ת'שכל כשאומרים שדברים השתנו.

מצד שני יכול להיות שהורידו מערכה של ה-STI מכיוון שכבר אין לה "מונופול", כל עיתון מציין שהאיוו פשוט הרבה יותר טובה.

פורסם

מעניין למה חושבים שלSTI היה מונפול מתישהו... מאז ומתמיד בחו"ל היה STI וEVO ואני אפילו כמעט בטוח שהSTI באה אחרי הEVO...

EVO יותר טובה כמעט בהכל אין מה לעשות גם מנוע וגם התנהגות.

פורסם

זאת הייתה דעה אישית שלי.

בעבר היה לאימפרזה טורבו "מונופול" של הכי הרבה ספורט לשקל בישראל, לא היה שום דבר דומה לה עד שיבואן מיצובישי הביא את האיוו.

בינתיים אוטו עודדו לרכוש אותה (אבל ציינו נפילה מה-GT) אבל שהאיוו הגיעה דברים השתנו, כבר אין סיבה לרכוש את ה-STI.

"נהיגה אינטנסיבית באסתי, נפעמים ונרגשים, מתקשים להאמין שמתכון הפסיכו טורבו כפול ההנעה הזה יכול להשתפר ואז מגלים באיוו עולם חדש וטוב יותר."

כל מה שהיה צריך זה פרספקטיבה.

פורסם

ואני אפילו כמעט בטוח שהSTI באה אחרי הEVO...

אתה צודק

האיבו התחילה את שגעון היפניות טורבו

פורסם

לפחות בארץ הSTI תפסה קודם ממש עד לא מיזמן

רק לאחרונה (Aנתיים ככה) רואים את הEVO וגם זה בקושי

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.