עבור לתוכן

כמה עולה STI?

Featured Replies

פורסם

אכן כך והיתי אומר אפילו שהאקורד גם קצת יקרה למרות שזה אחת המכוניות היפות לדעתי במחיר סביר למנהלים

איבו 8 ואיבו 9 זה כימעט אותו דבר

  • תגובות 119
  • צפיות 6.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אני אישית חושב ש STI זה ליגה...

אני אישית אוהב 2 דגמים אצל סובארו...אימפרזה STI וגם את הדגם הישן יותר ה GT

פורסם

ומה אם אני יגיד לך שנסעתי בS2000 שעולה קרוב לחצי מיליון..

ובוא נגיד ככה אפילו מאפרה (אני לא מעשן) אין שם...אז זה משתלם..?

מי שקונה את האוטו הנ"ל זה לביצועים זה שיש שם מקום לעוד כמה אנשים זה ה"בונוס"..

ולדעתי הSTI החדשה יפה...(הכל עניין של טעם)..

תעשה לי טובה...

אימפרזה זה רכב מכוער, נקודה.

כל כך רואים עליה את הגיל (14 שנה) שזה מחליא, אני לא מבין למה אנשים קונים ת'דרעק הזה בגרסאות הבסיסיות (גם איוו עדיפה על STI, אגב, במיוחד שה-STI החדשה ירדה רמה).

האימפרזה היחידה שעוד איכשהו נראית נורמלי היא ה-GT, ושתהיה בצבע כחול.

פורסם

אם אתה מתכוון סובארו אימפרזה STI(ואני בטוח שאתה מתכון לזה),אז חדשה עולה 290,000 ש"ח(גרסת DCCD 10),ו-WRX(שזו עוד גרסה חזקה שלה) עולה 209,000 ש"J.

אני פשוט מנוי למגזין אוטו אז אני יודע.

תיקון קטן, הWRX היא הגרסה הזולה וה"מעודנת" , הSTI היא הקיצונית והיקרה יותר, וכמובן - מכונפת..

אישית,

הS2000 היא ה-רכב לדעתי, אחד המנועים המופלאים שיוצרו (מנוע בעל יחס הספק\נפח גדול מ1, 2000 סמ"ק, כ240 כ"ס בנשימה טבעית.. (שום טורבו ושום סופר..)

כאשר ישבתי בS2000, הרגשתי שזה פשוט "זה".. הגיר הקצרצר במקום הנכון, הגה מעולה , קטן ושמן, כיסאות חובקים היטב

וכמובן - ההנעה האחורית..

רכב לנהיגה נטו, לא מאפרות, לא מחזיקי כוסות ושאר "עזרים" משפחתיים

לרוב זה רכב לסופי שבוע, לא ליומיום, אבל כל אחד והשיקול שלו (ITS ALL ABOUT THE MONEY..)

פורסם

ומה אם אני יגיד לך שנסעתי בS2000 שעולה קרוב לחצי מיליון..

ו

אשמח אם תעדכן אותי מתי הונדה העלו כ"כ מחירים

פורסם
הS2000 היא ה-רכב לדעתי, אחד המנועים המופלאים שיוצרו (מנוע בעל יחס הספק\נפח גדול מ1, 2000 סמ"ק, כ240 כ"ס בנשימה טבעית.. (שום טורבו ושום סופר..)

זה מופלא לדעתך ? אז המנוע של האיבו 9 הוא פלא הנדסי (או גובל בכזה - לא שאני בא להשוות). איך אפשר לדחוס 450 כ"ס ב2 ליטר ? תשאל את מיצובישי...

פורסם

בעזרת טורבו אפשר לדחוס מאות כוחות סוס, פשוט מעלים את הגדישה.

אבל לייצר יותר מ-100 כ"ס לליטר ממנוע אטמוספרי זאת אומנות.

ד"א, לאיוו שיוצאת מהמפעל יש 280 כ"ס.

פורסם

תעשה לי טובה...

אימפרזה זה רכב מכוער, נקודה.

כל כך רואים עליה את הגיל (14 שנה) שזה מחליא, אני לא מבין למה אנשים קונים ת'דרעק הזה בגרסאות הבסיסיות (גם איוו עדיפה על STI, אגב, במיוחד שה-STI החדשה ירדה רמה).

האימפרזה היחידה שעוד איכשהו נראית נורמלי היא ה-GT, ושתהיה בצבע כחול.

מה אתה מקשקש מה ירדה רמה?

חוץ מהבודי (בקושי) היא בכלל לא אותו רכב כמו האימפרזה 1600.

לא אותה שילדה,מתלים,מנוע וכו'

והשנה היא רק עלתה רמה,ממנוע 2000 למנוע 2500 וכמה סוסים יותר מהקודמת.

והאימפרזה זה רכב יפיפה,על זה כבר אי אפשר להתווכח כי על טעם ועל ריח.

ועוד דבר,רוב היפניות הספורטיביות בכלל לא נועדו לארץ כמו ישראל,ביפן יש הגבלה של 300 כ"ס על רכב שיוצא מהמפעל,ככה שהמהנדסים משאירים פוטנציאל גדול לשיפורים על הרכבים האלה.

למשל ניסן סקיליין יוצאת מהמפעל על 280 כ"ס אני חושב,ועם טיונינג עדין אפשר להעלות אותה ל400 בכיף.

כנל עם 350Z גרסאת הטווין טורבו,הסופרה,איבו,והמזדה RX למינהם.

פורסם

תקשיב קשקשן, אתה לא צריך לומר לי שיש הבדלים בין גרסת הליסינג לגרסת ה-STI.

ולמה אני אומר שהיא ירדה רמה לעומת הדורות הקודמים? כי לפי מבחן השוואתי של אוטו בין האיוו9 ל-STI עלו הממצאים הבאים לגבי ה-STI:

*היא כבר לא מרגישה מחוברת לנהג.

*עודף תת היגוי.

*בעיית בלימה.

*המושבים החדשים גרועים.

*בסלאלום היא הייתה משמעותית פחות טובה מהאיוו.

*היא יותר איטית מהאיוו.

"משהו הלך לאיבוד ב-STI החדשה. היא לא מעוררת את אותה חדוות נהיגה כבעבר, החבילה בהחלט לא שלמה, הפגמים ברורים. ההגה התקלקל, ה-DCCD עודכן לטובת התנהגות יותר עגולה ופחות מהנה, המתלים לא מלוטשים, המושבים מעיקים. תוספת הכוח של המנוע המוגדל היא משהו שקיים על הנייר יותר מאשר בתחושות שמועברות לנהג, והחלקת עקומת הכוח וודאי לא תורמת להנאה."

בקיצור, המתיחה האחרונה הרסה אותה והאיוו ריסקה אותה במבחן.

אבל גם ככה מאז שהאיוו 8 בארץ אין מה להסתכל על STI.

פורסם

שוב אני חוזר יופי זה עניין של טעם לדעתי הSTI יפה...

ואכן דגם הGT הישן היא מאחת המכוניות היותר מהנות לנהיגה...(במיוחד שמעלים לא קצת את ההספק)...

ואישית אני מעדיף את הSTI...

אם כל ה"חסרונות" שלה..

פורסם

לא יודע מה איתכם, הסיעו אותי פעם בסובארו אימפרזה טורבו וזה פשוט תענוג מבחינת ההרגשה.

פורסם

לא יודע מה איתכם, הסיעו אותי פעם בסובארו אימפרזה טורבו וזה פשוט תענוג מבחינת ההרגשה.

"אימפרזה טורבו" זה כללי מדי יש יותר מדי דגמים....

פורסם

הסאוונד..הסאוונד עושה את הכול,אין הרבה רכבים עם סאוונד יפה.

פורסם

"אימפרזה טורבו" זה כללי מדי יש יותר מדי דגמים....

לא יצא לי לבדוק איזה בדיוק, אבל בעלת הצורה הישנה.

01.jpg

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים