עבור לתוכן

מזדה3 VS טויטה קורולה, ראש בראש

מה עדיף? 1,860 הצבעות

  1. 1. מה עדיף?

    • מאזדה 3, 1600
    • טויוטה קורולה, 1600

אנא התחבר או הירשם על מנת להצביע לסקר זה.

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

אבל הפוקוס חלשה משתיהן וכבדה.

ד"א, מישהו יודע מה נסגר עם חוק הליסינג הזה?

www.carfolio.com

אתר טוב עם הרבה נתונים וSPECS על מכוניות..

תודה

  • תגובות 61
  • צפיות 5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אם הייתי לוקח מכונית, זה לא מאזדה 3 ולא קורולה.....

היייתי לוקח או סובארו אימפרזה או מיטסובישי לנסר :xyxthumbs:

פורסם

לנסר? אתה רציני? המנועי 1600 שלה זוללים דלק בדיוק כמה במנועי 2 ליטר של חברות אחרות..

אני חושב שהמזדה הרבה יותר טובה, ספורטיבית, מהירה..

ומישהו אמר פה שהטויוטה יותר מהירה? אתה רציני..

אני לא ממליץ על הטויוטה, אני ממליץ על הפוקוס.

פוקוס? הפוקוס כבדה....יש דוד שלי פוקוס 2006 ושלוחצים על הגז היא לא זזה..

חוץ מזה יש כמה דברים טובים במזדה...גם אם אתה מפספס טיפול ב-5 אלף זה לא נורא..מה שיכול לשנות הרבה דברים את תפספס את זה בטויוטה או בפורד...

פורסם

הפוקוס נראית רע מאוד...וחוץ מלסינג לא רואים אותה בארץ.....לך על המאזדה..

פורסם

אם הייתי לוקח מכונית, זה לא מאזדה 3 ולא קורולה.....

היייתי לוקח או סובארו אימפרזה או מיטסובישי לנסר :xyxthumbs:

הלנסר גם עומדת בפני החלפה

והאימפרזה כולה ענתיקה חוץ מהמנוע

פורסם

הדבר היחידי שעיצבן אותי בקורולה שנותנים לך רדיו דיסק מעפן שלא יכול לקרוא mp3 :P

פורסם

והקטע ברדיו הזה שזה לא פשוט אבל גם אפשרי להוציא אותו הוא ממש מובנה שקשה לשים משהו אחר במקומו.

פורסם

שמעו, אני לא יודע לגבי הפוקוס או המאזדה, אבל הטויוטה היא מכונית שלא נמצאת במוסך (מלבד טיפולים שגרתיים). אם אתה מחפש אוטו שבאת יסע ויסע ויסע ופעם בשנה יבקר לחצי יום במוסך לטיפולים שיגרתיים, הוא האוטו.

פורסם

אתם צוחקים, נכון?

מי שטוען שהמזדה ספורטיבית לא ממש יודע על מה הוא מדבר. בטח שלא מהירה. קפיצית כן, כי מרגישים כל בור בכביש. גם בטויוטה אגב. בזה הן זהות.

לגבי הפוקוס, לא הכל זה כוחות סוס, יש דבר כזה שנקרא שילדה. ההבדל בין 110 כ"ס ל100 הוא כמעט תמיד זניח, הרי את מקסימום הכח אתם מרגישים קרוב מאוד לקו האדום של מנתק ההצתה וכמה זמן אתם נמצאים בתחום הזה? שניות ספורות וגם זה לא תמיד כי מדובר בגיר אוטומאטי ואם אתה לא מחליף הילוכים ידנית הוא יחליף לך הילוך גם ככה.

אתה יודע מה זה מומנט? עוד חצי קג"מ מומנט לפורד נותנים לה תאוצות ביניים טובות יותר, נקודה. ואם אתה לא יודע מה זה מומנט, כדאי שתדע שבסוג המכוניות הזה (משפחתיות, לא ספורטיביות בעליל) הנתון משמעותי הרבה יותר מכוחות סוס, פתח וויקיפדיה.

הפוקוס יותר כבדה, אני מסכים, מצד שני היא יושבת הרבה הרבה יותר טוב על הכביש. קח איתה פניה (חדה, בין רחובות למשל עם רמזור) של 90 מעלות ב50 קמ"ש ותבין לבד. מצד שני אם אתה לא בטוח שאתה יודע איך מתנהגים בתת היגוי, אל.

מישהו אמר אמינות? אין רכב יותר אמין מטויוטה וזו עובדה מוכחת. אני יכול עכשיו בשליפה להראות לך ספרי תקלות של מזדה מול טויוטה, כמה הן רואות מוסך אחת מול השניה. תבקש ואני אמצא זמן מתישהו לסרוק לך קצת נתונים. בקטע הזה פורד קצת נופלת, כי יש בה יותר תקלות.

כולן עוברות טיפול כל 15,000 או שנה, מה שבא קודם, והטויוטה אכן לא רואה מוסך. מנסיון של 3 קורולות בעברי במשך לא מעט שנים לא עברתי טיפול בודד עם טויוטה. וכאן לשם שינוי יש לי הוכחות סטטיסטיות נרחבות מאוד, הרבה מעבר ל3 שנהגתי עליהן.

הלנסר והאימפרזה שתיהן מיושנות יחסית מבחינת המנוע. האימפרזה החדשה תגיע בקרוב עם מנוע 1.5 נמרץ יותר וחסכוני הרבה יותר.

והרדיו? אם זה מליסינג אפשר לבקש דגם סאן ואז הוא לא מגיע עם רדיו מובנה, מצד שני כמה אנשים משקיעים 3000 שקל בסטיריאו + רמקולים בליסינג? יש כאלה שכן ומגיע להם רספקט, מעריכים סאונד טוב.

היתרון הכמעט יחיד שיש למזדה על פני הטויוטה אלו 6 כריות אוויר במקום 4, וזו באמת קמצנות שלא ברורה לי אצל טויוטה.

לפוקוס יש גם שש.

אני לשימחתי לא נוהג על אף אחת מהן היום, יש לי את הבייב העצבנית שלי, אבל יש לי דיעה מבוססת בהתאם לנסיון שלי. לא בהתאם לנסיעה על האוטו של הדוד פעם בשבוע.

פורסם

הקורולה משעממת ומכוערת גם תא הנוסעים נראה גועל,חוץ מזה אוטו איכותי ביותר!

ה3 יותר יפה יותר מתקדמת יותר ''ספורטיוית'' ונותנת איבזור מכובד ביותר!

פורסם

קורולה,מנוע יותר טוב ויותר חזק.

מנוע VVT תזמון שסטומים משתנה,יותר חסכונית בדלק.

פורסם

אתם צוחקים, נכון?

מי שטוען שהמזדה ספורטיבית לא ממש יודע על מה הוא מדבר. בטח שלא מהירה. קפיצית כן, כי מרגישים כל בור בכביש. גם בטויוטה אגב. בזה הן זהות.

לגבי הפוקוס, לא הכל זה כוחות סוס, יש דבר כזה שנקרא שילדה. ההבדל בין 110 כ"ס ל100 הוא כמעט תמיד זניח, הרי את מקסימום הכח אתם מרגישים קרוב מאוד לקו האדום של מנתק ההצתה וכמה זמן אתם נמצאים בתחום הזה? שניות ספורות וגם זה לא תמיד כי מדובר בגיר אוטומאטי ואם אתה לא מחליף הילוכים ידנית הוא יחליף לך הילוך גם ככה.

א. בהרבה מנועים מתקדמים יש 70% ויותר מהכוח כבר ב-2500-3000-3500 סל"ד

ב. הפוקוס פשוט כבדה, יותר מדי

ג. לא כל גיר אוטומטי עם תפעול טיפטרוניק יחליף לבד הילוך בקו האדום

אתה יודע מה זה מומנט? עוד חצי קג"מ מומנט לפורד נותנים לה תאוצות ביניים טובות יותר, נקודה. ואם אתה לא יודע מה זה מומנט, כדאי שתדע שבסוג המכוניות הזה (משפחתיות, לא ספורטיביות בעליל) הנתון משמעותי הרבה יותר מכוחות סוס, פתח וויקיפדיה.

הפוקוס יותר כבדה, אני מסכים, מצד שני היא יושבת הרבה הרבה יותר טוב על הכביש. קח איתה פניה (חדה, בין רחובות למשל עם רמזור) של 90 מעלות ב50 קמ"ש ותבין לבד. מצד שני אם אתה לא בטוח שאתה יודע איך מתנהגים בתת היגוי, אל.

נתון של קג"מ בלי סל"ד לא שווה כלום, אבל המומנט כפול הסל"ד חלקי 715 (בערך) נותן את ערך כוחות הסוס באותו סל"ד, מה שיותר חשוב זה הכ"ס בסל"דים נמוכים - בינוניים

מצד שני ההגה של המאזדה מתקשר ואתה יכול לדעת אם אתה יכול לקחת את הפנייה ולגמור בתוך הקיר או לצאת ממנה שלם עוד בתחילת הפנייה, זה הרבה יותר חשוב מאשר ניסוי וטעייה

מישהו אמר אמינות? אין רכב יותר אמין מטויוטה וזו עובדה מוכחת. אני יכול עכשיו בשליפה להראות לך ספרי תקלות של מזדה מול טויוטה, כמה הן רואות מוסך אחת מול השניה. תבקש ואני אמצא זמן מתישהו לסרוק לך קצת נתונים. בקטע הזה פורד קצת נופלת, כי יש בה יותר תקלות.

כולן עוברות טיפול כל 15,000 או שנה, מה שבא קודם, והטויוטה אכן לא רואה מוסך. מנסיון של 3 קורולות בעברי במשך לא מעט שנים לא עברתי טיפול בודד עם טויוטה. וכאן לשם שינוי יש לי הוכחות סטטיסטיות נרחבות מאוד, הרבה מעבר ל3 שנהגתי עליהן.

המכונאים במוסכי טויוטה יושבים רגל על רגל וקוראים עיתונים כל היום, אל תדבר שטויות, במכוניות חדשות כמעט ואין הבדלי אמינות, ואלה שקיימים כ"כ זניחים שאין טעם לדבר עליהם

לפי מה אתה משווה אמינות? כמות כניסות למוסך? יכול להיות שהמאזדה תיכנס 5 פעמים ובכל פעם יעלה לדוגמה 100 שקל, אבל באותו זמן הטויוטה תיכנס למוסך פעם אחת ואתה תשלם 2000 שקל

הלנסר והאימפרזה שתיהן מיושנות יחסית מבחינת המנוע. האימפרזה החדשה תגיע בקרוב עם מנוע 1.5 נמרץ יותר וחסכוני הרבה יותר.

האימפרזה כבר נמכרת כאן עם המנוע 1.5 110 כ"ס החדש, אבל כל האוטו ישן, בסיס גלגלים של סופרמיני חדשה, שילדה מלפני עשור וחצי, פלסטיקה של קוריאניות וכו'

והרדיו? אם זה מליסינג אפשר לבקש דגם סאן ואז הוא לא מגיע עם רדיו מובנה, מצד שני כמה אנשים משקיעים 3000 שקל בסטיריאו + רמקולים בליסינג? יש כאלה שכן ומגיע להם רספקט, מעריכים סאונד טוב.

היתרון הכמעט יחיד שיש למזדה על פני הטויוטה אלו 6 כריות אוויר במקום 4, וזו באמת קמצנות שלא ברורה לי אצל טויוטה.

לפוקוס יש גם שש.

אני לשימחתי לא נוהג על אף אחת מהן היום, יש לי את הבייב העצבנית שלי, אבל יש לי דיעה מבוססת בהתאם לנסיון שלי. לא בהתאם לנסיעה על האוטו של הדוד פעם בשבוע.

פורסם

הייתי מצטט משהו מ carsforum אבל לא נעים לי מליאור, שאני מעריך מאוד כבעל ידע בפורום מעבדים ולוחות, אז אני אמנע מכך.

אני אגיב עניינית לחלק מהטענות שליאור העלה:

א) הבדלי אמינות הם זניחים במידה והנתון של 100 מול 2000 היה רציונלי ולא מוגזם בצורה פראית. אמרתי כבר, החזקתי את המכוניות האלו לא מעט שנים ואני מדבר מנסיון.

ב) עלות החזקה של פורד ומאזדה דומות מאוד מאחר ומדובר באותם מוסכים.

ג) הפוקוס לטעמי לא כבדה מדי (ואני אומר את זה כאחד שנוהג ברכב ששוקל 750 קילו עם אבזור מלא, 700 ללא).

ד) שיא המומנט ועקומות כח דומות מאוד בפורד ובמאזדה (ורצפה זהה ועוד כמה מכלולים זהים) מצביעים על יתרון למזדה בכח נתון, ועדיין הקורולה חזקה משתיהן בהבדל דק.

ה) לא מסכים לגבי ההגה, ההגה של הפוקוס נטוע הרבה יותר בכביש מאשר התקשורת במאזדה ובטח ובטח שיותר מהטויוטה הקל להחריד).

ו) בסלד"ים נמוכים ובינוניים המכוניות די זהות, וכאן נשאלת השאלה הכי חשובה: כמה ג'ימקאנות האוטו הזה יראה וכמה נסיעות בתוך העיר וכמה מחוץ לעיר. בסיכומו של דבר הכל נמדד בצורת הנהיגה של בעל הרכב. אני בעד ג'ימקאנות וקונוסים ולכן אני מעדיף פוקוס ואם ממש נגדה אז קורולה.

ז) מי שחושב על קירות כשהוא לוקח סיבוב בגלל ההגה הקל של הטויוטה עדיף שלא ינסה לקחת פניות במהירות גבוהה. יכולת הערכה לא מנוסה וצורת נהיגה לא מלומדת ומנוסה לא מאשימים בהגה, עם כל הכבוד. אפילו באלנטרה מסכנה עם בלמי תוף אחוריים והגה זוועתי לקחתי פניות במהירות עם בלם יד ולא ראיתי אף קיר.

ח) השילדה של האימפרזה טובה מאוד, למרות גילה. קצת חיזוקים במקומות הנכונים והיא מתייצבת על הכביש עם זווית גלגול מינימלית. גם השילדה של ה106 ראלי ישנה מאוד ועדיין נטועה לאספלט עם מוט מייצב בצורה פנומנלית. כנ"ל ה 306 XSI. בפלסטיקה היא תמיד הייתה סגפנית. מסכים.

ט) גודל לא קובע, אז היא עם רצפה של סופר מיני, מה רע? מנוע חזק על שילדה קצרה רק מייצב טוב יותר את הרכב, למה חייבים לגדול, בייחוד כשאתה צעיר ולא צריך שני כיסאות עם חגורות עיגון לילדים קטנים ואישה?

והערה כללית,

י) אני באמ תמדבר מנסיון, יש לי רשיון כבר לא מעט שנים, החלפתי מכוניות, אני נוהג על בסיס יומי ויש מאחורי לא מעט עשרות אלפי קילומטרים, אז זה לא הופך אותי לחכם יותר או צודק יותר אבל כן למנוסה יותר. קצת מפריע לי שילדים, ואני לא מדבר ספציפית על אף אחד כאן, אל תבינו לא נכון, ילדים שנוהגים פעם בשבוע בגיל 20 בטוחים שהם התנסו בהכל ויכולים הכל. גם אני עדיין לא יודע את מגבלות הרכב שלי ועדיין לומד אותו כל הזמן במסלולים ובניסויי וטעייה ונהיגה מודרכת. לא הכל אלו סטיגמות של "שלי יותר חזק כי יש לו יותר כ"ס" וכו'.

פורסם

מזדה 3 מלא בעיות חשמל..!!...הצמה יושבת ליד האגזוז והוא כל הזמן מחמם את החוטים ושורף אותם....

בתכלס טיוטה נשמעת יותר אמינה...

פורסם
  • מחבר

תהיה לי נסיעה יומיומית בירידות של הקסטל, ככה שרכב שמרגישים איתו טוב יותר את הכביש נראה לי סוג של יתרון.

ואם כבר הזכרתם, המאזדה מגיע עם טייפ שקורא MP3?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים