עבור לתוכן

מי שבת?

Featured Replies

פורסם

חבל מאוד שלרוב הנוער בארץ לא אכפת.

תחשבו על זה, רמת החינוך בבתי הספר תמשיך לרדת, האוניברסיטות ימשיכו להעלות את הרף לקבלה בגלל שהן רוצות לעמוד בקצב העולם, ומי ידפק מזה? אולי לא אתם, אבל האחים שלכם, הילדים שלכם אולי, רמת החינוך בארץ זוועתית ודרוש שינוי דראסטי בחינוך מא' ועד ת'.

נקווה שיבחר בסופו של דבר ראש ממשלה שבאמת יחשוב קדימה וירצה שיזכרו אותו כאדם ששינה את החינוך בארץ ישראל.

ואתה חושב שחבורה של ילדים שנקראת "מועצת הנוער הארצית" תשנה משהו? חחח הצחקת אותי, כל מי ש"שבת" היום, סתם שבתו כדי ללכת הביתה, אין למועצת הנוער הארצית כוח בגרוש לעשות שום שינוי, אולי ברמה האידיאולוגית אמור להיות להם, אבל בת'כלס הם סתם עוד גוף שקיים רק בשביל שיהיה גוף כזה, ולא יגידו "למה אין ???"

-ג'ו

  • תגובות 48
  • צפיות 2.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

ואתה חושב שחבורה של ילדים שנקראת "מועצת הנוער הארצית" תשנה משהו? חחח הצחקת אותי, כל מי ש"שבת" היום, סתם שבתו כדי ללכת הביתה, אין למועצת הנוער הארצית כוח בגרוש לעשות שום שינוי, אולי ברמה האידיאולוגית אמור להיות להם, אבל בת'כלס הם סתם עוד גוף שקיים רק בשביל שיהיה גוף כזה, ולא יגידו "למה אין ???"

-ג'ו

לא משנה עד כמה הגוף הזה סימלי, בעזרת כוח רצון הם יצליחו אולי להכניס קצת שכל לאנשים שיושבים שם.

במידה ולא, בסופו של דבר זה יקרה, פשוט צריך שזה יקרה כמה שיותר מוקדם, כי חינוך זה דבר מאוד חשוב בשורה התחתונה :)

פורסם

לא שבתתי, אבל 75 אחוז מהכיתה שבתו X_X

הדבר העצוב הוא שרובם לא יודעים על מה הם שובתים, העיקר לצאת מבית ספר (אפילו אם זה אומר לטפס על הגדרות...יופי)

ככה שנשארו 5 תלמידים שרוצים ללמוד (ואחת שחשבה שלא נעשה כלום אז נשארה :lol:) וביולוגיה,ערבית, ולשון דווקא הלך סבבה.

מסתבר שאם מעיפים את התלמידים שלא רוצים ללמוד, אפשר ללמוד, מי היה מאמין :s07:

אהבתי את העובדה שמפגינים על שעות מועטות מדי, אבל יוצאים באמצע יום. וואלה, תלמידים אינטילגנטים חיים פה.

פורסם
link=topic=224768.msg1971173#msg1971173 date=1166006441]

סיימנו ב12 :cool2:

ואז חזרתי ב1 עד 3 לתגבורים במתמטיקה חח :silly:

פורסם

לא שבתתי, אבל 75 אחוז מהכיתה שבתו X_X

הדבר העצוב הוא שרובם לא יודעים על מה הם שובתים, העיקר לצאת מבית ספר (אפילו אם זה אומר לטפס על הגדרות...יופי)

ככה שנשארו 5 תלמידים שרוצים ללמוד (ואחת שחשבה שלא נעשה כלום אז נשארה :lol:) וביולוגיה,ערבית, ולשון דווקא הלך סבבה.

מסתבר שאם מעיפים את התלמידים שלא רוצים ללמוד, אפשר ללמוד, מי היה מאמין :s07:

אהבתי את העובדה שמפגינים על שעות מועטות מדי, אבל יוצאים באמצע יום. וואלה, תלמידים אינטילגנטים חיים פה.

אתה מדבר שטויות פשוט.

ההפגנה הייתה כדי להביא תשומת לב, מתי רצית שהם יפגינו? בערב?

בדיוק כמו שפועל ישבות באמצע יום העבודה כדי למשוך תשומת לב, כך תלמיד צריך לשבות על יום לימודים רגיל כדי לשבור את השגרה, כדי להראות אותו כוחו ואת נחישותו.

ככה מתצבעת תשומת לב, גם כל אלה שהבריזו ולא ידעו למה עזרו לשביתה, אבל זה פחות משנה.

פורסם
  • מחבר

מסתבר שאם מעיפים את התלמידים שלא רוצים ללמוד, אפשר ללמוד, מי היה מאמין :s07:

אם כבר הזכרנו את זה, אני חייב לספר:

רקע: יום ראשון השתחררתי ב-1 (במקום בשש) - אסיפת הורים, יום שני ב-5 (חצי שעה מוקדם), אבל רוב היום לא למדנו, היה לנו הרצאות.

יום שלישי:

אני בא ב-7:20, חושב שהשיעור עומד להתחיל ב-7:30, מגלה שהמחנך שלי חולה, מתחילים ב-8:15 תפילה (שיותר מחצי לא הייתי), אחרי זה היה עוד שיעור חופשי, התחלנו לשחק ב-"מלחמת נעלים", אני בדיוק רוצה לצאת לפתוח את מחסן ספורט (יש לי 4 מפתחות של בית ספר: מאסטר, מנעולים חיצוניים, מחסן ספורט, אחד שאני עוד לא יודע מה הוא עושה) איך שאני יוצא אני קולט מורה שניכנס לכיתה, ומטיס את כולם משם ושולח אותם לבית, וזה היה יותר מחצי כיתה (12), בקיצור שיחקתי כדור-סל עד 10, חזרתי לכיתה, למדתי עם עוד שלושה שיעור בציונות (נתן לנו פטור להיום), אחר כך היה לי שיעור על חנוכה (עם אותם השלושה), ואחר כך למדתי גישות לאמונה (עוד שעתיים של בזבוז זמן, היינו אז חמישה), ואז היה לי אנגלית (שבגלל זה נישארתי כי היה לנו אנסין) סיימתי בשלוש, אבל לא עשיתי כלום! (כל השיעורים דיברנו סתם עם המורים חוץ מאנגלית).

יום רביעי:

היה לי פטור משיעור של ציונות, ואחרי זה היה שיחה על חנוכה ולאחר מכאן נכנסה השביתה, אז הלכתי לבית ב-10 (במקום בשלוש).

יום חמישי:

יש לנו סיור בתל השומר, יום חיילות.

סגרתי שבוע, ולא עשיתי כלום!

פורסם

ואז חזרתי ב1 עד 3 לתגבורים במתמטיקה חח :silly:

חחחח חשבתי שאנשים הבינו את הסימן :cool2: הלכנו ליפתוח ראש :kopfpatsch:

אני חייב להפסיק לעשות אתזה :bash: כל פעם שאין מה לעשות יללאה נרגילה :kopfpatsch:

פורסם

McMerc - מה לעזאזל זה שיעור "גישות לאמונה", רק אל תגיד לי שעושים על זה בגרות.

ואני עוד חשבתי ששיעורי תנ"ך רגילים זה סיוט.

פורסם

ה בצפר דתי, יש שם הרב מקצועות שבכלל לא חשבת עליהם :/

בכל אופן, זה היה ממש מרגיז.

חצי שכבה בטיול במדבר יהודה (11 כיתות, שני מחזורים, אני הייתי שבוע שעבר).

אני מגיע לבצפר 7:40 שיעור ראשון ספורט, כמובן שאני עם עוד שתי כיתות שבמסע חוץ מהכיתה שלי ואנחנו 8 בשיעור, משחקים כדורסל. אח"כ יש שיעור ספרות, אבל בגלל שביום שישי יש מבחן אז כמובן שרק שאלנו שאלות, לא עשינו כלום. אח"כ אנגלית, בגלל שאנחנו רק חצי כיתה (חלוקה להקבצות+חצי שכבה שלא נמצאת זה נחמד :)) אז היא נתנה לנו לקרוא איזה ספר ואחרי שעה אחת (שיעור כפול) שחררה אותנו. וזה הקטע המעצבן. מסתבר שגם השיעור שאחרי אנגלית התבתל. GUESS WHAT? נשארת שעה בבצפר רק כדי לגלות שאני חוזר הבייתה. השבוע פשוט לא למדתי כלום!

פורסם
  • מחבר

אנחנו עושים 4 יחידות של מחשבת ישראל.

1) טעמי המצוות.

2) נס וטבע.

3) ציונות.

4) גישות לאמונה.

מחשבת ישראל זה בעצם מעין ספרות, אבל דתית (מחזורים לפני קיבלו בזכות זה פטור, ולא עשו ספרות, אנחנו המחזור הראשון בבית ספר שעושה בגרות בספרות).

היחידה הראשונה עוסקת בטעמי המצוות (חוקים, משפטים, ההיגון מאחורי המצוות לפי הרבה פילוסופים).

היחידה השניה עוסקת בהתערבות של ה' בעולם (כמובן שאנחנו לומדים הרבה גישות שונות של פילוסופים לזה).

היחידה השלישית עוסקת בערך של ארץ ישראל בעניי הוגים דתיים.

היחידה הרביעית עוסקת באלוקות, כלומר מה זה בעצם אלוקים ומה משמעות של האמונה באלוקים.

בכל יחידה לומדים פילוסיפים מכל הזמנים, ולא רק דתיים (למדנו הרבה אריסטו לדוגמא).

פורסם

מחשבת ישראל זה קל!!!!! קיבלתי ביחידה פנימית של זה 86!!! ולמדתי יומים לפני לבגרות :kopfpatsch:

פורסם
  • מחבר

מסכים איתך, לבנתיים יש לי בשתי היחידות הראשונות 98.

פורסם

הייתי היום בטכניון אז לא באתי ללימודים גם ככה..

פורסם

אנחנו עושים 4 יחידות של מחשבת ישראל.

1) טעמי המצוות.

2) נס וטבע.

3) ציונות.

4) גישות לאמונה.

מחשבת ישראל זה בעצם מעין ספרות, אבל דתית (מחזורים לפני קיבלו בזכות זה פטור, ולא עשו ספרות, אנחנו המחזור הראשון בבית ספר שעושה בגרות בספרות).

היחידה הראשונה עוסקת בטעמי המצוות (חוקים, משפטים, ההיגון מאחורי המצוות לפי הרבה פילוסופים).

היחידה השניה עוסקת בהתערבות של ה' בעולם (כמובן שאנחנו לומדים הרבה גישות שונות של פילוסופים לזה).

היחידה השלישית עוסקת בערך של ארץ ישראל בעניי הוגים דתיים.

היחידה הרביעית עוסקת באלוקות, כלומר מה זה בעצם אלוקים ומה משמעות של האמונה באלוקים.

בכל יחידה לומדים פילוסיפים מכל הזמנים, ולא רק דתיים (למדנו הרבה אריסטו לדוגמא).

ואו.

חחח איך שבבצפר דתי לא הייתי שורד.

על כל מה שהמורה היה אומר הייתי אומר לו שהכל בולשיט :P

פורסם

צריך לתת לשבות רק למי שיודע על מה הוא שובת...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים