פמיניסטיות בשקל - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פמיניסטיות בשקל


Merrymoon

Recommended Posts

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3338849,00.html

עוד מופע חשפנות ועוד עדר של "פמניסטיות" שמפגינות כביכול נגד ניצול גוף האישה, בלה בלה בלה... אני מגדירה את עצמי... וואלה, קצת פמניסטית, אבל אני מסרבת להזדהות עם לול התרנגולות הזה. הן שנים נלחמו לחוקק את זכות האדם על גופו (לצורך העניין, האישה על גופה - הפלות) ועתה הן מחליטות לקחת את אותו החופש של האישה על גופה לידיהן ולהגיד שאסור להן להיות חשפניות כי זה "שוביניסטי". אני חותמת לכם על צ'ק של מליון דולר שאותן "פמניסטיות", שמתנגדות למופעי חשפנות, מבלות במסיבות רווקות פרועות עם חשפנים והולכות לישון עם ויברטור גדול ושחור. אם בחורה מחליטה שהיא רוצה להתערטל לעיני גברים (או נשים, לצורך העניין - מועדון מינרווה, לסבי) - זכותה. שהכונפות האלו ידאגו קודם לפערי השכר ולהפליה במקום העבודה בין המינים לפני שהן דוחפות את האף למנוש של אחרים. מה כן, אני עבדתי במועדון חשפנות (מלצרתי, בלבוש מלא...) ואני אגיד לכם כזה דבר - מרבית הבנות שם היו כאלו שלא עשו צבא, בתיכון ישבו כל היום במחששה ולא הגיעו לאף שיעור, בסוף, לא יצא מהן כלום. מה שכן, מרבית הבנות הללו לא מקבלות תלוש שכר, לא ביטוח , לא ביטוח לאומי, לא דמי הבראה, לא הפרשה לפנסיה - לא כלום בעצם. שידאגו לזה. :bash:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צחק צחק, בנורווגיה (המדינה הכי פמניסטית בעולם) סטריפטיז נחשב לאמנות לכל דבר - גם איכות המופע שם נעלה. אלא ששם יש שוויון שכר וזכויות אמיתי לנשים. פה הפמניסטיות הן סתם כונפות שלא יודעות להתלבש והולכות לישון עם דילדו גדול ושחור שמחפשות על מה להתבכיין במקום להלחם על דברים חשובים באמת - כמו למשל הוצאות טיפול בילד שיחשבו כהוצאה מוכרת (לחד-הוריות או אלמנות לפחות), הערכת חופשת לידה עד סיום גיל היניקה וכו'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קיצוניות = אנשים מטומטים.

ולא משנה באיזה תחום.

ברגע שאתה סוגר את המוח שלך לרעיונות שונים ממה שאתה חושב לנכונים אז אתה עובר את הסף הזה שבו למה שאתה אומר יש משמעות.

שילכו כולם לעזעזל. כל הקיצוניים למיניהם.

כולם!!! ואני לא מוכן לשמוע טענות נגד זה!!!!!!!

;D

מה שבכלל הורג אותי זה אנשים שכותבים ביקורות על ספרים/סרטים בלי לקרוא אותם.

יש עכשיו את הסרט החדש של מל גיבסון, אז ב Keith and the Girl הקריאו כתבת ביקורת על הסרט שבה המבקרת פשוט הצהירה "אני לא מתכוונת לראות אותו" ואז קטלה אותו במשך עמוד שלם...

זה נקרא לעשות צחוק מהעבודה.

כל האנשים האלה ששופטים אנשים אחרים סתם עושים את זה כי אין להם חיים משל עצמם.

אגב, אני לא הולך לראות סרט של מל גיבסון בקולנוע רק בכלל שהוא אנטישמי. הוא שונא יהודים, אז אין סיבה שהוא יקבל את הכסף היהודי שלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי הן מקנאות כי אין להן מה לחשוף... ::)

יו, המליצו על התגובה שלי ב-YNET :smile1:

כשהתגובה אדומה זה אומר שהמליצו? ואם כן כמה המלצות?

ובעניין הפמיניסטיות - זה מה קורה שמקבלים רק דילדו כל החיים.(ואני לא מתכוון ללסביות. אלא לכאלה שאין להן פרטנרים בכלל)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...