עבור לתוכן

היזהרו והישמרו משירות גרוע ומעשי מרמה בחנות PC Now

Featured Replies

פורסם

?09:51 ?12/?11/?2006

התקשרתי לחנות PC Now, דיברתי עם רוני, המייצג את החנות, שאלתי אותו האם יש במלאי:

  • כרטיס מסך Innovision® GEFORCE 6800 128MB
  • כרטיס טלוויזיה FlyTV
  • כרטיס קול Audigy2 ZS

לאחר בדיקה קצרה, אמר רוני כי את הכרטיס מסך והכרטיס טלוויזיה יש במלאי ואפשר לבוא ולקחת במקום, אך לגבי כרטיסי קול יש בעיה ואין א תהמוצר, ניתן להזמין ותוך יום-יומיים המוצר יגיע.

כמו כן, המליץ רוני לבצע מיידית הזמנה באתר כי כך המחיר יוצר יותר זול ב-20% מאשר בחנות וגם כדי שהמוצר יישמר לי.

מיד ביצעתי הזמנה באתר ולאחר התארגנות קלה יצאתי לדרך.

?12:00 ?12/?11/?2006

הגעתי לחנות PC Now, המקום נראה מוזנח, בלשון המעטה, קירות מלוכלכים ובלאגן שלם, אך מה שמעניין אותי זה השירות, שעד כה היה מצויין.

התיישבתי מול רוני וביקשתי לקבל את המוצרים.

רוני הסתכל על ההזמנה ועשה מבט של "אוי" ואמר: "דווקא את ה-6800 הזמנת, בדיוק אין אותו".

הזכרתי לו את השיחה שלנו בבוקר.

אמר שאולי יש ושחבל כי יש 7600 שהוא יותר טוב ועדיף לי לקחת אותו.

הסברתי שאני יודע מה עדיף לי ואני מעוניין ב-6800 שלגביו דיברנו בבוקר.

רוני ביקש מס' רגעים וניגש אל "מאחורי הקלעים", לאחר מס' דקות חזר ואמר כי יש לו 6800 לא חדש מהקופסא והוא מעדיף שלא אקח אותו אלא אזמין 6800 חדש או אקח את ה-7600.

מששאלתי כיצד יתכן הדבר, כי לפני כשעתיים היה את המוצר במלאי, הזמנתי אותו כדי שישמר לי, ופתאום אין.

ענה: "עכשיו לקחו אותו, עכשיו היה פה מישהו ולקח אותו, אני מוכר 60 כרטיסים כאלה ביום".

לאות הוכחה ומתוך כעס, ביקשתי את המס' של אותו אדם שרכש את הכרטיס "שלי", וקיבלתי תשובה יפה ושירותית "אני לא חייב לך כלום".

כמו כן ציין כי את הכרטיס טלוויזיה יש במלאי ואוכל לרכוש אותו.

משהתייאשתי, שאלתי בכמה ימכור לי את ה-6800 ה"לא חדש" וכמה זמן אחריות אקבל עליו.

אמר כי הכרטיס "פתוח וחשוד" ולא מעוניין למכור לי מוצר כזה.

הסברתי לו שהגעתי מרחוק וזה לא בסדר שבטלפון מוסרים מידע שגוי.

התנצל.

קמתי והלכתי.

אשמח לשמוע על מקומות נוספים בהם ניתן לפרסם סיפורים כמו הנ"ל, וכמובן גם תשבחות על חנויות הראויות לכך.

פורסם

אתה עובר על חוקי הפורום :silly:

הנה:

פרסום חנויות:

חל איסור על פרסום הודעות הדנות בחנות זו או אחרת! אין להביע דעה על חנויות, לפרסם סיפורים הקשורים לחנות כלשהי, או לדון בכל צורה שהיא בחנות מסויימת. מותר לנקוב בשמות של חנויות רק לצורך השוואת מחירים של מוצר מסויים, ולא לשום מטרה אחרת.

שימו לב: כל אזכור של חנות בהודעתכם שלא לצורך השוואת מחירים יגרור למחיקת ההודעה או הדיון במלואו!

פורסם

?09:51 ?12/?11/?2006

התקשרתי לחנות PC Now, דיברתי עם רוני, המייצג את החנות, שאלתי אותו האם יש במלאי:

  • כרטיס מסך Innovision® GEFORCE 6800 128MB
  • כרטיס טלוויזיה FlyTV
  • כרטיס קול Audigy2 ZS

לאחר בדיקה קצרה, אמר רוני כי את הכרטיס מסך והכרטיס טלוויזיה יש במלאי ואפשר לבוא ולקחת במקום, אך לגבי כרטיסי קול יש בעיה ואין א תהמוצר, ניתן להזמין ותוך יום-יומיים המוצר יגיע.

כמו כן, המליץ רוני לבצע מיידית הזמנה באתר כי כך המחיר יוצר יותר זול ב-20% מאשר בחנות וגם כדי שהמוצר יישמר לי.

מיד ביצעתי הזמנה באתר ולאחר התארגנות קלה יצאתי לדרך.

?12:00 ?12/?11/?2006

הגעתי לחנות PC Now, המקום נראה מוזנח, בלשון המעטה, קירות מלוכלכים ובלאגן שלם, אך מה שמעניין אותי זה השירות, שעד כה היה מצויין.

התיישבתי מול רוני וביקשתי לקבל את המוצרים.

רוני הסתכל על ההזמנה ועשה מבט של "אוי" ואמר: "דווקא את ה-6800 הזמנת, בדיוק אין אותו".

הזכרתי לו את השיחה שלנו בבוקר.

אמר שאולי יש ושחבל כי יש 7600 שהוא יותר טוב ועדיף לי לקחת אותו.

הסברתי שאני יודע מה עדיף לי ואני מעוניין ב-6800 שלגביו דיברנו בבוקר.

רוני ביקש מס' רגעים וניגש אל "מאחורי הקלעים", לאחר מס' דקות חזר ואמר כי יש לו 6800 לא חדש מהקופסא והוא מעדיף שלא אקח אותו אלא אזמין 6800 חדש או אקח את ה-7600.

מששאלתי כיצד יתכן הדבר, כי לפני כשעתיים היה את המוצר במלאי, הזמנתי אותו כדי שישמר לי, ופתאום אין.

ענה: "עכשיו לקחו אותו, עכשיו היה פה מישהו ולקח אותו, אני מוכר 60 כרטיסים כאלה ביום".

לאות הוכחה ומתוך כעס, ביקשתי את המס' של אותו אדם שרכש את הכרטיס "שלי", וקיבלתי תשובה יפה ושירותית "אני לא חייב לך כלום".

כמו כן ציין כי את הכרטיס טלוויזיה יש במלאי ואוכל לרכוש אותו.

משהתייאשתי, שאלתי בכמה ימכור לי את ה-6800 ה"לא חדש" וכמה זמן אחריות אקבל עליו.

אמר כי הכרטיס "פתוח וחשוד" ולא מעוניין למכור לי מוצר כזה.

הסברתי לו שהגעתי מרחוק וזה לא בסדר שבטלפון מוסרים מידע שגוי.

התנצל.

קמתי והלכתי.

אשמח לשמוע על מקומות נוספים בהם ניתן לפרסם סיפורים כמו הנ"ל, וכמובן גם תשבחות על חנויות הראויות לכך.

אני הייתי תובע אותם בבימ"ש לתביעות קטנות על החזרי נסיעות + עוגמת נפש.

פורסם

מצטער בשבילך,

אבל ממתי קונים מחנויות כאלה?!

תקנה בחנויות גדולות ומכורות (KSP noacomp Panda )

אני אישית לא מכיר את החנות (pc now ) וזאת בדיוק הסיבה

שלא הייתי קונה ממנה.

פורסם

מצטער בשבילך,

אבל ממתי קונים מחנויות כאלה?!

תקנה בחנויות גדולות ומכורות (KSP noacomp Panda )

אני אישית לא מכיר את החנות (pc now ) וזאת בדיוק הסיבה

שלא הייתי קונה ממנה.

:xyxthumbs:

פורסם

לפני שהנושא נינעל.

תודה על המידע.

אני לא משלם יותר על הזמנות ברשת ..

אני בוחור תמיד לשלם בזמן איסוף המוצר ...זה פותר הרבה בעיות

KSP - מחירים זולים שרות בהתאם.

PANDA - החרמתי ב 4 שנים האחרונות. אחרי שנפגעתי מהם.

לא מזמן קניתי שם מוצר רק לאחר שאמרו לי שהוא במלאי ונסעתי לסניף שלהם ...

זיגזג - קנייה בעניים עצומות :xyxthumbs:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים