הוספה של הארד דיסק שמותקן עליו 98 למערכת של XP - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הוספה של הארד דיסק שמותקן עליו 98 למערכת של XP


shibby15

Recommended Posts

אני מקווה שזה הפורום הנכון...

יש לי מערכת עם ווינדוס ורייד. אני רוצה להוסיף עוד הארד דיסק שמותקן עליו ווינדוס 98 SE. המטרה היא העברת מידע מהדיסק עם ה98SE ל ... תהיה בעיה כלשהי? איך אני יכול לבחור עם איזה מערכת אני רוצה לעלות?

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כברירת-מחדל, הכונן הנוכחי שלך משמש כמאסטר. שים-לב כאשר אתה מתקין את הכונן החדש שהוא יהיה סלייב. אתה עושה את זה ע"י הג'אמפר (חתיכת פלסטיק מיניאטורית, תשתמש בפינצטה) שמורכב על השיניים של הכונן (תראה שרטוט שמופיע על גב הכונן איך לחבר אותו).

המחשב יזהה שיש לך שתי מערכות הפעלה וישאל אותך בתחילת ההפעלה איזו תרצה להעלות. אם לא תבחר, כונן המאסטר יעלה את ה- כברירת מחדל כמו קודם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם תחבר את הכונן עם ה 98 כ SLAVE ה יזהה ותוכל להעביר מידע אבל בשום פנים ואופן לא תוכל להעלות את ווינדוס 98...98 עולה רק מ BOOT SECTOR שתמיד נמצא בכונן הראשון שהאות שלו היא C, כרגע יש לך על הכונן הזה וגם אם ה יושב בכונן אחר הוא רושם ב C קובץ שמשמש כ BOOT AGENT ומודיע על כל המערכות הפעלה שמותקנות ונותן לך לבחור ביניהן. כדי לעשות את זה כמו שצריך אתה צריך קודם להתקין את 98 על C למשל ואח"כ את על D. נכון, זאת לא הייתה בדיוק השאלה...אבל סתם לידע הכללי..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

XP can read the file system on 98

windows 98 uses FAT

XP users NTFS

NTFS can read FAT, but FAT cant read NTFS

I have done that before, I was able to connet win95 hard disk to win home, it worked perfect after i jumperd it, even though one hard disk was ultra DMA and the other was not.

Should be no problems

Good luck

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...