עבור לתוכן

נגמר הבלאגן.. עכשיו לכולם יש מלווה 3 חודשים והגבלת נוסעים ל2

Featured Replies

פורסם

לא אני מציע לא להיות מפגרים

  • תגובות 68
  • צפיות 3.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

לכולם יש 3 חודשים מלווה.

החוק אושר בקריאה 2 ו-3...

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3324911,00.html

איזה באסה... הייתי שבוע בלי מלווה... עכשיו זה חוזר לי לעוד שבועיים...

עכשיו שאלה לי אליכם:

כתוב שם שזה אושר ע"י ועדת הכלכלה... האם זה אומר שהחוק כבר נכנס לתוקף או שזה רק שלב אחד בחיקוקו?

פורסם

החוק אושר לקריאה שניה ושלישית

הקריאה עדיין לא נעשתה

פורסם

שיט כתוב שם כנראה שהוא יהיה רטרואקיטבי, אין מה לעשות נחיה ונראה.

תגידו ממתי ועדת הכלכה אחראית על בטיחות בדרכים?

פורסם

זה לא שעם מלווה האוטו יתנהג אחרת אלא אתה תנהג אחרת כל מי שיש לו רישיון יודע שעם ההורים הוא נוסע פחות מהר...

וכן מלווה יכול להסביר לך מה לעשות במקרה של...

למשל לחבר שלי אין ABS באוטו נסענו אני הוא ואבא שלו וכאשר הוא רצה לעצור הוא כמעט נעל גלגלים עם הוא לא היה מפמפם את הברקס בהוראה של אבא שלו.

וזה לא רק שבן אדם לא יכול להשתלט על רכב מלא אלא פשוט זה יותר קשה זה הכל

פורסם

וכן מלווה יכול להסביר לך מה לעשות במקרה של...

למשל לחבר שלי אין ABS באוטו נסענו אני הוא ואבא שלו וכאשר הוא רצה לעצור הוא כמעט נעל גלגלים עם הוא לא היה מפמפם את הברקס בהוראה של אבא שלו.

וזה לא רק שבן אדם לא יכול להשתלט על רכב מלא אלא פשוט זה יותר קשה זה הכל

המורה של החבר שלך היה אמור להסביר לו מה לעשות בעצירת חירום לא אבא שלו. אבא שלו לא אמור ללמד אותנו לנהוג, הוא אמור לתת לו טיפים ולהביא לו ניסיון זה לא יכול להיות שהוא ילמד בלימת חירום רק אחרי שהוא עבר את הטסט.

זה לא שעם מלווה האוטו יתנהג אחרת אלא אתה תנהג אחרת כל מי שיש לו רישיון יודע שעם ההורים הוא נוסע פחות מהר...

אז שישימו מלווה עד סוף הנהג חדש

שני הדרישות הגיוניות באותה מידה

פורסם

ברכב ללא ABS הדרך הטובה ביותר לעצירת חירום היא בלימה בכל הכוח, גם אם זה אומר נעילת גלגלים

לפמפם ברקסים זה עוד יציאה מטומטמת של משרד התחבורה

החסרון היחיד שיש בנעילת גלגלים (והסיבה לקיום ה-ABS למעשה) זה החוסר יכולת היגוי

אבל בשביל זה פשוט עוזבים את הברקס, מסובבים את ההגה ושוב בולמים בלימת חירום (התחמקות ממכשול בבלימה)

פורסם

לפי מה שאני יודע נעילת גלגלים מפחיתה את החכיך בין הגלגל לכביש ולכן מגדילה את מרחק העצירה.

פורסם

אתה טועה. היא פשוט מונעת ממך שליטה על היגוי הרכב שזה יכול להיות הרבה יותר קטלני

פורסם

לפי מה שאני יודע נעילת גלגלים מפחיתה את החכיך בין הגלגל לכביש ולכן מגדילה את מרחק העצירה.

אתה יודע מה שמשרד התחבורה מלמד אותך

המלצה שלי - לך לקורס נהיגה מתקדמת באחד מבתי הספר לנהיגה מתקדמת בארץ

אתה טועה. היא פשוט מונעת ממך שליטה על היגוי הרכב שזה יכול להיות הרבה יותר קטלני

זה פשוט בולשיט

בקו ישר זה קטלני?

ואם אתה צריך להתחמק ממכשול אתה עוזב את הברקסים מקבל היגוי וחוזר לברקסים

פורסם

הרעיון הוא שלפעמים אתה יכול להתחמק מהמכשול אבל בגלל הלחץ אתה פשוט לוחץ בכל הכח על הברקס ומקווה לטוב כשבפועל אתה יכול לעבור את המכשול מהצד בלי לנעול גלגלים

ותכלס, אתה רוב הזמן לא נוסע ב100% קו ישר. תמיד את ההיגויים הקטנים האלה של ימינה ושמאלה ואם אתה בולם במצב כזה הרכב יתחיל להסתובב לך תוך כדי ההחלקה

פורסם

רכב שנוסע ובולם בלימת חירום לא מסתובב ולא מחליק

הוא ממשיך בקו ישר

אני מציע שתלך לקורס נהיגה מתקדמת

יש לך הרבה ללמוד

פורסם

המורה של החבר שלך היה אמור להסביר לו מה לעשות בעצירת חירום לא אבא שלו. אבא שלו לא אמור ללמד אותנו לנהוג, הוא אמור לתת לו טיפים ולהביא לו ניסיון זה לא יכול להיות שהוא ילמד בלימת חירום רק אחרי שהוא עבר את הטסט.

אז שישימו מלווה עד סוף הנהג חדש

אני לא יודע איפה אתה למדת נהיגה אבל איפה שאני למדתי רוב המכוניות הן חדשות 2003+ למעט שלוש מכוניות שראיתי פחות מזה וגם ככה יש בהן את מערכות הבטיחות המתקדמות...

פורסם

אני למדתי על אימפרזה טורבו... יש לה ABS ובכל זאת המורה הצליח למצוא כמה שניות להגיד לי שבמכוניות שאין בהם ABS איך צריך לבלום...

פורסם
  • מחבר

אתה יודע מה שמשרד התחבורה מלמד אותך

המלצה שלי - לך לקורס נהיגה מתקדמת באחד מבתי הספר לנהיגה מתקדמת בארץ

זה פשוט בולשיט

בקו ישר זה קטלני?

ואם אתה צריך להתחמק ממכשול אתה עוזב את הברקסים מקבל היגוי וחוזר לברקסים

לדעתי אתה מדבר שטויות אבל ממש אין לי כח להתווכח על זה בכל מקרה carsforum כדיי להיות בטוח

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים