יש לי בעית שגיאה שאומרת .הפרמטר שגוי. - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יש לי בעית שגיאה שאומרת .הפרמטר שגוי.


natan805

Recommended Posts

למשל התקנתי תוכנה בסוף ההתקנה באה ההודעה הפרמטר שגוי.מזה פרמטר?.

שאני מכבה את המחשב בכיבוי נגשת לי עוד איזה הודעה שקשורה לכונן a .ויש לי לבחור או נסה שנית או ביטול או התעלם.אני לא יודע מאיפה השגיאות האלה.

אבל הכי חשוב לי זה השגיאה של הפרמטר שגוי.בבקשה תסבירו לי מה הבעיה כי השגיאה הזאת באה אחרי פורמט שעשיתי שעשיתי שלשום

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא אני משתמש בnod 32.

אז אני יגיד לך הכל כי אני לא יודע למה זה קרה.

יום שישי עשיתי פורמט למחשב.כי היה לי את הוירוס של האי סי קיו הידוע.מוצאי שבת נשפח על המארז קצת מים וזה עשה קצר בכפתור ההדלקה.אז בשביל להדליק את המחשב היתי מחבר לרגע את החוט של כפתור ההדלקה .ואז מנתק אותו מיד שלא יהיה קצר.כשנדלק המחשב התחילה ההודעה הפרמטר שגוי.כרגע כבר המים היתיבשו והמחשב נדלק חלק בלי שום בעיות אבל השגיאה עדיין קיימת.

השגיאה באה לראשונה בכניסה לוינדוס. בפעם השניה שהתקנתי איזו שהי תוכנה אז בסוף ההתקנה .מי יודע בעתיד אולי היא תיהיה שוב ושוב.

זה כל מה שאני יודע לבנתיים אם תרצה עוד פרטים תגיד לי אני חייב לדעת מה הבעייה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מצליח לעלות את הצילום לאתר כי התמונה שוקלת הרבה ואני לא יודע איך מרנדרים .אז אני יסביר בדיוק

למשל אני פותח את לינגו וארר.{תוכנת תרגום רב מילולי} נפתח חלון ביחד עם החלון של האנטי וירוס שלי {nod32} שמראה כאילו וירוס.ונפתח גם הודעה בנפרד שכתוב בעברית הפרמטר שגוי וכתוב באותו הודעה גם באנגלית error loading cd_clint.dll .ואז יש לי ללחוץ על אישור .אחרי שלחצתי.>ניפתח לי חלון של וכתוב.כדי לסייע בהגנה על המחשב סגר תוכנית זן.ואז יש לי ללחוץ על סגור הודעה.>אחרי שלחצתי>באה ההודעה הידועה .שלח דו"ח שגיאות או אל תשלח>ואז נפתח חלון אחרון ששואל אותי אם אני רוצה לנתק את המחשב מחדש כך כתוב>one or more files werw installed that require your system to be restarted. please select select the desired action and press OK ואז יש לי לבחור restart now או restart later

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...