פורסם 2006 באוקטובר 219 שנים יש לי 2 GIGA זכרון, והבעיה שכשאני מריץ למשל 3DMARK 05\06, הוא אומר לי שיש לי 2032 מגה זכרון, כאשר למעשה אמור להיות 2048... וכשהרצתי EVEREST, הוא מראה לי 2046. תאחלס זה לא כזה משנה אם יש לי כמה מגה פחות, כי אני בחיים לא ארגיש בהבדל, אך האם זה תקין?עוד בעיה, בEVEREST מצויין אצלי הזכרון שבשימוש. אז כתוב אצלי שכרגע 777 מגה זכרון בשימוש. אני עדיין לא יודע אם זה תקין בכלל כי נראה לי זה יותר מדי יחסית לתוכנות שמופעלות, אבל עדיין לא בדקתי לעומק אז אין לי כאן שאלה.הבעיה היא הזכרון הוירטואלי. כתוב שסה"כ יש לי 4 GIGA זכרון וירטואלי, כאשר 1259 ממנו בשימוש! אני מעוניין שכל הזכרון הפיזי שלי יהיה בשימוש לפני שאשתמש בזכרון וירטואלי, אז למה זה קורה? ואיך אפשר לטפל בבעיה הזאת?
פורסם 2006 באוקטובר 219 שנים אתה יכול לבטל את השימוש בזיכרון וירטאלי...מבקש ימיני על המחשב שלי>>מתקדם>>ביצועים..שם תחפש...בכל מקרה..אני לא יודע איזה תוכנות מופעלות לך אבל זה לא מאוד חריג ש700 מגה מנוצלים...לגבי הכמה מגה פה..לי יש 1024 וזה אומר לי 1048..לא יודע למה ות'אמת גם לא מעניין אותי אם היה לי רק 1000...
פורסם 2006 באוקטובר 219 שנים אתה יכול לבטל את השימוש בזיכרון וירטאלי...מבקש ימיני על המחשב שלי>>מתקדם>>ביצועים..שם תחפש...בכל מקרה..אני לא יודע איזה תוכנות מופעלות לך אבל זה לא מאוד חריג ש700 מגה מנוצלים...לגבי הכמה מגה פה..לי יש 1024 וזה אומר לי 1048..לא יודע למה ות'אמת גם לא מעניין אותי אם היה לי רק 1000...בטח הוא מראה לך את כל הזכרון שיש במחשב(ללא הכרטיס הזכרון של הכרטיס מסך)יש כמה מגה שתפוסים ע"י הביוס(הגדרות הראשוניות...וגם המערכת ההפעלה) וגם תלוי בתוכנה
פורסם 2006 באוקטובר 219 שנים מחבר אתה יכול לבטל את השימוש בזיכרון וירטאלי...מבקש ימיני על המחשב שלי>>מתקדם>>ביצועים..שם תחפש...בכל מקרה..אני לא יודע איזה תוכנות מופעלות לך אבל זה לא מאוד חריג ש700 מגה מנוצלים...לגבי הכמה מגה פה..לי יש 1024 וזה אומר לי 1048..לא יודע למה ות'אמת גם לא מעניין אותי אם היה לי רק 1000...אוקיי, ומה יקרה אם אני אצטרך לנצל יותר מ2048 והPAGING לא יהיה מופעל?
פורסם 2006 באוקטובר 219 שנים אם יהיה לך 2048 מגה זכרון אולי ב2007-2008 יגמר הזכרון זה זכרון ענקיוכיום לא צריך יותר
פורסם 2006 באוקטובר 219 שנים מחבר על מה אתה מדבר? הרגע אמרתי שבסך הכל יש לי כמעט 2 ג'יגה מנוצלים(700 פיזי ו1250 וירטואלי) אז נראה לי אני די קרוב...
פורסם 2006 באוקטובר 219 שנים אולי אם ויסטה ושלל תוכנות(אנטי וירוס וכ"ו) ומשחק כבד אז ואולי רק אז הזכרון יגמר אבל עד אז זה בהחלט יספיק
פורסם 2006 באוקטובר 219 שנים הווירטואלי לא קשור לניצול של הפיזי אז המחשב מנצל רק 700 מהזיכרון הפיזי אז אל תדאג, ואם אתה רוצה אתה יכול להעלות את הווירטואלי זה לוקח מקום מהכונן קשיח ואין קשר לRAM
פורסם 2006 באוקטובר 319 שנים מחבר אתה יכול להסביר קצת יותר בהודעה? מה זאת אומרת אין קשר? זכרון זה זכרון, ותפקידו של זכרון וירטואלי(או PAGING) הוא להשתמש בדיסק קשיח כזכרון, כאשר נגמר הזכרון הפיזי.ככה לפחות אני מבין את זה. אם אתה אומר ש"אין קשר", אז תסביר בבקשה למה הכוונה.
פורסם 2006 באוקטובר 319 שנים הווירטואלי לא קשור לניצול של הפיזי אז המחשב מנצל רק 700 מהזיכרון הפיזי אז אל תדאג, ואם אתה רוצה אתה יכול להעלות את הווירטואלי זה לוקח מקום מהכונן קשיח ואין קשר לRAMגם אני לא הבנתי הוא התכוון לram לא לpaging!!!
פורסם 2006 באוקטובר 319 שנים cold fire תפסיק להיכנס לדיונים של אחרים, אחרת תקבל אזהרה...לקוח מויקיפדיהזיכרון וירטואלי הוא טכניקה לניהול והקצאה של זכרון המחשב שתפקידה לאפשר למספר תוכנות שונות לרוץ על המחשב, כאשר כל אחת מהתוכנות רואה מרחב זיכרון ששייך אך ורק לה, גודלו של מרחב זה איננו תלוי בזיכרון הפיזי.המנגנון נוצר על מנת לאפשר ולהקל על ריצה של מספר תוכנות שנמצאות על אותו הזיכרון הפיזי. בעת כתיבת התוכנה, לא ניתן לדעת היכן זו תימצא במחשבו של המשתמש, ולכן לכאורה אין דרך שבה התוכנה תדע לגשת לזיכרון, שכן היא לא יודעת את כתובות הנתונים שברצונה לקבל. בעזרת הזיכרון הווירטואלי, כל תוכנה "רואה" מרחב זיכרון משלה, והיא ניגשת לנתונים ולפקודות בו, באמצעות כתובות וירטואליות. מרחב זה מכיל בין השאר את שירותי מערכת ההפעלה הממופים תמיד לאותן כתובות.החומרה במעבד המחשב מתרגמת את הכתובות הווירטואליות לכתובות הפיזיות, שבעזרתן אפשר להגיע לנתונים, אותם התוכנה צריכה.לכל תוכנה שרצה במחשב ישנן טבלאות תרגום כתובות (מכתובת וירטואלית לכתובת פיזית) שנמצאות בזכרון המחשב, טבלאות אלו מנוהלות לרוב על ידי מערכת ההפעלה. על מנת לתרגם את הכתובת הווירטואלית, מעבד המחשב ניגש לטבלאות של התוכנית הרצויה ושולף מתוכן את הכתובת הפיסית המתאימה לכתובת הווירטואלית שהתוכנה סיפקה לו.לכן, אם שתי תוכנות תיגשנה אל אותה כתובת וירטואלית, תרגום הכתובת לכתובת פיסית יהיה שונה לכל תוכנה, ושתיהן תיגשנה לנתונים שונים, בעלי כתובות פיזיות שונות.מרחב הזיכרון של כל תוכנה מחולק למקטעי זיכרון רציפים בגודל של כמה KB שנקראים דפים (Pages) (במעבדי אינטל, גודל כל דף הוא 4KB). כל רשומה בטבלת התרגום מכילה כתובת פיזית של דף כלשהו, ששייך לתוכנה.מערכת ההפעלה מקצה רק את הדפים שהתוכנה צריכה, ושאר הטבלה נשארת ריקה. כך, למרות שהתוכנה "רואה" מרחב זכרון גדול (למשל 4GB) למעשה יכול להיות מוקצה לה הרבה פחות זיכרון (למשל עשרות KB).בעזרת שיטה זו, תוכנות יכולות גם לשתף זיכרון, על ידי כך שמערכת ההפעלה מקצה לשתי תוכנות את אותו הדף. שיטה זו היא שיטה נוחה ליצירת תקשורת בין שתי תוכנות. שיטה זו גם חוסכת במקום בזיכרון למשל אם שתי התוכנות קוראות מאותו קובץ.
פורסם 2006 באוקטובר 319 שנים מחבר תודה רבה, הסבר ממצא. למרות שלדעתי הפתרון הזה לא יעיל במיוחד, ואפשר לעשות שימוש יותר יעיל בזכרון הפיזי...
פורסם 2006 באוקטובר 419 שנים זו השיטה ש Microsoft חשבה עליו אני אישית חושב שזה מאוד יעיל אתה מוזמן לרשום מייל ל MS
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.