הפיגוע ליד חדרה... - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הפיגוע ליד חדרה...


bla7

Recommended Posts

נדמה שכל פעם אחרי סגר רציני, זמן מה אחרי שמתחילות הקלות יש פיגוע... הם ממש סתומים, או מה???

אבל השאלה הרצינית היא, אם משחררים קצת את העוצר, מישהו מסתנן ומבצע פיגוע אכזרי בשטח מדינת . אם לא משחררים את העוצר אז... נו, מה, נשאר שם לנצח??? מה אמורים לעשות בסיטואציה המעצבנת הזאת? אולי לבנות שני גדרות כשביניהן שטח הפרדה מסויים כשכל מי שמסתובב שם יורים בו... לא הומני במיוחד, אבל מה כבר אפשר לעשות??? האמת, אין לי מושג. אבל לדעתי תמיד יש משהו שאפשר לעשות. למישהו פה יש רעיון מעניין??

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אמצעי לחץ.

אם היו נלחמים פנים אל מול פנים כאשר להכרעה יש משחק חשוב, כמובן שאחד מהצצדדים היה מנצח/מפסיד.

מכיוון שהפלסטינאים נלחמים מאחורי נשים וילדים, והפעילות העיקרית שלהם היא טרור(לפי הגדרה), אז רק אמצעי לחץ על אוכלוסייה כמה שזה נשמע בעייתי ע"מ ל-"הכריח" אותם לדבר אחרת / לחשוב אחרת.

כמובן שמדינה מתוקנת/ חברה באומות העולם איננה יכולה להרשות לעצמה לחסל/להגלות אוכלוסיות שלמות ולכן זה נמשך זמן רב.

משתדלים לפעמים להשתמש ב-"פינצטה" ע"מ להלחם בטרור, למרות שפצצה בת 2 טון לעיטים הכרחית לביצוע משימה.

אם היינו מפעילים מחשב "על" ומבצעים סימולציה מדהימה של החיים, והיינו מזינים את המחשב בנתוני -"הבלגה" לעומת "לחימה בטרור" ו-"חיסולים" - התוצאות היו מעניינות. מבחן המציאות מראה שבלמנו את מתקפת הטרור היומית - והצלחנו להגיע למצב שישנם 2 פיגועים לחודש (פיגועים קשים) . וחשוב להזכיר את ה-"מזל" בסיכולים אקראיים במקומות בילוי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, אבל הפואנטה שלי היא שעד עכשיו זה עבד, אז למה לעזאזל מקלים עליהם, אם זה גורם להסתננויות - אם היתה תוכנית אב מאחורי זה זה היה בסדר, אבל יש הקלות, רק כדי שיהיה פיגוע ונחזור להדק את העוצר - למה בכלל להקל מלכתחילה??? זה פשוט מגוחך. תמרונים פוליטיים הלוך-חזור ע"ח חיי אנשים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...