פורסם 2006 באוגוסט 2619 שנים לפי התוכנה של הלוח (DS3) - הוא לא מתחמם מעל 38 מעלות. אבל כשאני נוגע בגוף קירור לו (סטוק) הוא חם מאוד, ולפי אינטואיציה כנראה יותר מ-38 (אלא אם הטמפרטורה של הצ'יפ עצמו נמוכה מהטמפרטורה של גוף הקירור. תגידו לי אתם).אני קונה קירור למעבד כדי לבדוק אם הוא יכול להגיע יותר רחוק (כי כרגע בבאס 420 הוא מתחמם מאוד, עד ל-65). אבל ייתכן שמה שעוצר אותי זה הצ'יפסט (ואז אצטרך להגדיר מתח). אמרו לי לשים מאוורר מולו, ויש לי מקום על המארז (6A21), אבל אמרו לי פעם שלהוסיף מאוורר צידי זה לא עוזר בכלל. מה דעכם?והאם יש קירור מומלץ לצ'יפסט, שקל להתקין? (הסטוק זה קירור פסיבי HEATSINK, בצבע זהב).
פורסם 2006 באוגוסט 2619 שנים יש מאוררים 40 מ"מ שמחברים על הצ'יפסטים... זה אמור לפטור את הבעיה... מאורר צידי במארז תורם לסירקולציה יכול להיות שזה יוריד מעלה שתיים לצ'יפסט...
פורסם 2006 באוגוסט 2619 שנים מחבר בנועה יש את ה-SPIRIT של TT... שזה HEATSINK מאלומיניום ומאוורר מעליו. אני חושב שה-HEATSINK שמגיע עם הלוח דווקא יותר טוב, אבל אין לו מאוורר. איפה מוכרים מאוורר שמתחבר לצ'יפסט? (ומדובר בצ'יפ אחד... אחד מהגשרים אם אני מבין נכון... יש עוד חלקים שצריכים קירור?)
פורסם 2006 באוגוסט 2619 שנים הקירור של טרמלטייק יותר טוב משלך כמו שאמרת בגלל ההיטפייפ... הצ'יפסט הוא הגשר הצפוני, יש את הגשר הדרומי שלרוב הוא קירור אבל כדאי גם אותו לקרר קצת, עליו סינק פשוט יספיק... בחזרה לשאלתך, http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=3621
פורסם 2006 באוגוסט 2619 שנים מחבר אני חושב שאתה טועה או שהתבלבלת. לקירור של טרמלטייק אין היטפייפ.קראתי דברים מאוד טובים על ההיט-סינק של זלמן:http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_144&products_id=14459אומרים שעל אף שהוא פסיבי הוא מוריד ב-26 מעלות במאמץ! אני חושב שאני אלך עליו. מה דעתך?לגבי הגשר הדרומי... הוא נמצא בצד ה"שני" של הלוח? כי לפי מה שהבנתי אני כנראה אצטרך לפרק את הלוח מהמארז כדי לשים עליו קירור - ואין סיכוי שאני אעשה את זה.
פורסם 2006 באוגוסט 2719 שנים לשם הרכבת הגשר הצפוני אתה צריך לפרק את הלוח... לגשר הדרומי אפשר רק להדביק סינק עם דבק טרמי... והקירור של זלמן מעולה !!! והוא לגשר הצפוני...
פורסם 2006 באוגוסט 2719 שנים מחבר אתה בטוח שצריך לפרק אותו? כתוב שאם יש "חורים" להברגה על הלוח אז אין צורך.יש לי DS3... איך אני יכול לברר אם אני צריך לפרק? כי אין סיכוי שאני אתעסק עם זה.
פורסם 2006 באוגוסט 2719 שנים http://www.tomshardware.fr/images/news/20060712/965p-DS3.jpg זה הלוח שלך נכון ?! אם אן אתה צריך לפרק את הלוח מהמארז לשם החלפת קירור...
פורסם 2006 באוגוסט 2719 שנים מחבר כן, זה הלוח. אוף! אי אפשר פשוט להדביק? ...ועל איזה קירור היית ממליץ - אחד שאפשר להתקין בקלות, בלי לפרק.
פורסם 2006 באוגוסט 2719 שנים אין לך מה לפחד זה ממש פשוט .... גם הנינגה שאתה רוצה לקנות מחייב פירוק, רק שתדע...
פורסם 2006 באוגוסט 2719 שנים מחבר פשוט פשוט... להתחיל להסתבך עם החוטים והכל. לא מבין למה צריך לפרק. כשהתקינו לי גוף קירור למעבד של AVC פשוט הכניסו לחורים והידקו. מה הבעיה? ראיתי את הסרט התקנה של ZALMAN למוצר הזה, ולפי מה שהם מראים פשוט דוחפים את זה פנימה לחור. למה צריך לפרק?
פורסם 2006 באוגוסט 2719 שנים היחיד שאני יודע שלא מצריך פירוק הוא הARCTIC COOLING Freezer 7 Prohttp://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4399
פורסם 2006 באוגוסט 2719 שנים מחבר מה ההבדל בינו לבין הנינג'ה, מבחינת טמפרטורות?ואיזה קירור טוב לצ'יפסט אינו מצריך פירוק? לא אכפת לי לשלם קצת יותר בשביל התקנה נוחה.ובנוסף - בEVEREST יש לי טמפרטורה של משהו שקוראים לו AUX, אבל אין CPU... האם זה זה? והאם הגיוני שהמעבד לא מתחמם כמעט (יש לו גוף קירור של AVC שהתקינו לי) אבל הצ'יפסט מתחמם מאוד?עדכון: טוב, לא יודע מה להגיד לכם אבל נגעתי שוב פעם - ההיטסינק של הצ'יפסט פשוט לוהט וקשה לי לגעת בו יותר מכמה שניות. ההיט-פייפס של גוף הקירור של המעבד - קצת יותר חם מטמפרטורת החדר.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.