עברית זה לא קו?ל/ יובל בן-עמי - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עברית זה לא קו?ל/ יובל בן-עמי


rk666

Recommended Posts

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3295455,00.html

מאמר/דעה מעניינת, לאן תגיע מדינת ישראל אם מערכת החינוך תחל ללמד באנגלית?

האם חזרנו מאה אחורה כאשר היו שדרשו את לימודי המדעים בגרמנית?

לימודי היסטוריה באנגלית, כאשר שפת האם היא עברית, זהו מעשה טיפשי, לא משנה עד כמה ידעו אנגלית טוב, התוצאה של הדבר הזה שהם לא יידעו היסטוריה.

היה בנאדם חכם שמו, יגאל אלון,שאמר "אדם שאין לו עבר, ההווה שלו ועתידו לוט בערפל", אני מאמין שאם תעבור מערכת החינוך, במיוחד שיעורי ההיסטוריה לאנגלית, עתינו יהיה לוט בערפל.

צריך ללמד אנגלית בצורה טובה יותר, לתקן את השיטה (או יותר נכון, להחזיר בכל המקצועות את השיטות הישנות של שנות ה50-60-70) ולא להרוס את מה שעוד נשאר. תוכנית ללימודי היסטוריה כללית ועברית באנגלית זאת תהיה התאבדות תרבותית ומי שילמד כך ייצא קירח מכאן ומכאן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מסכים איתך, מי שרוצה ללמוד באנגלית צריך ללכת לארה"ב.

אין שום הגיון בללמד את המקצועות האלו באנגלית הרי שכל דבר שנאמר בשפת אם קל יותר לקליטה וילדים בכיתה א' יצטרכו קודם ללמוד חצי שנה אנגלית רק כדי להבין מילה אחת ממה שרוצה מהם.

אגב, יגאל אלון הוא דוד של סבא שלי :/.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם יצליח הפיילוט, והאנגלית תשמש שפה מקובלת ללימוד מקצועות שונים בבתי-ספרנו, עלולים ילדינו להידמות לעורב של איזופוס, שביקש לשיר כזמיר, ומשהבין שנכשל בכך כבר לא ידע איך לחזור ולקרקר כעורב ... התוצאה מבחינתם תהיה רדידות מכאן ומכאן, כאשר ניתן היה לפחות להעניק להם עומק מכיוון אחד.

:xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...