פורסם 2006 ביולי 419 שנים תשמע..לדעתי תתקשר לפנדה..תגיד להם תשמעו אני קניתי את זה ממכם.. לא המיבואן..אני צריך לקבל ממכם שירות.. תשברו תראש איתו..אני לא התחייבתי ליבואן ולא קניתי מהיבואן.. קניתי ממכם.. אתם צריכם לדאוג לי..
פורסם 2006 ביולי 419 שנים אתה צריך להבין שלחנות אין הרבה מה לעשות. הם לא החוליה היחידה בשרשרת. כמובן שזה היה מרגיז אותי אם היו מושכים אותי ככה, אבל החנות לא אשמה.אתה נותן את החלק לחנות, והחנות שולחת ליבואן. היבואן מחליף לחלק חדש/מתוקן ומחזיר לחנות.
פורסם 2006 ביולי 419 שנים מחבר אתה צריך להבין שלחנות אין הרבה מה לעשות. הם לא החוליה היחידה בשרשרת. כמובן שזה היה מרגיז אותי אם היו מושכים אותי ככה, אבל החנות לא אשמה.אתה נותן את החלק לחנות, והחנות שולחת ליבואן. היבואן מחליף לחלק חדש/מתוקן ומחזיר לחנות.הכותרת שלי היא : יחס מזלזל במיוחד של יבואן, מה אפשר לעשות
פורסם 2006 ביולי 419 שנים תשמע..לדעתי תתקשר לX..תגיד להם תשמעו אני קניתי את זה ממכם.. לא המיבואן..אני צריך לקבל ממכם שירות.. תשברו תראש איתו..אני לא התחייבתי ליבואן ולא קניתי מהיבואן.. קניתי ממכם.. אתם צריכם לדאוג לי..תסע ליבואן.
פורסם 2006 ביולי 419 שנים במקומך היתי נוסע לשם, מוצא את הבן אדם שדיבר איתך, מפרק לו את הג'ויסטיק על הראש, ואז אומר לו:"הינה אתה רואה שהוא לא פועל"?.
פורסם 2006 ביולי 519 שנים מחבר Dear Sir,Please accept our apologise for this situation.I will forward your e-mail to the head marketing department from France.Best regards,Alex StefanHercules & Thrustmaster Technical Supporthttp://www.hercules.comhttp://www.thrustmaster.comנקווה שהצרפתים האלו יכנסו בו, הלוואי יפסידו במונדיאל ככה יהיו גם במצב רוח רעמספיק שהמנהל הראשי של Thurthmaster זורק לו, כמה מילים הוא נרגע כמו בובהאיזה בזיון, שלושה חודשים תיקון, למה כי הם לא שמו לב שהסטיק עדיין אצלםובעוד איזה זלזול הוא אומר את זה, כאילו אין לך מה לעשות,נראה לי זה השרות לקוחות הכי גרוע שנתקלתי בו עד היום, אפילו באפסנאות בצבא היה שרות יותר טוב
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.