עבור לתוכן

יחס מזלזל במיוחד של יבואן, מה אפשר לעשות

Featured Replies

פורסם

רכשתי סטיק, אחרי שלושה שבועות הוא התקלקל, הסטיק האנלוגי נתקע לבפנים, ואם מושכים אותו לבחוץ

הוא יוצא, אבל תוך כדי משחק הוא שוב נתקע בפנים (כמה שניות)

שלחתי אותו לחנות, הם שלחו אותו ליבואן

חכתי מעל שלושה חודשים (כמעט 4), היום זה הגיע חזרה

ברור שעדיין תקול.

התקשרתי ליבואן:

היבואן : לא יודע, לא ראיתי תקלה

אני: אמרתי בברור לחנות מה התקלה ורשמתי את זה ששלחתי אותו,

היבואן : בדקתי טוב, לא ראיתי כלום.

אני : מה יש לבדוק רואים את זה שמסתכלים על הסטיק, הכפתור תקקקקקקקקועעעע בפנים

וגם אם הוא היה משוך לבחוץ אם משחקים איתו שני שניות הוא נכנס לבפנים, זה התאור התקלה שרשמתי ושלחתי.

היבואן : לא יודע, שלח עוד הפעם.

נגמרה השיחה, אמרתי לעצמי, מה אני פרייאר, מה זה הגועל נפש הזה

התקשרתי שוב.

אני : תגיד, ד"א למה לקח מעל 3 חודשים, ועוד לא מצאתם שום בעיה.

היבואן : לא יודע, הסטיק שכב פה בצד, לא שמנו לב אליו.

אני : איזה מין דבר זה....... התחלתי צעקות

היבואן : אין מה לעשות, (רצה לסיים את השיחה)

אני : אל תנתק לי, מה זה הגועל נפש של שירות לקוחות הזה.

היבואן : תמתין רגע, (התחיל לדבר עם איזה מישהו על אישתו או משהו)

היבואן : כן,

אני: איזה יחס מגעיל,

היבואן : טוב תביא את הסטיק, הפעם נבדוק אותו כמו שצריך ( וואלה, זה לא מה שהייתם אמורים לעשות פעם שעברה)

מה ניתן לעשות, הוא התייחס כאילו, הלקוח זה איזה זבלה, ואבא שלו זה היצרן הראשי של Thurthmaster

יחס מגעיל ממדרגה ראשונה, כל הדיבור שלו היה מזלזל ברמות שאי אפשר לתאר

מה אני עושה, כדי לדפוק אותו חזרה, אי אפשר לעבור על דבר כזה בשתיקה

פורסם

החנות היא זו שאחראית שהמוצר יחזור אליך תקין לא?

תנסה לדבר איתם(פנדה)

ד"א

סטיק של מה זה?

פורסם

3 חודשים בדיקה?? :o

פורסם

באמת זה מוגזם.

אלק "הוא שכב פה בצד ולא שמנו לב אליו"..איזה שירות דפוק.

דרוש פיצוי או משהו.. אני יודע..

3 חודשים ויותר זה באמת מוגזם לחכות, בגלל שהם לא שמו לב אליו.

לא הייתי מותר להם על זה.

פורסם
  • מחבר

באמת זה מוגזם.

אלק "הוא שכב פה בצד ולא שמנו לב אליו"..איזה שירות דפוק.

דרוש פיצוי או משהו.. אני יודע..

3 חודשים ויותר זה באמת מוגזם לחכות, בגלל שהם לא שמו לב אליו.

לא הייתי מותר להם על זה.

איזה פיצוי, הוא אפילו לא מוכן לשלם את המשלוח אליו

"אנלנו לא עושים דברים כאלו", אבל למשוך בן אדם 3 חודשים עם סטיק, דברים כאלו אתם כן עושים.

הלוואי הייתי יכול לדפוק אותו חזרה איכשהו, הוא הייה כזה מתנשא, כאילו לא אכפת לו מכלום

פורסם

תתקשר שוב ותבקש לדבר עם המנהל או המנכ"ל.

פורסם

תגיש תביעה!

היה לי מקרה מאוד מאוד דומה עם חברה אחת אבל תנחש כמה זמן המכשיר שלי היה בבדיקה?

7 חודשים!!!!!!!

תבעתי אותם ונצחתי קיבלתי מכשיר חדש+3000 שקל פיצועים.

המכשיר עצמו עלה 9000 :P

פורסם
  • מחבר

תגיש תביעה!

היה לי מקרה מאוד מאוד דומה עם חברה אחת אבל תנחש כמה זמן המכשיר שלי היה בבדיקה?

7 חודשים!!!!!!!

תבעתי אותם ונצחתי קיבלתי מכשיר חדש+3000 שקל פיצועים.

המכשיר עצמו עלה 9000 :P

זה פרוצידורה שאין לי כח להכנס אליה, וגם אם הם יפסידו בתביעה, מה יצא מזה 100 שקל פיצוי

* שלחתי מכתב ל thurthmaster אמריקה, נקווה שהם יכנסו בו, אם הם יאיימו עליו אז הוא יתנהג כמו בובה ללקוחות הבאים *

פורסם

יותר אל תקנה מפנדה משתי סיבות:

א. חנות מגעילה.

ב. שירות מגעיל.

הם אלה שצריכים לדבר עם היבואנים, לא אתה. הם אלה שצריכים לצעוק עליהם. ובכלל בושה שהם עובדים עם יבואנים סוג ג', שמנסים להתחמק מאחריות. לפני הרבה שנים היה לי סיפור דומה עם לוח אם.

פורסם

bobby323

Chymes

שניכם תקראו את החוקים ותערכו את ההודעות שלכם אחרת שניכם תקבלו אזהרה

פורסם
  • מחבר

ליאור, כמו שאתה רואה לא רשמתי את שמו של היבואן!

ואת הסטיק רכשתי בפנדה, אבל התלונה שלי לא נגדם אלה נגד היבואן

לא אכפת לי למחוק את שמם, אבל לא נראה לי שזה קשור לבעיה שלי מול היבואן

שאת שמו לא רשמתי,

תודה

פורסם

ואם יש מישהו שיודע מאיפה החנות קונה את המוצר הנידון?

זה בעייתי

פורסם
  • מחבר

איך שאתם רוצים.

:nixweiss:

אם אתם רוצים שאני אמחק את זה תרשמו,

פורסם

bobby323

...

...ותערכו את ההודעות שלכם...

פורסם
  • מחבר

ערכתי את ההודעה, מחקתי את שם החנות

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים